Vánoční Paříž se může každý rok pyšnit bohatou tematickou výzdobou a každý návštěvník si i toto mrazivější období může velmi snadno oblíbit. Nemusí to být však jenom návštěvník, i místní se mnohdy těší na vánoční náladu, kterou vytváří to množství světýlek, barevných kouliček, stromečků a všelijakých ozdob.
Ale i lidé, co neholdují láskou k vánočním svátkům, si mohou najít nějakou akce, která má za tématiku zimní období. Velmi populární je například Zimní festival světla.
Zrovna se dostali před podchod, který byl tvořen hnědě svítícím stáčejícím se hadem. Tmavovláska zkameněla a odmítala se pohnout, její životní fobie z hadů se neptala, jestli jí ten had může, nebo nemůže ublížit.
„Co se děje?" Zeptal se Lukas přítelkyně, která vypadala, že to okamžitě obrátí a půjde jinudy, ale jako by nemohla a něco jí drželo. „H-ha-had" zakoktala s třesoucím se rtem nespouštějíc ze světelné napodobeniny hada oči.
Lukas si stoupl přímo před dívku, aby jí zamezil výhled. „Lepší?" zeptal se dívky uklidňujícím hlasem a pohladil ji po vlasech.
„Půjdeme se podívat na tamty plameňáky, co říkáš?" Zeptal se dívky, když neodpovídala a ukázal na druhou stranu od podchodu pod hadem, kde se nacházelo hejno růžově svítících plameňáků stojících u palem. Na to dívka pouze pokývala hlavou doufajíc, že se vzdálí co nejvíce té věci vypadající jako had. (pozn. v mediích najedete hada, který se skutečně na této akci objevuje)
~
„Pořád nevím, jak to zvládnu, jestli to vůbec zvládnu," Rossie si utřela jednu ze slz, nedokázala přestat myslet na to, že zítřejším dnem se skutečně naposledy rozloučí s Lukasem. Už si nebude moct představovat, že to všechno byl sen a Lukáš vejde do místnosti se smíchem, jak ho baví si z dívky utahovat.
Vždycky před spaním najednou tmavovláska začala přemýšlet nad vším, co celý den potlačovala. Riva nic neřekla a jenom si dívku přitáhla do objetí. Šeptala jí povzbuzující slova do vlasů a houpala se v pravidelném rytmu do stran. Doufala, že dívku to minimálně dostatečně navnadí na spánek, aniž by myslela nad věcmi, které ji vždy dostali do této situace.
Bylo vidět, že tmavovláska byla skutečně unavená, protože dívce v náručích usnula. Riva jí proto jenom opatrně položila na rozložený gauč. I přes její klidnou tvář se její stopy po pláči neschovali.
Světlovlasá žena vešla do ložnice pro deku, kterou vlastnila její kamarádka. Přikryla dívku, zhasla všechna světla a lehla si vedle ní.
„Ty se z toho dostaneš, jsi jedna z nejsilnějších osob, které jsem kdy mohla potkat," pronesla do ticha dívce, o které věděla, že stejně neuslyší, ale musela ujistit alespoň samu sebe.
ČTEŠ
Pampelišky
Romansa"Tmavovlasá dívka s rozmazanou černou řasenkou od slz se vynořila z vody ve vaně. Stále se jí chtělo brečet. ‚Proč lidé, který opravdu potřebujeme a milujeme je odcházejí.' Kladla si otázku pořád dokola." ~ Rossie se změní život, není to nic hezkého...