Rayla P.O.V
Mi-am dat jacheta jos de pe mine și în liniște am închis ușa dormitorului meu.Este ora opt fix și Harry este în picioare afară aşteptându-mă . Am încercat să arăt la fel de casual, la fel de posibil şi când am coborât jos pe scări, părinții mei stând pe canapea uitându-se la TV.
"Bună, dragă.Mergi acum la Claire?" Mama m-a întrebat, uitându-se în sus la ecran.
"Da,vă voi suna când mă întorc acasă," am forțat un zâmbet, încercând să ignor aspectul suspect a tatălui meu și am ieșit pe ușă.
Mulțumesc lui Dumnezeu am zis în gând. Claire știa că merg cu Harry, așa că am rugat-o să mintă pentru mine, în cazul în care părinții mei ar suna să întrebe dacă sunt acolo.
M-am simțit vinovată că mint oamenii şi n-am spus o singură minciună cu o lună în urmă, dar dacă am de gând să câștig acest pariu a trebuit să fiu dispusă să ies din zona mea de confort. M-am plimbat pe la un bloc de pe strada mea, până când l-am văzut pe Harry sprijinindu-se de maşina lui. După ce m-a văzut un rânjet i-a apărut pe buzele lui crăpate.
"Ești gata pentru a deveni adult?"
"Oh, acest lucru pare atât de dubios," i-am spus sarcastică, cu ochii pe marele coniac, superb din fața noastră.
"Și un tip care face acte de identitate falsă locuiește aici?"
"Ei bine, el face o mulțime de alte lucruri, dar nu voi spune." I-am dat lui Harry o privire de interogatoriu și el ridică din umeri.
"Să spunem că ne vom mai vedea cu el din nou, atunci când vom fuma iarbă. Dar acum, să ne concentrăm pe ID-uri." Ne-am plimbat în sus pe aleea lungă, trecând pe lângă multe maşini scumpe înainte de a ajunge la uşa alb curat.
Harry sunat la ușă și câteva secunde mai târziu, ușa se deschise pentru a descoperi un băiat înalt, cu părul închis la culoare și prea multe tatuaje pentru a conta.
"Harry, amice! Și cine-i asta?" Ochi căprui a băiatului călătoresc pe corpul meu, mă face să mă simt un pic inconfortabil. Harry tuși un pic înainte făcând pas cu pas în fața mea protector.
"O prietenă. Am nevoie de o favoare, Zayn. Crezi că ai putea face rost de unele acte de identitate false pentru noi?"
"Cred că aş putea," Zayn a spus, cu ochii încă pe mine.
"Și plata?" Ochii lui a zăbovit acest moment, un rânjet îşi face încet pe buzele lui.
" Am bani," Harry aproape strigă, câștigând toată atenția lui Zayn.
"Calmează-te, Styles," el a râs, bătând umărul lui Harry.
"Eu nu am de gând să o i-au pe mica ta prietenă. Acum, vino ", a zâmbit cu viclenie, deschizând ușa mai mult ca să ne lase să intrăm.
"Aceste ID-uri sunt pentru tine."
- - - - - -
Bună . Ce părere aveţi despre acest capitol ?
Dacă va plăcut puteţi da un Vot & Com şi dacă doriţi dedicaţie nu ezitaţi să îmi spuneţi .
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
أدب الهواةCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...