Chapter 35: Atfernoon Officer

3.3K 223 17
                                    

Rayla P.O.V

"Acest poliţist, sper să fie mai bine o femeie." Harry mormăi stând pe locul în care am stat acum câteva momente în urmă. Mâinile lui s-au presat de volan, aşteptând să se vadă o maşină de poliţie prin împrejur.

 Şi-a suflecat mânecile şi şi-a aranjat cămaşa. Era clar că Harry sa gândit mult cu privire la ţinuta lui. Poartă obişnuiţii blugi skinny şi o cămaşă care îi acoperă muşchii de pe corpul său tonifiat. Chiar şi eu ar trebui să recunosc, arată destul de bine.

"Calmează-te."Am murmurat, trăgând cu ochiul către fereastră."Gata?"

"Niciodată nu am fost mai gata decât acuma." Harry apăsă pe pedala de acceleraţie şi accelera pe drum. Cât de repede mergem, am văzut un ofiţer destul de uimit şi sa băgat repede în maşină. "Şi al doilea acum." Harry murmură.

Câteva secunde mai târziu se auzi sirenele maşinei de poliţie şi suntem nevoiţi să tragem pe dreapta."Bine, să vedem ce avem noi aici." Harry sa uitat în oglinda retrovizoare, astfel încât să poată să aibe o privire destul de bună asupra ofiţerului."În niciun caz. În niciun caz nenorocit. Este un tip."

"Partea ta de sarcină."Am ridicat din umeri şi am încercat să nu râd.

"În niciun caz nu am să seduc un tip !"

"Ei bine, cred că ai pierdut acest partid şi ar trebui să primesc 500 de dolari."Am zâmbit când am realizat că pot folosi în cele din urmă propia ameninţare împotriva lui.

El se uită urât la mine şi şi-a încrucişat braţele la piept."Tu realizezi că noi suntem pe cale, probabil să primim un bilet şi eu s-ar putea să primesc o taxă de hărţuire sexuală."

"Bine, te voi vizita la închisoare. Am auzit că gaura fundului tău devine de două mai mare decât a fost înainte, la închisoare." Am glumit, făcându-l pe Harry să îşi ridică sprâncenele surprins.

"De unde naiba a venit asta?"

"Ce?"

"Acest tip de umor."

"Nu am voie să am un simţ al umorului?"Mi-am dat ochii jucăuş, ochii întâlnindu-se cu oglinda retrovizoare, pentru a-l vedea pe ofiţer ieşind din maşină. Da, cu siguranţă este un bărbat.Nu arată rău, bine.

"Nu, eu doar...nu e ca şi cum nu ai fi spus ceva ca...acolo."

"Ai fi surprins." I-am făcut cu ochiul, făcându-l să se holbeze la mine, fiind în stare de şoc. Cineva tuşi chiar lângă maşina noastră, făcându-l pe Harry să tresare şi îşi întoarse capul către fereastră. Ofiţerul sa înclinat în jos, uitându-se în interiorul maşinii.

"Bună seara, domnule ofiţer."Harry a spus nervos.

"Eşti conştient că ai condus cu o limită illegală pe acest drum, domnule?"

Ochii mei s-au mărit o dată ce i-am auzit vocea tipului. Oh, Doamne. Se pare că şi Harry se gândea la fel, pentru că şi ochii lui s-au mărit la fel ca ai mei. Tipul ăsta este homosexual.

"Uhm, mda, îmi pare rău pentru asta, domnule ofiţer...Sunt doar într-o grabămare, după cum puteţi vedea."

Am încercat din greu să nu râd când ofiţerul îl scana pe Harry ."Şi care este motivul pentru care te grăbeşti?"

"Suntem în întârziere. Noi trebuie să ne întâlnim cu nişte prieteni la un bar de gay din oraş." Am rămas nemişcată,  ofiţerul ridicând din sprâncene.

"Un bar de homosexuali?"

"Da."Harry înghiţi în sec, trimitându-mi o privire disperată. "De ce !?"

"Văd. Vă rog să ieşiţi din maşină, domnule." Harry a păşit încet din maşină şi chiar de unde stăteam puteam să văd că ochii lui ofiţer sunt lipiţi de corpul lui Harry. "Mergeţi de-a lungul acestei linii, vă rog."Harry a mers perfect pe linie, iar ofiţerul părea să se gândească dacă e sau nu beat."Ei bine, se pare că nu eşti în stare de ebrietate. Maşina dumneavoastră miroase bine, nici o dovadă că a-ţi consumat droguri...pot să văd permisul şi talonul?"

"De sigur." Harry a trăngănat şi a venit înapoi în maşină uitându-se după acte.

"Te descurci bine până acum."Am râs liniştită.

"Da, da." Harry mormăi, şi sa întors înapoi la ofiţer. Ofiţerul a luat actele şi sa uitat peste ele, dar de unde că ochii lui erau aţintiţi pe muşchii lui Harry, care sunt încordaţi, deoarece îşi ţine mâinile încrucişate la piept. Harry încearcă să-şi ţină calmul.

"Totul pare a fi în ordine...pot să vă drumul doar cu  un advertisment, având în vedere că mergi la un loc familiar."Ofiţerul îi făcu cu ochiul şi am putut vedea vizibil cum i sa formit lui Harry un nod în gât.

"Vă mulţumesc mult, domnule ofiţer."Harry a spus cu o voce joasă, forţând un zâmbet pe faţa lui.

"Acum, să nu te mai prind că o să încalci viteza de limită din nou" A arătat cu degetul şi zâmbi jucăuş"Dacă ai nevoie vreodată de ajutor sau...orice altceva...sună la acest număr."Ofiţerul îi dă o carte de vizită lui Harry.

"O voi face." Harry pare că mai are un pic şi se prăbuşeşte, îi face cu ochiul ofiţerului şi îi flutură un sărut. Ofiţerul a pretins că la prins şi a zâmbit, flutârând către noi înainte de a se întoarce şi a mers înapoi spre maşina lui."

"Oh, Doamne !" Am început să râd când Harry sa urcat în maşină.

"Pentru numele lui Dumnezeu." Harry murmură, faţa lui înroşindu-se. "Nu cred că am fost în viaţa mea aşa de inconfortabil"

"Asta a fost de fapt destul de convingător."Meditez, muşcându-mi pumnul pentru a-mi opri chicotelile."Dacă n-aş fi ştiut atât de bine, aş fi crezut că vei executa o lovitură pentru cealaltă echipă."

Harry se uită urât către mine şi clătină din cap."Tu niciodată nu mai văzut jucând live, nu?"

"Niciodată."Am spus fericită, furând interdicţiile lui Ray Bans de pe bord şi am luat-o .

Harry chicoti şi a început contactul."Ştii ce? Ei arată bine pe tine, ar trebui să o păstrezi."

"Serios?"

"Da."Mi-am ascuns zâmbetul în timp ce el conducea din nou. "Este încă devreme" A privit el spre ceas."Vrei să faci ceva?"

"La ce te referi prin "ceva"?" L-am întrebat suspicioasă, sigur el are de gând să spună ceva pervers.

"Te-ai prins rapid." A glumit, un zâmbet strându jucându-se pe buzele lui. "Nu, nu mă refer la ceva sexual, adică vrei să vizităm oraşul şi să ne plimbăm, La o îngheţată?"

"Uhm..sigur."Am spus încet, ridicându-mi o sprânceană şi m-am aşezat din nou la locul meu. Harry întoarce spre stânga pe drumul care duce către oraş.

"Bine, pentru că ştiu un loc unde este îngheţată pe care cred că o să o iubeşti."

-  -  -  -  -  -  -  -

Heii . Am revenit cu un nou capitol . Sper sa va placa. Imi pare rau daca gasiti greseli dar nu am corectat capitolul. Si scuze ca numai acuma ti-am dat dedicatie, numai ca am uitat @CrisStyhorpaylikson. Sper ca mi-am luat revansa cu acest capitol :).

M-am gandit sa fac si eu un grup pe facebook cu aceasta carte. Astept parerile voastre daca vreti sau nu sa fac un grup pe facebook .

               -Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum