Ray P.O.V
N-am vrut sa ma inec cu saliva.
Dar auzind vocea combinata cu vederea parului maro ondulat si ochii verzi, m-am pierdut complet .
"Harry ." Am tusit, dand cu pumnul in piept.
Harry ranji si se sprijina de usa."Te simti bine printesa ? Nu am fost constient de faptul ca am acest fel de efect asupra ta ."
Atitudinea aceiasi obraznica, totusi. Dupa ce mi-am recapatat insfarsit calmul ma uit la aspectul sau.Buclele nu ii mai sunt asa de stranse ca inainte, acestea arata mai mult carliontate decat inainte sub caciula albastra pe care o poarta . A renuntat la blugii largi pentru o pereche de blugi skinny care arata de parca sunt facuti pentru el. Mainile lui sunt ascunse in buzunarele de la haina neagra, dar odata ce le-a scos am putut vededa ca el poarta mai multe inele de argint pe degete.
"Inchide gura, printesa ." A spus plin de sine Harry, facandu-ma sa imi fixez ochii in a lui. "Vei prinde muste."
Mi-am dat seama ca gura mi-a fost deschisa in tot acest timp. Nu as fii surprinsa daca am saliva in coltul gurii. Pot simti cum caldura din obraji creste si ma innrosesc . Mi-am inchis gura si mi-am inclestat maxilarul. "Ce faci aici ?" Cuvintele mele au iesit mai dure decat m-as fi asteptat, dar Harry pare neafectat.
"M-am gandit sa trec pe aici, am aflat ca vi in oras." A spus ocazional, jucandu-se cu inelul de pe degetul aratator.
Ma uit peste umar. "Mama ! Le-ai spus tuturor ca vin acasa ?" Am tipat.
Mama scoate capul dupa usa si zambeste sfioasa. "Da, Eu-Harry ?"
"Buna, d-na Shroeder ." Harry zambi si isi flutura mana, in mod clar amuzat de situatie. "Frumos sort."
"Multumesc." mama a spus dur inainte sa imi arunce o privire chinuita. "Vrei sa intri Harry, sau-"
"Nu, nu, e in regula d-na Shroeder . As dori sa o imprumut pe Ray pentru un minut, in cazul in care este in regula ." Harry ia dat unul dintre zambetele sale orbitoare si am putut vedea cum practic, mama s-a topit.
"Sigur, voi fi in bucatarie, daca ai nevoie de ceva."
Am vrut sa tip ca mama sa nu plece, dar ea a disparut in bucatarie inainte de a-mi putea deschide gura. Harry dadu din cap luand haina care este in cuier.
"Pune haina pe tine."
"De ce ?"
"E frig afara."
"Cine a spus ca mergem afara ?" Am intrebat.
Harry lasa un zambet slab. "Vreau sa merg la o plimbare. Atata poti face dupa ce nu mi-ai raspuns la telefon de cate ori te-am sunat."
Un sentiment de vinovatie pune amprenta pe mine .
Desigur ca el are aceeasi atitudine care ma face sa il urasc si sa il iubesc in acelasi timp .
Am oftat si am luat geaca . Am obervat ca Harry se uita la mine cand imi bag mainile in haina. Ochii lui calatoresc in sus si in jos pe corpul meu, este clar ca el nu se uita la mine. Expresia melancolica si rupta de pe fata lui imi spune ca nu stie ce gandeste despre mine.
"Am de gand sa merg afara un pic !" Strig catre mama.
"Bine ! Dar sa vii curand ! Cina este gata in 40 de minute !" Ea tipa inapoi peste muzica de Craciun care acum se aude mai tare. Mi-am ridicat o spranceana cand ea a inceput sa cante . Cum am spus, ciudat.
Am inchis usa dupa mine si am coborat treptele verandei unde Harry deja ma asteapta. Stam fata in fata celuilalt, nici unul dintre noi nu spune nimic.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
Fiksi PenggemarCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...