Я мов прокажена, так поводився зі мною Ніколас. Коли Емі витріщилася на нас, немов на ідіотів, заприсягаюся, я ледь не померла від сорому
— Ноа, візьми його за руку, ну ж бо, — сказала вона, жваво помахавши рукою.
Я повернувся до нього обличчям, щоб з осторогою подивитися на його реакцію; він просто подивився вперед і, махнувши рукою, вказав мені зробити те, що просили. Я відчула його руку під своєю, і, здавалося, через нас обох пройшов електричний струм. Я підняла погляд й побачила, як він на мить заплющив очі. Далі в нас просто фізично не було часу для того, щоб проаналізувати наші почуття, тому що Емі змусила нас ходити туди-сюди близько десяти разів. Вона вимагала, щоб ми йшли строєм, щоб кожен починав з правої ноги, не надто повільно і не надто швидко. Найважче було маленькому Джеремі, який вже після третього походу, вирішив, що йому нудно, і він хоче піти пограти.Мені було дуже погано, Ніколас навіть не дивився на мене; щобільше, він удавав, що мене навіть не існує. Це мене настільки напружувало, що в якийсь момент моя рука просто оніміла.
Решта людей навколо нас постійно сміялися, говорили й дуріли, коли Емі не дивилася.
Нарешті стемніло, і ми не могли продовжувати репетиції. Емі була не зовсім задоволена, але принаймні Дженні та Ліону було цілком зрозуміло, яким був план і що вони мали робити.
Нещодавно Джеремі впав в обійми Морфея, тож лежав на задньому сидінні машини, залишивши нас із Ніколасом практично наодинці.
В салоні панувала повна тиша, оскільки він навіть не потрудився ввімкнути радіо. Дорога була пряма, а небо чорне, як мої думки.
Я почувалася так, ніби тону у такому маленькому просторі з такою кількістю почуттів, я не могла винести його холоду до мене. Мені потрібно було, щоб він знав, що я досі відчуваю, мені було байдуже, що він не міг більше мене бачити, мені було байдуже, що його любов до мене стала для нього огидою; мені потрібно було щось зробити.
— Нік... — сказала я, дивлячись вперед.
Я знала, що він почув мене, хоча мій голос був ледь помітним шепотом.
— Я досі кохаю тебе.
— Замовкни, Ноа, — наказав він, видихаючи крізь зуби.Я повернулася, стиснувши серце в кулак. Він продовжував дивитися прямо перед собою, його щелепи були настільки напруженими, що я боялася того, що він міг би випалити далі, але я не дозволила собі стримуватися, мені потрібно було сказати йому.
— Я досі кохаю тебе, Ніколасе...
— Я сказав замовкни, — прошипів він, а потім повернувся і подивився на мене з усією злістю, на яку тільки був спроможний.
— Гадаєш, мені не все одно, що ти до мене відчуваєш? — він продовжував зовсім поза собою. — Твої слова нічого не варті, тому можеш притримати їх. Завтра проведемо цю бісову церемонію, і більше не побачимося.
Я ідіотка. Що, на мою думку, мало статися? Що він скаже, що відчував те саме? Я відчула, як по щоках течуть сльози, і швидко витерла їх, але майже відразу вони з'явилися знову.
Він більше не любив мене. Ніколас мене більше не любив; ба більше, він хотів, щоб я повністю зникла з його життя, неважливо було все, через що ми пройшли, неважливо, скільки разів він присягався любити мене понад усе. Неважливо. Щойно він чітко дав мені зрозуміти, що наше назавжди закінчилося.
Я знаю, що ми були розлучені вже десять місяців, але ці місяці ми не бачилися, ми не розмовляли, і частина мене відмовлялася вірити, що наш роман закінчився, частина мене хотіла побачити його і зрозуміти, що він досі закоханий у мене, як і я в нього. Як я помилялася...
Під час репетиційної вечері я ні з ким не спілкувалася. Я сиділа поруч з Лукою, і він говорив за нас обох. Як тільки мені випала нагода, я втекла до своєї кімнати й нарешті заплакала, я плакала доти, доки не заснула. Мій розум зловтішався, грав зі мною, бо я фізично не могла не пам'ятати кожну мить з ним, кожну ласку, кожну сказане слово, а також кожну свою помилку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наша провина
RomanceЯ постійно дивувалася, чому, якщо ми з Ніком розлучилися понад рік тому, я плакала зараз, ніби ми справді покінчили з усім тільки вчора. Одного разу мені довелося навіть з'їхати з дороги, вимкнути двигун і обійняти кермо, щоб схлипнути, не ризикуючи...