Я сів у машину й виїхав зі стоянки офісу, поклавши ногу на педаль газу. Мені не слід було скасувати вечерю, я повинен був піти, я повинен був розповісти людині все те, що я дуже хотів, всі ті речі, які я досі тримав у собі, і які, я був упевнений, одного разу вирвуться назовні. Я вщипнув перенісся, намагаючись заспокоїтися. Я не міг з'явитися у такому стані. Точно ні. Це було б неправильно. Не чесно.
Мені потрібно викинути Ноа з голови. Я був упевнений, що вона не відмовиться від готелю, вона не була дурною, вона знала, що було б божевіллям залишитися в цьому занедбаному районі, і якщо вона мене не послухає — це не моя проблема. Маленький внутрішній голос крикнув мені: «Брехун!». Крикнув голосно й чітко, але я проігнорував його. Я пробирався через місто до одного з наймодніших ресторанів, сподіваючись, що ніч буде тихою.
Коли я віддав швейцару ключі від машини, щоб той припаркував її, я побачив біля дверей темноволосу дівчину. Сукня, яку вона одягла, була елегантною та дорогою, босоніжки на підборах робили її набагато вищою, ніж вона була насправді, а її темне волосся мерехтіло, спадаючи вниз по спині.Її очі спалахнули, коли вона побачила мене, хоча й намагалася це приховати, як могла.
Я відчув біль провини в грудях, але я вже все чітко сказав їй, і вона, здавалося, зрозуміла.
— Привіт, — сказав я, вимушено тепло посміхнувшись.
Її білі зуби блиснули, коли я обійняв її за талію й нахилився, щоб швидко поцілувати в щоку. Пахло малиною з лимонною сумішшю... завжди пахло якимись фруктами, і мені це подобалося.
— Я думала, що ти не прийдеш, — зізналася вона, коли я злегка штовхав її ззаду, поки вона не зайшла в ресторан. Зараз все було заплутано, і останнє, чого я хотів, це наші спільні фото.
— Сталося дещо непередбачуване. вибач, — прокоментував я, а потім назвав офіціантові своє ім'я, щоб той відвів нас до столика, який я зарезервував майже місяць тому.
Місце було приємне, тепле, чому сприяло тьмяне освітлення.
Звучала жива музика, яку грав піаніст. З якоїсь дивної причини це світло та приємна музика розслабили мене. Я глибоко вдихнув і насолоджувався тим, що сиджу перед цією жінкою, жінкою, яка підтримувала мене після того, як я розлучився з Ноа, тією, яка була поруч зі мною. Жінкою, яка стала просто хорошим другом.
— Ти гарна, — сказав я їй, знаючи, що це змусить її посміхнутися. Причина, чому з нею було інакше, була зрозуміла, принаймні мені.
Софія сором'язливо посміхнулася й із готовністю взяла меню. Офіціант підійшов до нас і кожен замовив різний сорт вина. Вона більше любила біле вино, я, навпаки, червоне або, точніше, хороше Бордо 82-го року. На мить я згадав Ноа, вона не мала жодного уявлення про вино, їжу і ще багато про що. Її простота захопила мене, змусила мене повірити, що я можу навчити її всьому, що я можу подарувати їй світ. Я прокашлявся, змушуючи себе повернутися до реальності.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...