3. |Éjbe borult utazás|

94 7 0
                                    

~Blitz~

Rohanok. A könnyeimtől elmosódik minden, csak a fényeket látom. De nem kell hogy lássam merre megyek. Annyiszor mentem már át Stolas-hoz, hogy kívülről tudom az utat hozzá. Nem tudom mit mondok majd neki. Nem tudom hogy jutok be. Gyakorlatilag semmi tervem, csak azt tudom, hogy most azonnal látnom kell. Ha találkozunk, úgyis tudni fogom.

Éppen befordulnék a sarkon, ami félúton van az én lakásom és Stolas kastélya között, de valami megállít. Hirtelen éles fájdalmat érzek, ami végighalad a gerincemen, és bár semmi mást nem akarok, csak továbbmenni, olyan erős, hogy legörnyedek a földre. Percekig csak kuporgok ott, és az égető érzéstől meg se tudok mozdulni. Késő van, senki sincs az utcán, tök egyedül vagyok. Csak térdelek az utca közepén, és próbálok nem elájulni. Aztán hirtelen minden eddiginél erősebb a fájdalom. Valami furcsát érzek. Mintha szabadabb lennék. Ahogy kinyitom a szememet, mindenhol csak a fekete véremet látom magam körül. A fájdalom elkezd enyhűlni, annyira, hogy már képes vagyok felállni. De akkor sem értem. MI TÖRTÉNT? Aztán ahogy hátranézek, valami olyat látok ami választ ad mindenre. Szárnyam van.

Hamar rájövök hogy lehet ez. Anya félig sucubus volt. Nekik van szárnyuk. Hihetetlen hogy ezt örököltem. De nincs több időm gondolkodni. Tovább akarok menni. Ahogy megpróbálok felrepülni, olyan mintha egész pokoli életemben ezt csináltam volna. Olyan ismerős. Jó érzés. Szabad vagyok. De így is csak egyvalami jár a fejemben. El kell jutnom Stolas-hoz.

A kastély kertjében vagyok, az Ő erkélye alatt. Felrepülök. Még meg kell szoknom a szárnyakat, de mint kiderült, vissza tudom húzni őket. Ezt jó tudni. Nem tudom mit csináljak. Gondolkozom egy kicsit, aztán végül bekopogok. Remélem nem aludt...De mivel gyorsan kinyitja az erkélyajtót gyanítom nem.

- Blitz? - kérdezi meglepetten, mint aki nem hiszi hogy tényleg jól lát

- Igen, én vagyok.

- Mit keresel itt ilyen későn? Aludnod kéne.

- Ahogy neked is. Mégis itt vagyunk. - válaszolom...

Remélem ez a rész is tetszett, (tudom rövid, de fáradt vagyok) mert rengetegszer átírtam. Ha gondoljátok írjátok meg a véleményeteket. Folytatása következik...

[Utólagos megjegyzés: Ez a fejezet csak azért kellett amúgy, mert sok olyan fan artot láttam, amit Blitz-nek szárnya volt, és megtetszett. Egyébként ennek kb semmi funkciója nem lesz, csak úgy van, mert miért ne...]

Aláírt Szerelem || Helluva BossTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang