Chapter 19: Week Seven √

4.3K 252 8
                                    

 Rayla P.O.V

-Luni-

Mi-am muşcat buza nervoasă, aşteptându-l pe Harry. Claire vorbeşte despre noua rochie care a apărut la mall ieri, dar sunt mult mai concentrată la căutarea unui cap creţ pe care-l cunosc acum atât de bine.

"Şi are paiete- Ray, mă asculţi?"

"Da."I-am dat repede întreaga mea atenţie şi ea îşi dădu ochii peste cap.

"Un pic distrasă, nu ? "

M-am întors înroşindu-mă şi un zâmbet încet ia apărut pe faţa ei. " Îl cauţi pe Harry?"

"Sst !!!"Am şuierat, punându-i mâna peste gură. Când ea a făcut un sunet de protest, mi-am retras mâna."Nimeni nu trebuie să ştie că eu şi cu el ne petrecem timpul împreună. Că se răspândeşte foarte repede şi toată lumea de rahat va înţelege că suntem împreună !"

Claire doar se uită la mine cu nici o expresie înainte ca buzele ei să se înterdeschidă încet."Tocmai ai înjurat?"

"Da, de ce ?"

"Ray, tu nu înjuri."

"Ce mare scofală? Doar am spus rahat, nu este rău dacă spun la dracu sau ceva de genu."

Claire se uită cu gura căscată către mine."Ce naiba se întâmplă cu tine? "Tu urai când alte persoane înjura şi acum înjuri chiar tu? Asta e din cauza lui Harry, nu-i aşa?"

"Nu, nu îţi face griji din cauza asta." Am spus respingătoare, am tras cu ochiul la mâna ei când mi-am amintit de cârlionţii maro ai lui Harry. "T-trebuie să plec, Claire. Ne vedem mâine, da?"

O privire confuză i-a traversat pe faţă până ce s-a întors pentru a-mi urmări privirea. "Oh... văd." Şi-a ridicat o sprânceană şi şi-a muşcat uşor buza deoarece nu voia să zâmbească. "Ne vedem mâine atunci." A plecat în direcţia opusă doar ca Harry m-a atins.

"Hei," Mi-a zâmbit şi m-a tras într-o îmbrăţişare. Eram sigură că toată lumea de pe hol ne privea uimită, dar am lăsat ca braţele puternice ale lui Harry să îmi înconjoare corpul mic.

"Hei, Harry," Am respirat absentă mirosul său masculin, doar ca să simt ceva total ciudat când am realizat ce am făcut. M-am tras inconfortabilă şi am privit în jur, confirmându-mi suspiciunea că toţi se holbau la noi.

"Să mergem." El nu a acordat prea multă atenţie privirilor pe care le-am primit si în schimb m-a condus spre maşina lui.

"Deci unde o să mergem?" Am întrebat în timp ce urcam în familiara maşină neagră.

"Casa mea," A scotocit prin rucsacul său şi a tras în sus o punguţă mică umplută cu ceva care arătau ca frunzele mototolite. "Eşti gata pentru acţiune?"

Am înghiţit în sec holbându-mă la drogurile pe care le ţinea în mână. Nu am mai fumat niciodată nimic înainte. Sunt reguli stricte în familia mea legate de luatul drogurilor şi băutul. Pe una deja am încălcat-o şi sunt pe cale să o încalc şi pe a doua.

A condus spre casa lui tot drumul prin oraş. El locuieşte în partea mai bogată a oraşului, unde casele sunt mai mari şi arată mai bine. Am parcat în faţa unei case albe cu o alee uriaşă.

"Părinţii tăi sunt acasă?" Am întrebat, coborând din maşina sa şi mi-am întins gâtul pentru a privi la casa imensa din faţa mea.

Harry a pufnit şi a deschis uşa."Îţi baţi joc de mine? Părinţii mei sunt într-o călătorie de afaceri pentru următoarele câteva zile. Nu aş face asta dacă părinţii mei ar fi acasă. M-ar omorî."

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum