Poveste la persoana a treia
-Homles Chapel, ziuna în care Ray a plecat-
"Eu nu pot ajuta dar simt că am exagerat." Mama lui Ray, Karen a oftat, frecându-şi mâinile pe faţa ei. Cantitate mică de transpiraţie, este zăbovit pe faţa ei, frecându-şi mâinile pe faţă ca să dispară.
Se ridică repede şi îşi spală mâinile în chiuveta din bucătărie, spălându-se viguros."Ea ma ignorat de fiecare dată când am încercat să vorbesc cu ea sau doar îmi spunea un cuvânt. N-am mai văzut-o aşa făcând înainte."
"O să fie bine, ea doar are nevoie de nişte timp departe." Soţul ei, Jacob, o linişti cu blândeţe. El şi-a odihnit mâna pe umărul ei şi ia presat un sărut moale pe tâmpla ei.
În ciuda gesturilor lui calmante, mintea lui Karen refuză să se odihnească. "Ea sa schimbat, dar nu în bine. Ea îşi dă ochii peste cap la noi, vorbeşte înapoi, ne provoacă. Nu este acea fată pe care am crescut-o . Am ridicat-o ca să aibă un comportament exemplar şi în şcoală. Ai văzut ultimele ei note? Ea a scăzut două procente în câteva din clasă."
"Probabil e sub o mulţime de stres." Jacob a motivat, încercând să îşi calmeze soţia.
"Dar tu crezi că ea ar putea să maniquleze mai bine." Karen murmură nervoasă. "Ştii ce cred că este? Eu cred că este din cauza că stă mult prin jurul lui Harry . Am vorbit cu alte mame şi am aflat că a avut numai necazuri, nimic altceva."
"Deci, ce crezi că facem, îi interzicem să se vadă cu el din nou?" Tonul lui Jacob sa ridicat un pic, dar Karen a dat din cap solemn şi şi-a pus mâinile pe masă.
"Dacă asta e ceea ce trebuie făcut."
"Ştii că nu va asculta de noi." Jacob a avertizat-o, însă Karen a zâmbit pur şi simplu ca şi cum ar avea totul.
"Am să o fac. Va realiza doar că Harry este o influenţă proastă şi va vedea cât de mult o trage şi pe ea în jos. Ea are un viitor de luminos faţă de el...el nu are atât de mult. Am auzit că familia lui nu are bani."
"Asta contează într-adevăr, în lunga -"
"Da, da o face." Karen a spus brusc, tonul ei însemnând că au trecut peste. "Rayla poate face acest lucru mult mai bine decât el, şi e vorba de timp ca să-şi dea seama."
- - - - -
Heii . Am venit cu un nou capitol bonus. Aşa ca de Paşte. Ştiu că v-am urat şi în capitolul precedent Paşte Fericit, dar de ce şi nu în acest capitol ? . Deci, vă urez un Paşte Fericit ! .
Întrebare: Ce părere aveţi despre Karen? . Eu deja încep să o urăsc.
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanfictionCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...