Rayla P.O.V
Simt cum lacrimile aproape încep să-mi cadă pe faţă, dar mi-am muşcat buza, ca să nu le dau frâu liber .El nu-mi merită lacrimile mi-am spus. Nici un punct de stare de părere de rău pentru tine, ar fi trebuit să fi văzut că va veni acest lucru.
"Sigur eşti bine?" Zayn m-a întrebat, îngrijorat . M-am uitat la el, uitându-mă în ochii lui căprui. La fel de superbi sunt, ca el, la fel de mult cu m-a făcut să îmi simt genunchii cum se înmuiesc,simt că ar trebui să nu am încredere în el, la fel de mult cum am ajuns să am încredere în Harry în ultimele două luni.
"Sunt bine." Am spus cu fermitate, încrucişându-mi braţele la piept.
"Deci...ce părere ai despre Harry?"
"Ce vrei să spui?"L-am întrebat brusc, obosită de vag-ul său.
"Ce crezi despre el? Adică dacă aş fi tu-"
"Ray?"
Mi-am întors capul la rostirea numelui meu, văzândul pe Harry, uitându-se foarte nervos .
"Hei, Harry." Am murmurat, făcând schimb de priviri cu Zayn. Harry a ajuns la noi, imediat făcând un pas în faţa mea iar eu mi-am mutat privirea în pământ .
"Zayn."
"Harry."
"Ştiu că nu mai eşti la liceu, aşa că ce faci aici ?" Harry l-a întrebat cu răceală, încrucşându-şi braţele la piept. Zayn este un pic mai scund decât Harry, dar are o privire care te intimidează de o mie de ori mai mult, cu o privire întunecată şi o purtare elegantă.
"Nu am voie să fac o vizită ca să-mi văd prietenii?" Zayn a întrebat cu inocenţă, făcându-l pe Harry să se înfurie mai tare.
"Nu mă minţi." A mârâit, spunând cu o voce joasă şi ameninţătoare."Tu ai venit aici ca să o vezi pe Ray, nu-i aşa?"
"De ce te interesează?" Zayn s-a dat în spate."Eşti nervos pentru că vorbesc cu altcineva despre micul joc?"
Pumnii lui Harry s-au încleştat atât de tare încât s-au albit ."Ieşi naiba afară din şcoala mea !" Harry mârâi, făcând pas cu pas, ajugând mai aproape de faţa lui Zayn.
"Sau ce, Styles?" Zayn a ridicat o sprânceană, uitându-se netulburat.
"Sau vei regreta ziua în care mai cunoscut." Harry la ameninţat printre dinţii încleştaţi.
Zayn pufni şi îşi dădu ochii peste cap. "Deja o fac. Singurul lucru bun ieşit reciproc de la noi este că am făcut cunoştiinţă cu Ray."a dat din cap spre mine şi a zâmbit strâmb.
Privirea lui Harry era la fel ca înainte, cu dinţii încă încleştaţi ."Ieşi."
"Sunt sigur că nu este compententă să mă dea afară."
"Zayn."
"Harry."
"Zayn." Vocea lui Harry este tremurătoare, faţa lui fiind roşie de la furie. "Nu mă face să te rănesc. Pentru că pot. Dacă nu vei pleca de aici în minutul următor, voi lua cuţitul ascuns în geantă şi ţi-l voi împinge atât de tare în fundul tău încât vei sângera săptămâni .M-am făcut clar?"
Ochii mei s-au mărit când m-am uitat la cei doi masculi care arată ca mai au un pic şi se luptă. Ei practic, sunt nas în nas, feţele roşii, pumnii încleştaţi.
"Crystal." Zayn murmură dezgustat." Altă dată, Styles. Când Ray nu e aici, ca să nu se uite."Zayn mormăi, ochii lui întâlnindu-se cu ai mei.
"Ce sa întâmplat. Băiat cuminte?"Harry întreabă."Speriat?"
"Politicos."Zayn la corectat, ligându-şi buzele. "Nu ţi-aş lovi fundul, în faţa unei femei frumoase."
Harry îşi dezvălui dinţii, mârâind smerit."Uită-te la ea, Malik."
"Se pare că va trebui să aştepţi partida de luptă, Styles. Pe mai târziu, iubito."Zayn îmi făcu cu ochiul şi i-a trimis un râjet lui Harry înainte de a porni pe hol.
Harry înainte să înceapă să fugă după el, m-am repezit la braţul lui ."Nu." L-am avertizat.
"Dar-"
"Harry." Am spus brusc, el tăcând."Lasă-l."
"Îmi pare rău."Harry a spus dur, frecându-şi ceafa. Muşchii îî erau încordaţi, dar acum sunt relaxaţi, mâinile lui câştigând puţină culoare."Probabil că ma luat un pic valul cu ultima ameninţare."
"Nu glumesc."Am încercat să râd, dar a ieşit mai mult ca o respiraţie şubredă.
Harry mă privi cu atenţie"Nu te-am speriat, sau te-am speriat?"
"Nu." Am murmurat. "Nu mai speriat deloc.Totuşi, cred că lai speriat un pic pe Zayn."
"O merită din plin."Harry mormăi.
"De ce acţionaţi aşa când vă vedeţi?"
"Ei bine...Zayn este un fel de afemeiat. Nu-mi place ideea că a încercat să te vrăjească."
Pentru că mă vrei doar pentru tine, pentru a te amuza.Am alungat acest gând la fel de repede precum a şi apărut, capul tremurându-mi. Opreşte-te, Ray. Nu poţi avea încredere în ei chiar acum,aşa că încă nu alege pe nimeni.
"Ray?"Harry îşi flutură mâna prin faţa mea pentru a-mi atrage atenţia.
"Hmm?"
"Eşti bine.?"Harry se uită la mine îngrijorat."Areţi un pic c-am palidă."
"Sunt doar obosită."Am fluturat mâna indiferentă.Harry se uită sceptic, dar nu comentează nimic.
"Eşti liberă vineri seara?"El ma întrebat, schimbând subiectul.
"Uhm, cred că da. De ce? E timpul pentru a zecea sarcină?"
Rânjetul lui Harry ma făcut să regret că am întrebat asta."Sper că ai un set de lenjerie intimă sexy pregătit . Vom seduce câţiva poliţişti."
---------------------
Eh, şi uite că am revenit aşa zisul concediu. Mi-aţi simţit lipsa ? . Oricum ,sper că va plăcut acest capitol .
Share, Vote, Comment.
-Cio
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanfictionCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...