Ray P.O.V
"Îţi mulţumesc pentru această zi minunată." Am spus, trăgând-ul pe Harry în faţa casei. "A fost amuzant să te văd flirtând cu un poliţist gay."
"Ei bine, mă bucur că ţi-a plăcut pentru că asta nu o să se mai întâmple din nou."Harry mi-a prins nasul. "Niciodată din nou."
Am chicotit şi am deschis uşa, ieşind la fel de elegant. "Mulţumesc pentru îngheţată, de asemenea."Am adăugat, făcându-l să zâmbească.
"Nici o problemă. Va trebui să vorbim despre detaliile călătoriei noastre mai târziu."
"Călătoria noastră?"
Harry zâmbi şi bătu în volan."Vegas."
"Oh..."Spun eu încet. Acest lucru am de gând să fie distractiv pentru a explica părinţilor mei. "Bine, îţi voi trimite un mesaj." I-am spus, vocea mea auzindu-se mai tare decât m-aş fi aşteptat.
Harry chicoti şi a pornit maşina, ieşind din parcare, dispărând pe drum. M-am întors, văzându-mi casa, dar o mişcare în fereastră mi-a atras atenţia. Perdele se mişcă mult prea mult pentru ca acesta să fie doar un proiect.
Am descuiat uşa din faţă şi am intrat în foaier, văzându-mi ambii părinţi stând în picioare, încruntaţi în camera de zi. "Cine este ăsta?" Tatăl meu ma întrebat, obţinând direct punctul.
Mi-am simţit faţa cum se înroşeşte şi palmele au început să-mi transpire. "Prietenul meu."
"Cum îl cheamă?"
"H-Harry."
"Vrei să spui că ai avut probleme cu proiectul cu el ? Am crezut că ai spus că niciodată nu ai petrecut timp prin jurul lui?" Vocea mamei mele ascuţite ca o lamă de ras se aude şi mi-am muşcat buza de jos.
"El e într-adevăr frumos-"
"Nu-mi pasă !" Mama mea a strigat, uimându-mă pe mine şi pe tatăl meu. "Nu voi accepta ca fiica mea să umble aiurea cu un dependent de droguri! Eşti cea mai bună din clasă care absolve, Ray. Eşti cea mai potrivită să fi ca şef de promoţie. Yale şi Cambridge sunt în căutare să te aibe în semetrul următor la toamnă. Chiar crezi că e potrivit pentru cineva ca tine să stai pe lângă un vagabond?"
Niciodată nu am auzito pe mama aşa nervoasă sau încruntată înainte."Mamă, şcolile nu se uită după oamenii din împrejur-"
"Dar noi da."Tatăl meu interveni."Suntem îngrijoraţi că el este o influenţă proastă asupra ta. La urma urmei, el fumează marijuana."
"Cred că eşti preocupat de mine, tată." Am spus sec, simţind un val de furie şi de încredere. Dar cred că mama e un pic prea ocupată de modul în ceea ce fac cu viaţa mea, reflectând-o pe a ei şi reputaţia ei preţioasă."
"Îmi pasă de tine, Rayla !"
"Eu nu cred-"
"Rayla Bethany Johanna-"
"Taci !" Am ţipat, făcându-mi ambii părinţi să se uite la mine miraţi şi tăcuţi."Pentru prima data în viaţa ta, doar taci şi lasă-mă să vorbesc !"Vocea mea a şovăit şi sa scrântit un pic, dar este acum sau niciodată. Am atenţia lor şi nu există nici o cale de întoarcere.
"Încerc din greu să fiu ceea ce vrei tu şi chiar mai mult. Încerc atât de tare încât am uitat complect cine am fost într-adevăr . Mi-am spus că nu am să merg la petreceri nu pentru că nu s-ar putea să fie alcool.Nu am vrut să merg serile la film, deoarece ei se puteau duce după ora 8:30 şi am vrut să mă întorc acasă pentru că aveam a 2 a zi şcoală. Ei bine, ltii ce?" Mi-am apăsat buzele şi am numărat fiecare bit de curaj pe care îl mai aveam în ochii părinţilor.
"Nu vreau să mai încerc. Am obosit să tot mai încerc şi am obosit să mai ţin pasul .Pentru că ştii ce? E o prostie. Dacă poţi numi această viaţă, este o viaţă pe care nu merită trăită."
Ochii mamei s-au mărit şi gura ei sa deschis şi sa închis ca un peşte. "Ce-Eu-Rayla Bethany Johanna Maddison Evangeline Renée Shroeder, ai grijă cum vorbeşti, domnişoară!" Spune ea pulverizată, faţa fiindui roşie. "Nu aşa se vorbeşte cu părinţii tăi !"
"Ce? N-ar trebui să spun adevărul?" Am întrebat neîncrezătoare.
Mama pufni şi veni mai aproape de mine, mâinele ei apucându-mi braţele mele, ca să mă ţină în loc."Nu trebuie să mai vezi acel băiat, m-ai înţeles? Îmi pasă de tine, Rayla, deşi nu vrei să recunoşti pentru că ai câteva micuţe ieşiri de furie adoleşcentine. Vreau să te văd excelând în viaţă şi că acel băiat nu se va mai apropia de tine, până la Ivy League sau jobul tău de vis. Crede-mă, ştiu despre ce vorbesc. Acum, du-te în camera ta. Vom vorbi despre asta mai târziu, atunci când te vei mai calma şi vei gândi cum trebuie.
Am încercat să protestez, dar mama mea şi-a ridicat mâna în sus, ochii ei avertizându-mă să nu merg mai departe cu cearta. Am pufnit şi am luat un asalt şi am urcat pe scări călcând apăsat ca să se audă cât de tare merg.
Am urcat, deschizându-mi uşa camerei mele, căzând pe pat. Un suspin moale se auzi printre buze, simţindu-mi lacrimile cum îmi înţeapă ochii . Am cerut prea mult? Vreau doar un pic de afecţiune cu mai puţină presiune, ar fi perfect. Dar se pare că în conformitate cu mama, nu este o opţiune.
Da, a fost adevărat, am vrut la şcoala Ivy League să mă înscriu în Septembrie, dar ce am lucrat nu a fost uşor. Dacă am un grad mai mic de 93% în clasă, m-am speriat o dată pentru că ştiam că nu sunt suficient de bună pentru a mă asigura la Yale sau Cambridge.
M-am împins singură la limită fără ca părinţii mei să fie acolo, să mă sprijine. Ei au fost acolo doar pentru a-mi pune mai multă presiune şi să mă împingă la Ivy League.
M-am ridicat şi mi-am şters lacrimile care au mai rămas. Nu mai plânge, mi-am spus, punându-mi mâinile în poală şi lăsându-le fonfălite. Plânsul nu mă va ajută cu nimic în situaţia asta. Auto-milă este pentru cei slabi.
Alceva am învăţat când tata nu a fost lângă mine, şi nici mama nu a fost acolo. Auto-mila te face mai slab. Este singurul meu beneficiu, iar atunci când te împinge, vine brânci să parieze că singurul lucru care depinde de mine sunt eu.
------------
Nu stiu ce sa intamplat dar acuma vad ca capitolul 37 nu a fost postat . Cred ca nu a-ti inteles atunci cand a-ti citit de la 36 direct la 38. Imi pare rau pentru ce sa intamplat dar nu stiu ce se tot intampla cu wattpadul de cand sa modificat tot mai rau imi merge. Cateva zile in urma am inceput sa traduc capitolul 39 si astazi m-am uitat sa vad daca il mai dar, a disparut, si acuma trebuie sa reiau de la inceput. Imi pare sicer rau ca nu am postat acest capitol
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
Fiksi PenggemarCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...