"Yüksek uçan kuşun! Yüreği sarhoşun!
Acı çeker gibi kölesi olmuşum!
Kavga edenlere, bana küsenlere,
Yüreği çark edip geri dönenlere!'Affet' diyen kim?!
'Ez geç' diyen kim?!
Aşktan çeken kim benim kadar?!"Yatağın üzerine çıktım. "Günaydın!!" Dudakları kıvrıldı ancak hâlâ gözlerini açmamıştı. Yatağın üzerinde zıplamaya başladım.
"Ölene kadar âşık olamazsın,
Birisi çıkar bunu anlayamazsın.
Sen o tür oyunlara katlanamazsın.
Senin bi' kalbin var."Odanın içinde yankılanan şarkı sesiyle kahkaha atarak yatağın üzerinde zıplamaya devam ettim. "Gü-nay-dın!" Zıplarken başım döndüğümde dizlerimin üzerine düştüm. Dizlerimin üzerinde zıplamaya devam ettim. Şarkı bittiğinde dudaklarımı büzdüm. "Aaa, bitti ama.."
"Sabah sabah nereden geldi bu enerji?" dedi gülerek. Ayağa kalkıp telefonumu aldım ve başka bir Serdar Ortaç şarkısı açtım.
"Allah'tan kork!
Sevmekten kork!
Başka çaren yok!Karşıma bir daha çıkma sakın!
Bence bu asrın hatası olur!
Kendime başka bir aşk bulurum!
Sen beni hiç sevmesen de olur!"Garip garip dans etmeye başladığımda ayağa kalkarak bana eşlik etmeye başlamıştı. Hareketlerine kahkaha attım. Öyle garip hareketler yapıyordu ki gülmekten yerlere yatacaktım. Şarkı bittiğinde derin bir nefes alarak havalı bir son hareket yaparak dansını bitirmişti. Ben ise hâlâ kahkahalarla gülüyordum. Ardından ise bana doğru döndü.
"Her sabah bunu yapsak spora gerek kalmaz," dedi gülerek.
"Dansına.. Bayıldım." Gülmekten nefes alamıyordum.
"Bende daha be marifetler var bir bilsen."
"Göster de görelim," dedim sırıtarak.
"Göstereyim." Bana doğru bir adım atarak dibime kadar girdi. Yüzüme doğru eğildiğinde kollarımı boynuna sardım. Yüzüme yaklaştı. "Hepsini görmek istediğine emin misin?"
"Mmm, eminim. Ama şimdi değil. Gece. Şimdi kahvaltı edeceğiz ve.. Denize gireceğiz. Sonra gezeriz, akşama yine gezeriz."
"Hadi o zaman, kahvaltı hazırlayalım."
"Hazır sevgilim."
"Hangi ara?"
"Sen uyurken."
"Ne zaman uyandın?"
"Bir buçuk saat falan oldu." Odadan çıktığımızda balkona hazırladığım masaya geçmiştik.
...
"Çifte kumrular, ne yapıyorsunuz?"
"Geziyoruz," dedi Yalın bana bakarak. "Sen ne yapıyorsun kardeşim?"
"Çalışıyorum. Hayata bak amına koyayım, ben de evlenmek istiyorum."
"Kiminle?" dedim gülerek.
"Buluruz inşallah be Nefo."
"Ben evlendireceğim seni."
"Ne zaman?!" Yalın gülerek başını iki yana salladı. Ben de güldüm.
"Bi' zaman."
"Siz ne zaman döneceksiniz?"
"Canımız ne zaman isterse," diye cevap verdi Yalın. "Burada mutluyuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesilen Nefes
Ficção Adolescente*MAFYA KURGUSUDUR* ... Nefes Baysal güçlü iş adamı Oğuz Baysal'ın kızıdır. Yıllar öncesinden miras kalan bir gizem yüzünden Yalın Türker'le beraber hareket etmek zorunda kalan Oğuz Baysal için bu hiç de hoş bir durum değildir. Küçük anlaşmanın sonuç...