"Akşama balık yemeye mi gitsek?" dedi Yalın ellerimi şöminenin yanında kendi elleriyle ısıtmaya çalışarak. Ayaklarım da bacaklarının arasında ısınmaya çalışıyordu. İkimiz de sırılsıklam olmuştu ama ben hastalanmaya daha meyilli olduğum için özenle beni ısıtmaya çalışıyordu.
"Bilmem ki, rakı balık mı yapacağız?"
"Yani, rakı içmek şart değil ama eğer istiyorsan yaparız."
"Muhteşem üçlü diyorsun."
"Neymiş muhteşem üçlü?"
"Bilmiyor musun? Rakı balık roka."
"Ve peynir eklemek gerek o üçlüye."
"Balıkla peynir yiyelim de diğer tarafı boylayalım sonra."
"Taze balıkla yersen bir şey olmaz."
"Ben yemem hiçbir balıkla peyniri, kimseye de yedirmem. Bu kimsenin içinde sen de varsın. Yiyemezsin."
"Ben askerdeyken çok yapardık."
"Öyle mi?"
"Evet. Neredeyse her gece. Balıkları da hep bize temizletirlerdi acemi birliğinde. Sonra biz yeni gelenlere temizletmeye başladık. Rütbe böyle bir şey."
"Balıkları da siz mi tutuyordunuz?"
"Evet. Başımda bir komutan vardı.. Adam oltaları tek tek takip eder, bir hareket gördüğünde ise çekmemizi izlerdi. Eğer balık olmadan kaçarsa, suya atıp balığı yakalayana kadar çıkarmaz, üzerine de dayak atardı." Kahkaha attığımda o da gülmüştü. "O zamanlar komik değildi tabii."
"Kıyamam, çok mu dövüyordu?"
"Silahın dipçiğiyle dövüyordu. Ben çok dayak yemedim de, dayaktan hastanelik olanlar vardı."
"Yazık ya."
"Isındın mı biraz olsun?"
"Evet. Sıcacık oldum." Ellerimin üzerini öptü. Uzanıp alnımın üzerini öptü. Saçlarımı sevdi. Telefonum çalmaya başladığında Yalın arkasına dönüp uzanarak telefonumu bana verdi. Babam arıyordu. "Efendim babacığım?"
"Güzel kızım, nasılsın?"
"İyiyim babacığım. Sen? Sibel abla?"
"İyiyiz sayılırız kızım."
"Bir şey mi oldu?"
"Sabah sabah haberlerde kızımı görünce biraz şaşırdım sadece."
"Haberlerde mi? Ne?"
"İnternete bakmadın mı?"
"Hayır. Hemen bakarım."
"Tamam kızım." Telefonu kapattım.
"Bir şey mi olmuş?" dedi Yalın. Hızla internetteki haberlere bakmaya başladım. Sayfa açıldığı gibi Yalın ve benim uzaktan çekilmiş bir fotoğrafımız vardı.
Oğuz Baysal'ın kızı Nefes Baysal sevgilisiyle Abant'ta romantik bir tatil yaparken görüntülendi! Sevgilisinin eski eşi ve çocuklarının babası olan Yalın Türker olduğu öğrenildi! Genç çiftin yıllar sonra yeniden birleşmesi aralarındaki aşkın bitmemiş olduğunu kanıtlar nitelikte. Nasıl barıştıkları ise sevenleri arasında merak konusu.
Telefonu çevirip Yalın'a gösterdim. Gözlerini kısarak okudu. Babamı yeniden aradım hemen ardından.
"Gördün mü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesilen Nefes
Genç Kurgu*MAFYA KURGUSUDUR* ... Nefes Baysal güçlü iş adamı Oğuz Baysal'ın kızıdır. Yıllar öncesinden miras kalan bir gizem yüzünden Yalın Türker'le beraber hareket etmek zorunda kalan Oğuz Baysal için bu hiç de hoş bir durum değildir. Küçük anlaşmanın sonuç...