Korba podejdź tu tylko - zawołałem do podporucznika, żeby przyszedł i pomógł mi w uniesieniu szafy blokującej wejście do drzwi. To był ostatni dzień naszego treningu, jutro wylatujemy do Jemenu, a dzisiaj wykonujemy ostatnie ćwiczenia. Już idę Radyjko - tak na mnie zaczęło wołać, bo jeszcze nie miałem swojego przydomku.
Na trzy dźwigaj - powiedziałem do niego - raz, dwa, trzy - całą swoją siłą i wagą naparlismy na szafę i udało się ją odsunąć od drzwi. Jeden z naszych wywalił zamek w drzwiach, po czym popchnął je do środka. Natychmiast do środka wpadło dwóch naszych, żeby zabezpieczyć pomieszczenie. W środku znajdowała się jedna z osób, które udawały wrogów, ten facet został zaskoczony, bo myślał, że szafa skutecznie uniemożliwi nam przejście dalej. Dalej do tunelu biegnącego pod poligonem - ćwiczymy w takim czymś, bo od kilku lat na terytorium Jemenu talibowie stworzyli ogromną sieć tuneli.
Po wejściu do środka każdy z żołnierzy uruchamia nadajniki pozycji, bo GPS pod ziemią oczywiście nie działa. To, z czego korzystamy zostało zaprojektowane przez Izraelskich inżynierów przy walce w budynkach, kiedy dowódcy nie wiedzą, gdzie znajdują się ich żołnierze. Korzysta z akcelerometru i kilku innych czujników do określania ruchów żołnierzy. Ja mogę dzięki temu widzieć ich na mapce. Po wejściu do tej części korytarza bardzo łatwo udaje nam się znaleźć pomieszczenie, w którym są przetrzymani "zakładnicy", uwalniamy ich i osłaniamy w czasie, w którym wychodzimy na zewnątrz. Tam czeka na nas już reszta osób, w tym udawani Talibowie i jeden z żołnierzy, który "zginął".
Na następny dzień już o 7:00 wszyscy znajdujemy się na pasie startowym lotniska w Katowicach i czekamy na odlot. Przyszły nasze rodziny, w tym moja mama, wszyscy się żegnamy, bo to będzie nasza najniebezpieczniejsza misja i będzie trwała dość długi czas. O 7:34 dostajemy nakaz wsiadania do Herculesa i odlatujemy w stronę zupełnie nowego miejsca, w którym nikt z nas nigdy nie był._____
No i jest koniec. Drugą część jest jednak gotowa do wstawiania co 2-3 dni, bo są już napisane 23 rozdziały🙈
CZYTASZ
Next generation - Project Soldier
AcciónMłody chłopak - Tomek zgłasza się do projektu mającego na celu stworzenie nowej generacji żołnierzy, którzy mają być niezwykle dobrzy w wykonywaniu swoich zadań. Na początku swojego szkolenia spotyka Smokera i zaczyna mu ufać. W międzyczasie zaczyna...