21. |Egy-két élet|

51 2 4
                                    

~Blitz~

Az irodámban vagyok. Ma még nem jött új ügyfél, a tegnapiakat pedig már letudtuk. Szóval semmi dolgunk. Ilyenkor mindenki elfoglalja magát. Millie és Moxxie elvannak egymással, Loona fogalmam sincs hogy mit csinál, én meg bezárkózom az irodámba, és próbálok úgy tenni, mintha nem utálnám a semmittevést. Egész jó kis program.

Moxxie kopog, de nem várja meg a válaszomat, hanem egyből benyit.

- Uram, ügyfelünk van.

- Remek! Küldd be!

Azzal Moxxie szélesebbre tárja az ajtót, beengedve egy elég ideges nőt. Intek neki, hogy üljön le, és kezdjük az üzletelést.

- Szóval...Üdv az I.M.P.-nél! Blitz vagyok. - nyújtom felé a kezemet, de ő csak összefont karokkal ül tovább

- Clair - mutatkozik be - A többi viszont nem igazán érdekel. Én bosszúért jöttem. - öhm...oké, ez elég lényegretörő volt

- Rendben. Kit kell megölnünk, és hol?

- New Yorkban, az Alterra torony legfelső emeletén lesz. Ott dolgozik. De sürgős lenne, mert csak hétig lesz ott, utána hazamegy. Egy magas, szőke pasit keressetek. Az arcán van egy hosszú sebhely, arról megismeritek.

- Rendben, meglesz. A pénzről majd utána. Kábé fél óra, és itt leszünk.

Felállok, és kikísérem a nőt Loona-hoz. Ilyenkor ő tartja szemmel őket, nehogy fizetés nélkül meglógjanak.

- Moxxie, hozd a puskádat, Millie, te szerezz valahonnan zsákot, én hozom a könyvet! - mondom, ahogy visszafordulok az irodámba a könyvért

Amint minden megvan, nyitok egy portált az említett toronyba. Rengeteg ember van mindenhol, de szerencsére erre is gondoltam. Stolas még régebben tanított egy varázslatot, amivel mind a hármunknak adhatok emberi álcát. Eddig nem igazán figyeltem meg, milyen vagyok így. Stolas-t már láttam ilyen formában, a többieket is, de magamat nem. Bár nem is igazán érdekel. Ez csak abban segít, hogy ne kelljen rejtőzködnünk. Nem más, csak egy eszköz. Ez nem a saját testem, csupán egy álarc.

Ebből a gondolatból Moxxie hangja zökkent ki.

- Uram, úgy gondolom okosabb volna meghúzni magunkat. Nem kéne feltűnést kelteni, ez látszólag valami munkahely. Ha feltűnünk bárkinek, akkor fújhatjuk.

- Zseni vagy, Moxx! Elfújjuk! Dinamittal!

- Uram, nem így értettem. Arra gondoltam...

- A Krisztus faszát, Moxx, tudom hogy értetted, ennyire azért nem vagyok hülye! De akkor is, ötletnek jó volt. Egyszer elsütöm. - közlöm fapofával, mire Millie felnevet

- Ez jó volt. - kuncogja

- Ne már, édesem! Állj már mellém! - vált könyörgőre a férje

- Na, gerléim! Menjünk, basszuk szét a pasit, aztán felőlem egész nap romantikázhattok. Csak essünk túl rajta, oké?

- Oké, főnök! Mi a terv? - Millie szeme csak úgy ragyok a gyilkolás gondolatától. Kis pszicho, de mi szeretjük...

- Nos, megkeressük, Millie, te lefoglalod, aztán amikor Moxxie jelez, félreugrasz. Én elintézem, hogy senki ne lásson meg minket. Moxx, a legjobb részt most rád hagyom. Te lövöd le.

- Tényleg?

- Igen. Jó napom van.

- Hát, köszönöm.

- Akkor gyerünk! - kiáltja Millie, és beveti magát a liftbe. Nem igazán értem hogy csinálta, mert az ajtaja bő három méterre van, de sikerült, ez a lényeg

Moxx-al utána futunk, és felmegyünk a torony tetejére.

Na most, meg kéne oldanom, hogy senki ne legyen ott, rajtunk és az áldozaton kívül. Egy pillanatra elgondolkozom, majd akit látok, és nem szőke, nemes egyszerűséggel berúgom a liftbe. Oké, eddig jól haladunk. Ahogy félrenézek meglátom Millie-t, és a Clair által említett fickót. Ott az arcán a sebhely. El sem lehet téveszteni.

Intek Moxxie-nak, hogy célozhat. Aztán Millie-nek is, hogy álljon biztos távolságra a célponttól. Picit összerezzenek a lövés hirtelen, éles hangjától, de ez egy pillanat alatt elmúlik.

Végül zsákba tesszük a hullát, és elindulunk vissza.

Loona látszólag örül nekünk, már amennyire ez rajta látható dolog. Szerintem kicsit már idegesítette a nő. De miután megkapta a (mint kiderült) volt férje testét, fizetett, és el is indult megkeresni a lelkét, hogy személyesen bosszút állhasson.

Visszamegyek az irodámba, és magamra zárom az ajtót. Már éppen nyúlnék a telefonomért, amikor hallom, hogy nyílik egy portál mellettem.

Meglepetésemre Stolas lép át rajta.

- Hát te? - kérdezem mosolyogva

- Van egy kis időm a két tárgyalás között, és hiányoztál.

- Aranyos vagy.

Közelebb lép hozzám, és gyengéden végigsimít az arcomon.

- Na, jött azóta valaki? - kérdezi

- Igen, de már elintéztük. Most várunk. Talán ki kéne raknom egy tálbát, hogy; ügyfélfogadás 10:00-12:30-ig. Az mindig jobban kell a lelkeknek, ami nem egész nap elérhető. És akkor lenne ebédszünet... - gondolkozom, de aztán valaki elkezd Stolas után kiabálni a portál túloldalán

Ő is hallja. Közelebb hajol hozzám. Egy gyors csókot váltunk, mert többre nem lenne idő.

- Este találkozunk! - köszön el mosolyogva, majd átlép a portálon, amit bezár maga mögött

Ez a nap sem tökéletes, de van aki azzá teheti.


Hella! Nagyon szépen köszönöm az 400 olvasást, szupik vagytok! És külön köszönöm Xeoartist170 -nak a rengeteg támogató kommentet! Hamarosan jön a kövi rész.
Sziasztook!★★

Aláírt Szerelem || Helluva BossDove le storie prendono vita. Scoprilo ora