Я не кинувся за нею, коли вона грюкнувши дверима, вибігла з конференцзалу. Я розумів, що сам все зіпсував. Я поводився, як справжній виродок, але думка про те, що Ноа «рухається далі» з кимось іншим зводила мене з розуму. Я, чорт забирай, розумів, що сам підштовхнув її перегорнути сторінку, і знав, що це означало, що мені доведеться дозволити їй заново побудувати своє життя з іншим, але варто було мені побачити її з Саймоном, як я починав сумніватися у своєму рішенні відпустити її. Я постійно думав чи міг я тоді помилитися.
Я провів ніч, обмірковуючи цю ідею, і наступного дня я з нетерпінням чекав моменту, коли я зможу поговорити з нею наодинці. На мій подив, Ноа сама зайшла до мене в кабінет, навіть не постукавши. Це нахабний жест викликав у мене бажання поцілувати її. Я оглянув її: штани, які вона носила, прилягали до тіла, як друга шкіра, а сорочка, хоч і елегантна, була занадто тісною для тих чудових вигинів, які я так добре знав; її щоки почервоніли, а губи трохи припухлі. Мені було достатньо швидкого погляду, щоб зрозуміти, що вона провела ніч у сльозах.
Ноа тримала у руці аркуш паперу, який вона підійшовши залишила на моєму столі.
— Моя заява на звільнення. Оскільки я наполовину стажист, вам не знадобиться двох тижнів, щоб знайти когось. Саймон може обходитися сам, допоки ти не вирішиш запросити когось іншого, — сказала вона, не дивлячись на мене.
«Кляте лайно!»
Я підвівся. Коли я майже підійшов, вона розвернулася, щоб піти, але я встиг схопити її за зап'ясток.
— Дідько, почекай ти! — наказав я крізь зуби. Я сперся об стіл, щоб мати змогу не нахилятися до неї. Ноа швидко висмикнула руку і стиснула губи: вона була зла. — Не звільняйся, Ноа, не треба.— Я хочу звільнитися, мені треба піти, — сказала вона, дивлячись на мене.
— Чому? Чому ти хочеш кинути роботу, яка приносить тобі хороші гроші? Невже ти готова відмовитися від гарного прибутку через такого ідіота, як Саймон? Я гадав, що ти більш прагматична.
— Це через тебе, Ніколасе. Я йду, бо більше не хочу тебе бачити.
— Почекай, почекай секунду, — пробуркотів я, намагаючись її зупинити.
На декілька секунд я відволікся. Я дивився в медові очі, а мій розум почав рахувати веснянки на її носі, хоча я вже давно знав точне число: загалом їх було двадцять вісім, двадцять вісім веснянок тільки на її носі. Я не хотів перестати бачити ці веснянки, я не хотів перестати бачити її.
— Мені здається, що ми не впоралися з цим. Як думаєш?
Ноа декілька секунд дивилася на підлогу, а потім знову зосередилася на мені.
— Ми вміємо тільки робити боляче одне одному, тільки це і...я... — її очі сльозилися, і я дивився, як вона сильно закусила губу; вона не хотіла, щоб я бачив її сльози, але було видно, що їй важко втримати емоції під контролем. — Мені потрібно подолати це, — прошепотіла вона.
Інстинктивно я підтягнув її до себе й обійняв. Я уткнувся обличчям у її шию і вдихнув полуничний аромат шкіри.
— Я так сумую за тобою, — зізналася вона кудись в мої груди. Її слова завдали мені фізичного болю, вони були ножові поранення, ножові поранення для моєї душі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...