„Miluju vůni nových knížek!" řekla nadšená Rossie Lukasovi. Oba se nacházeli ve velmi krásném Pařížském knihkupectví, které disponovalo opravdu velmi velkým množstvím světoznámých titulu.
„Souhlasím, má to své kouzlo. A jakou knihu hledáme?" zeptal se, a přitom projížděl názvy knih očima.
„Mám tady seznam, mají to být nějaké knihy k umění spolu s jednou učebnicí," řekla a podala mu seznam pěti knih, které potřebovala koupit, aby se mohla připravovat na výuku.
„Ty vypadají velmi zábavně," zamumlal sarkasticky Lukas, který soudil jenom z pojmenovaní těch knížek.
~
Než se probudila tmavovlasá žena, sledovala její světlovlasá kamarádka rozkreslený obraz. Byla fascinovaná tím, co tam její kamarádka vytvořila za těch pár dní. Všechny podzimní barvy si hrály kolem zatím pouze černého obrysu lokomotivy.
Líbil se jí, ale to ostatně všechno, co Rossie kdy namalovala, nebo nakreslila. Byla její nejvěrnější fanoušek už od začátku.
Riviin telefon oznamoval příchozí telefonát od neznámého čísla.
„Halo?" řekla, jakmile telefonát přijala.
„Ahoj Rivi, tady Tyler," odpověděl dívce důvěrně známý hlas. Tyler zněl trochu sklesle, jako byl, dostal nějakou pomyšlenou facku a pořád jí rozdýchával.
„Ahoj!, odkud máš moje číslo?" podivila se, i když tušila, od koho to číslo dostal.
„Poprosil jsem o něj u Rossie," řekl, načež dívka, která se se svým tipem nemýlila, odpověděla „Aha,"
„Potřeboval bych, abyste se u nás stavili, je to důležité. Šlo by to třeba ve tři?" zeptal se vážně.
„Já myslím, že jo. Asi mi k tomu nic neřekneš co?" zeptala se.
„Asi jenom, abys připravila Rossie," řekl a ukončil hovor, bez toho, aby se Riva na cokoliv dalšího zeptala a nechávajíc ji zmatenější, než byla na začátku.
Otočila hlavu dopravaa všimla si své kamarádky v otevřených dveří do ložnice. „Dobré ráno,"zamrkala, načež pokračovala „volal mi Tyler, a zve nás k nim. Mámetam být kolem třetí," řekla zmateně to nejdůležitější, co v hovoru zaznělo.
ČTEŠ
Pampelišky
Romance"Tmavovlasá dívka s rozmazanou černou řasenkou od slz se vynořila z vody ve vaně. Stále se jí chtělo brečet. ‚Proč lidé, který opravdu potřebujeme a milujeme je odcházejí.' Kladla si otázku pořád dokola." ~ Rossie se změní život, není to nic hezkého...