29. |Óvatlanok|

51 3 2
                                    

***


~Blitz~

Ébren vagyok, már nem is tudom mióta. Stolas mélyen alszik mellettem. Fogalmam sincs miért nem vagyok képes végre elaludni. Olyan érzés, mintha valami konkrét dolog tartana ébren. Fáradt vagyok, és elgyötört, mégis képtelen vagyok pihenni. Rém idegesítő...

Egyszeriben csak azt érzem, hogy valamiért muszáj kimennem a szobából.

Nem akarok.

Ezek nem az én érzéseim.

Biztosan nem. Ez valami más. Erősebb nálam.


Végül engedek a kísértésnek, és felkelek. Elindulok, ki a szobából. A lehető legnagyobb óvatossággal becsukom magam mögött az ajtót.

Aztán meghallok egy hangot.

Nem tudom kivenni, mi az, akar-e egyáltalán mondani valamit. De érzem és tudom, hozzám beszél.

Megint ugyan az. Valami idegen érzetet keltő erő miatt elindulok. A főajtóhoz.

Miért oda?

Ideértem. Tisztán kivehető, hogy valaki áll az ajtó előtt.

Kopog, de olyan halkan, amennyire csak lehet. Éjszaka van, mindenki alszik már, és ezt ő is nagyon jól tudja.

Akkor miért most jött?

Fogalmam sincs mit keres itt bárki ilyenkor, de ezzel együtt egyre kíváncsibb is vagyok.

Ki kell nyitnom. Ha ilyen későn itt van valaki, akkor az biztosan fontos.

Azzal közelebb lépek, és kinyitom az ajtót.

Fel kell néznem, hogy az alak arcát is lássam.

Egyértelműen ő is Goetia. Hasonlít Stolas-ra, de azért nem sokban. Élénk vörös, néhol sárgával tarkított tollai, és pirosan ragyogó szemei vannak. Öltönyt visel, ami szintén piros, nyakkendő helyett egy apró csillag dísszel.

– Ezek szerint működik az agykontroll. – zökkent ki a gondolataimból.

Köszönés? Vagy valami?

– Önnek is jó estét! Ki maga? – kérdezem egy cseppet sem kedvesen.

– Elnézést, igaza van. Vassago vagyok. Ami azt illeti, magát és Stolas herceget kerestem.

Vassago... Hallottam róla. Valahonnan biztosan.

– És, maga pedig Blitz, ugye? – kérdezi.

– Öhm... Nos, igen. Honnan ismer? – most teljesen meg vagyok zavarodva.

Miközben válaszol, szélesebbre tárom az ajtót, és beengedem.

– Egyelőre legyen elég annyi, hogy te és Stolas elég nagy bajban vagytok. Ő is itt van?

– Igen. De mélyen alszik.

Aláírt Szerelem || Helluva BossWhere stories live. Discover now