Chapter 53: So Much For Forever

2.2K 157 7
                                    

Harry P.O.V

Am simtit cum tot sangele mi se scurge incet de pe fata cand am luat o respiratie adanca.

America este cuvantul care mi-a ramas in minte.

Mi-am inchis ochii si i-am redeschis in speranta ca m-am trezit dintr-un cosmar oribil.

Dar odata ce i-am deschis am vazut ca Ray sta in picioare acolo cu o expresie nevinovata. Ea si-a apucat telefonul si la strans atat de tare incat s-au albit.

"De cat timp stii asta ?"

"De cateva luni." A recunoscut ea, muscandu-si buza.

"De ce nu mi-ai spus mai devreme ?" Am intrebat-o linistita, privind in jos spre podea, refuzand sa-i vad privirea. Am auzit o mestecare inainte de a rostii cuvintele.

"Nu am vrut sa iti ranesc sentimentele ."

"Oh si acest lucru nu este rau pentru ca le-ai ranit acum ?! " Am strigat, arucandu-mi mainile in aer. A sarit un pic, speriindu-se la izbucnirea mea.

"La naiba, Ray !" Mi-am bagat degetele prin par, tragand cu asprime . Nici macar nu am sesizat durerea scalpului . "Ce scoala ?" Am spus.

Ea a tacut pentru un minut. "Yale ."

"Pe bune ?" Am ras fara umor, tremurand la rasul meu. "Du-te dracului figura ."

"Ce vrea sa insemne asta?"Vocea lui Ray a luat cu o octava in sus, vazandu-i furia cand s-a incruntat.

"Nu asta este ceea ce isi doreste mama ta pretioasa sa te duci ? Nu de-asta vrei sa pleci departe cu alti tineri ? Pentru un fucking scoala Ivy League School ?" Am spus cuvintele cu venin, uitandu-ma la expresia lui Ray care s-a transformat de la suparata la furioasa.

"Eu am fost cea care a vrut sa intre la Yale ! A fost alegerea mea pentru a lucra din greu, ceva ce tu in mod clar nu intelegi. "

"Alegerea ta, alegerea ta, alegerea ta, nu a fost niciodata alegerea ta nenorocita de a face ceva !" Am strigat, strangandu-mi pumnii ."Tu traiesti viata pe care o vrea mama ta !"

Tacerea ei era destul pentru a-mi da seama ca a raspuns. "Uita-te la asta ."Am meditat, zambind amar. "Nici nu poti sa-i spui mamei tale despre un baiat."

"Nu o cunosti, Harry ."Ray sopti. Incercand sa-si opreasca lacrimile care i s-au adunat in colturile ochiilor. O parte din mine se simte rau pentru ca am strigat, dar sunt mult prea furios pentru a ma mai opri. "Ei intr-adevar ii pasa uneori. "

"Am crezut ca amandoi suntem implicati in asta, Ray." Am spus, tragandu-mi mainile la piept. "Intregul 'lui mami ii pasa intr-adevar de mine si ea are intotdeauna dreptate, ar trebui sa o ascult' devine al naibii de plictisitor. "

"Ei bine uite unde mai adus !" Tipa, impingandu-si degetul in pieptul meu."Aproape de 2 ori am fost arestati! Am ajuns sa ma imbeti, am fost pe departe de micuta kite si am fost in nenorocita de Las Vegas !"

Tot coprul ei tremura si vocea i sa ragusit de la atatea tipete, dar am stat la fel si mi-am tuguiat buzele.

"Ei bine, unde ai fi fost daca nu eram eu ?" Am tipat cat de tare am putut. "Studiind in camera ta, toata ziua, speriata de mama ta, agatandu-te de fiecare cuvant al mamei tale, si nu ai nici o idee cumm sa te distrezi si sa pierzi dracului zece picioare in fund !"

I-am luat mana si am zguduit-o . "Oh, nu ma deranjeaza daca verific orice insusire de caracter de-a ta pentru ca mama ta danseaza in jurul tau ca o marioneta data dracului !" 

Cuvintele mele au iesit mai dure decat mi-as fi dorit dar nu m-am putut opri din a spune. Sun sigur ca si vecinii au putut auzi cearta noastra.

Lacrimile se imprastie acuma pe fata lui Ray.Un suspin strangulat cand am plecat de langa ea incet, frecandu-mi mainile de fata.

"Cer atat de mult pentru a sta cu mine pentru intotdeauna , huh ?" I-am spus cu amaraciune, uitandu-ma la podea.

Ray a inceput sa faca un pas catre mine. Harry, eu-"

 "Nu."Mi-am ridicat mainile sus, oprind-o sa vina mai aproape."Nu."

"Dar."

"Nu."Am repetat cu fermitate. Mi-am prins podul nasului si am oftat. "Iesi afara."

"C-ce?"

"Lasa, nu vreau sa te vad acum." Am spotit atat de linistit incat abia ma auzit, dar am presupus ca a auzit Ray dupa ce s-a dus catre usa.

Se opri pentru scurt timp, mana apucand tocul bine."Te iubesc, Harry."

Am stat linistit, mobilizandu-ma, fiecare vointa de putere a trebuit sa opresc pentru a-i raspunde inapoi. Am auzit oftatul ei de dezamagire si dupa a disparut .

Cateva secunde mai tarziu, usa din fata s-a inchis si casa este complet tacuta. Este aproape straniu aceasta tacere dupa ce ne-am certat.

M-am asezat pe canapea si ma uit la televizor cu privirea goala dandu-mi seama ca plang, atunci cand mi-am simtit lacrimile au inceput sa cada pe barbie apoi pe pantaloni. Respiratia a inceput sa-mi fie inegala acoperindu-mi mana pentru a ascunde suspinele.

"Si eu te iubesc." in cele din urma am soptit, uitandu-ma la locul in care Ray a stat in picioare cu cateva minute in urma.

-   -   -  -   -   -

Heii. Am revenit cu un nou capitol. Si astazi a aparut 'Perfect'. Este atat de afghjksw. Astept parerile voastre despre videoclip si despre acest capitol . 

     -Cio.


Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum