~Blitz~
Hazaértem. Loona megvárt, de nem tudtam neki semmi jó hírrel szolgálni. Csak megkértem hogy most hagyjon egy kicsit, és bezárkóztam a szobámba.
Lekuporodom a matracra, a szoba sarkában. Igen, hát, amikor kibéreltem a lakást, a szoba pont úgy nézett ki, mint most, annyi különbséggel, hogy most még nagyobb a káosz. Magzatbózban leülök a matrac végébe, (nincs ágy, de nekem jó így, egész életemben matracon aludtam, mert a cirkuszban nem volt más) és gondolkozom. Sokat. Hogy mikor kellett volna elhallgatnom, hogy miért történt minden ilyen gyorsan, vagy hogy mit tettem ezzel. Stolas nem az a fajta aki sokáig tart haragot. Bár ez eléggé más helyzet. Ilyen még nem történt. Anya is beférkőzik valahogy a gondolataimba. Nagyon régen nincs már velünk. Tizenöt éve. De még mindig emlékszem a hangjára, hogy mindig megnyugtatott ha valami hülyeséget csináltam, hogy mit meg nem adnék, csak hogy most velem legyen, és hogy mennyire próbált megvédeni minket Cash-től. Szerintem tizenhárom éves korom óta nem voltam hajlandó apámnak nevezni. Konkrétan eladott, nem is egyszer, csak azért, hogy másnapra is legyen pia. Anyát is bántotta. Túl hosszú volt az az idő, ameddig nem tudtam megvédeni. De ahogy nőttem erősebb lettem, mint az a kis bohóc, aminek addig hitt. És már meg tudtam védeni magunkat. Viszont ebben én is sokat sérültem. Szinte nem volt olyan nap, hogy valahol ne lettem volna kék-zöld, vagy ne kellett volna bekötni a kezem. Ahogy ezen gondolkozom, szépen lassan elalszom.
Az ablakon besüt a nap. Ahogy kinyitom a szemem, látom, hogy nem vagyok egyedül. De annyira még nem vagyok magamnál, hogy meg is ijedjek. Csak addig jutok, hogy rájöjjek ki ül mellettem.
- Fizz? Mit keresel itt? - kérdezem halál álmosan, a mellettem telefonozó, szokás szerint színes ruhákba öltözött barátomat
- Jó reggelt Csipkerózsika! - nevet fel, ahogy meglátja hogy felébredtem - Loona felhívott, azt mondta kéne neked egy barát társasága. Mit sikerült összehoznod már megint? - kérdezi, elég jót szórakozva a szerencsétlen látványomon
- Ezt ne itt beszéljük meg. El kéne mennem innen. Minél messzebb. Túl sok a fény.
- Másnapos vagy? Elég szarul nézel ki.
- Nem, csak nincs hangulatom a nappalhoz.
- Hát, ha gondolod a Vágy-gyűrűben még bőven éjszaka van. Oda mehetünk. - veti fel az igen jó ötletet
- Na, mégiscsak hasznos tudsz lenni! - felelem nevetve
- Na ugye! Mi mindenre jó vagyok! - nevet fel ő is
És ezzel elindultunk. Mit ne mondjak, jólesik a sötétkék égboltot látni. Na nem csak azért mert itt legalább sötét van. Azért is mert érzem hogy egyre távolabb kerülünk IMP-city-től. Semmi kedvem nem lenne most ott lenni.
- Rendben, lássuk jól értem-e? - kezd bele a gyors összegzésbe Fizz - Tegnap éjjel rájöttél, hogy belezúgtál Stolas-ba, amit mi mellesleg végig tudtunk, beőrültél, és elindultál hozzá. Útközben valahogy szárnyad lett, amit aztán végképp nem tudok hova tenni. Összebalhéztál Stolas-al, aztán bevallottad neki hogy szereted, spanyolul. De most tényleg Blitz? Spanyolul?? Ennyire még te sem lehetsz szerencsétlen!! - röhögi el magát végül. Erre beleütök egyet a karjába, amivel csak fokozom a jókedvét. Először nem értettem mi ezen olyan vicces, aztán leesett. Robot kar. Hát, tényleg baromi szerencsétlen vagyok...Hurrá.
- Hát ja, kábé ez történt. Azt mondta kell neki idő, én meg eljöttem. Az idő sose jó.
- Miért?
- Mert így több ideje lesz azon gondolkozni hogy mekkora egy idióta vagyok.
- De egy jófej idióta! - mondja, mire elmosolyodom. Milyen szerencse hogy elkaptak minket akkor, különben nem tartanánk itt. - Nem eszünk valamit? Éhen halok.
- Jó ötlet. De te mondd meg hol, mert én nem sűrűn járok ide.
Elindultunk keresni valami (pokolhoz képest) normális éttermet, de nem nagyon volt kedvünk sétálni, úgyhogy megálltunk egy utcai hot-dogosnál. Egyikünknek se volt hangulata az emberekhez, úgyhogy a közeli zákutcában a falnak dőlve keztünk el enni. Aztán üzenetem jött.
- Ki az? - kérdezi
- Fogalmam sincs Fizz. Félek megnézni...
Oké, picit rövidre sikerült, de Fizz azért feldobta <:
STAI LEGGENDO
Aláírt Szerelem || Helluva Boss
FanfictionA RÉGEBBI FEJEZETEK KOMOLY SZERKESZTÉSE FOLYAMATBAN VAN! - Blitz, miért jöttél? - Miért olyan hihetetlen neked az, hogy itt vagyok? Egy imp. Egy herceg. Két lány. Jó barátok, és ellenségek. A múlt, ami nem enged szabadulni. Egy reménytelennek tűnő s...