Harry P.O.V
M-am aşezat în aeroport, cu ochii ţintă la ecran. Nume de zboruri au apărut şi au dispărut, dar pe cea care eram concentrat este pe cea de la Las Vegas spre Manchester.
Imediat după Ray am fugit înapoi în cameră şi mi-am făcut repede bagaju. Când am ajuns jos la recepţie am întrebat-o pe recepţioneră dacă cumva a văzut o fată cu bucle de culoare mai închisă purtând o rochie neagră şi albastră care a trecut pe aici, ea a plecat deja de aici. Am mers afară la timp, văzând mai multe cabine afară care erau pe partea cealaltă, fără îndoială unul dintre ele o transportă pe Ray.
Mi-am băgat degetele prin păr cât timp aştept ca să anunţe zborul. M-am ridicat de pe locul meu şi m-am îndreptat spre poartă, predând însoţitoarea şi biletul de avion înainte de a mă urca în avion.
M-am uitat pe fereastră când avionul a început să decoleze. Mi-am acoperit gura cu o mână , ochii mei călătorind peste tot sub noi.
Nu sunt sigur dacă ar trebui să spun ceva atunci când am văzut-o din nou pe Ray, ştiind că am să o văd mai devreme sau mai târziu, indiferent cât de mult ar încerca să mă evite.
Tu ştii că ai putea să o eviţi înainte ca ea să mă evite, mi-am spus însumi.
Este adevărat, indiferent cât de mult nu aş fi recunoscut îmi este frică să vorbesc cu o fată bună. Ce i-aş spune?
Singurul lucru pe care într-adevăr poţi să îl spui. Mintea ma mustrat. Este adevărul.
Rayla P.O.V
Întunericul m-a înconjurat atunci când m-am uitat la uşa familiară de culoare albă, cheia fiind situată la nici cinci centimetri depărtare. Mă simt bine să fiu înapoi, dar înainte mă simţeam ca într-un balon având grija de mine, chiar prea multă grijă, după care a venit Harry lent şi a început să îmi dea o formă din nou în jurul meu.
Nu, mintea mea a împis acest lucru departe. Problemele lui Harry. El a fost doar pentru el .
Dar a fost cu el adevărat ? Inima mea schimbând.
Tatăl meu mereu mi-a spus să îmi urmez instinctele, dar cu inima şi mintea mea într-un război , acest lucru nu am mai putut să o fac cât timp s-ar tot fi aprins focuri, ruinându-mi concentrarea. Am introdus în cele din urmă cheia în broască şi am răsucit încet. Nu merge înapoi acum.
Am deschis uşa şi imediat au apărut din bucătărie. "Rayla !" Vocea mamei este bolnăvicioasă de dulce, fucind către mine şi m-a tras într-o îmbrăţişare şi cred că mi-a strivit fiecare os. După ce am fost eliberată din strânsoarea de fier a mamei , tata mi-a zâmbit melancolic şi şi-a înfăşurat braţele în jurul meu .
"Am crezut că vii acasă după-amiaza? E doisprezece dimineaţa. " Mama şi-a ridicat o sprânceană şi mă examină din cap până în picioare.
"Claire nu s-a simţit foarte bine ." Am minţit, zâmbind uşor. "Aşa că am decis să vin mai repede decât era planificat. Oricum, voi ce faceţi voi la ora asta, încă treziţi ?"
"Doar vorbeam. " Mama a zâmbit din nou, care este prea bun ca să fie adevărat.
"Cum a fost călătoria, scumpo ?" Tata m-a întrebat, alungând încet suspiciunea mea legată de mama.
"A fost bine ." Am răspuns, încercând să îmi menţin vocea.
"E minunat, dragă. Sper că ai avut un timp minunat ." Vocea mamei era ca mierea . Ce se întâmplă, cu siguranţă. Dar destul de ciudat, nu am simţit acelaşi foc când am plecat. Sunt atât de obosită şi scutur mental, nu am chef de interogatoriul ei. Ea a vrut, evident, ceva de la mine sau ştia că urma să beneficiez de comportamentul ei. Dar sunt prea obosită ca să mă lupt cu ea.
"Am avut. " Am zâmbit fals, încercând să ascund grimaşa care a apărut pe faţă şi începe să mă mănânce.
"Sper că timpul departe, de asemenea, ţi-a dat ceva spaţiu şi timp să te gândeşti." Tata a spus ironic, trimitându-mi o privire semnificati-vă. Mama şi-a ridicat o sprânceană şi sa uitat la mine aşteptând.
"Am avut." Ştiam că încep să sun ca un reportofon stricat, aşa că mi-am dres vocea şi am continuat. "M-am gândit la ce ai spus."
"Şi? " Mama era c-am nerăbdătoare, dar dacă are de gând să audă ce am de spus, ea ar trebui să meargă în ritmul meu.
"Am înţeles că ţi-ai făcut puncte bune, dar la fel şi eu."
"Sunt de acord. " Tata a dat din cap, punându-şi mâinile împreună şi se uită la mine cu răbdare. Pe de altă parte, mama are un aspect care îmi spune că mai are un pic şi ţipă la mine.
"Şi cred că ai dreptate."
"Noi ţi-am spus multe lucruri, Rayla. Cu ce avem dreptate ?" Vocea mamei este sună un pic a exasperare, dar aş putea spune că îşi ţine furia în frâu.
Ea nu ar trece peste această şansă ca să audă că are dreptate.
"Tu...ai avut dreptate despre Harry. Despre problemele lui. Şi...cred că ai dreptate ca să stau departe de el ."
- - - - - - -
Oooo, nu cred că a spus asta. Deci nu cred. Ce părere aveţi despre acest capitol? Aştept părerile voastre.
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanfictionCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...