Hei, inainte sa cititi acest capitol vreau sa va anunt ca dupa un timp ce cititi o sa vedeti ca nu mai sunt diacritice din cauza ca mi-au disparut si nu le mai pot recupera, si habar n-am cum au disparut. Oricum, lectura placuta ! :)
Rayla P.O.V
Ochii mei sunt atenţi la ceasul care ticăie, urmărind secundele. Acul ceasului este înspre doisprezece, dar progresul merge dureros de lent.
Am oftat în linişte şi am încercat să acord atenţie la ce spune profesoara, dar este dificil din cauză că Harry îmi este în cale şi mereu se întoarce şi îmi zâmbeşte obraznic făcându-mă să mă topesc pe loc.
Telefonul îmi vibrează în linişte şi m-am uitat în jos, în poală.
De la: Harry
Eşti liberă după şcoală ?
Către Harry :
Da. De ce ?
De la: Harry
Vreau să te duc undeva.
Către: Harry
Este ca şi cum m-ai răpi.
L-am auzit pe Harry chicotind în linişte înainte să tasteze pe ecran.
De la: Harry
Destul de corect. Nu te voi răpi. Va trebui să ai încredere în mine, te voi duce într-un loc frumos.
Către: Harry
Nu ştiu cu adevărat dacă am încredere în tine în cazul în care mă vei duce în Scoţia sau ceva de genu.
De la: Harry
Ai puţină încredere. Deci eşti liberă ?
Către: Harry
Da, sunt liberă. Părinţii mei nu v-or fii acasă până la sfârşitul lunii, aşa că am putea sta cât timp doresc.
De la: Harry
Tare, ne întâlnim la dulapul tău după şcoală.
M-am uitat către Harry şi dădu din cap. El rânji şi îşi pune telefonul înapoi în buzunar, înainte să îşi pună din nou mâinile pe bancă.
Claire s-a uitat spre mine şi dădu din sprâncene, probabil citind întreaga noastră conversaţie. Mi-am dat ochii peste cap şi am băgat telefonul înapoi, făcând-o să chicotească.
După cinsprezece minute istovitoare pe care le-am simţind fiind o mie de minute, nu cinsprezece, clopoţelul sună în cele din urmă.
Un vuiet imens de noroc a erupt din sălile clase, cel mai tare provenind de la seniori. Am început să îmi împachetez rechizitele şcolii noastre, care vor fii neutulizate în următoarele două luni.
"Am terminat !" Claire ţipă, luându-mă într-o îmbrăţişare, simţindu-mi fiecare os pocnind de la impact.
Liceul s-a terminat.De acum înainte o să am viaţă de adult.
După ce Claire m-a eliberat şi mi-a permis să respir, m-am întors către ea, zâmbind şi a râs. "Asta nu e chiar cea mai bună parte, există încă balul ."
"Încă nu te-a întrebat ?" Ochii lui Claire se duc către Harry care vorbeşte cu Louis .
"Nu.." Am recunoscut, sfârşind uitându-mă la el cum îşi dă capul pe spate râzând, lăsând ca buclele lui să îi cadă pe frunte.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
Fiksi PenggemarCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...