Chapter 8: But Naked in a Lake √

4.8K 311 14
                                    

Rayla P.O.V

Simt cu am un  nod în gît în jos, încercând să nu mă uit nervoasă la el. "Bine, hai să facem acest lucru," în final, l-am privit pe Harry cum mă priveşte cu un rânjet, aşa că mi-am tras tricoul de pe mine pentru a descoperi sutienul cu dantelă violetă.

"Dantelă ? Nu te-ai fi ales ca unul, "Harry şi-a ridicat sprânceana către mine, dar nu m-am în altă parte decât numai cu privirea către el. Am ajuns pe la jumătatea drumului, eu încercând să îmi trag  pantalobii de pe mine, când m-am uitat la el văd că ochii lui se uită la pieptul meu."N-ai de gând să te dezbraci?"

"Și să pierd spectacolul de striptease? O să mă dezbrac odată ce ai terminat ", a zâmbit iar eu mi-am dat ochii peste cap la remarca lui vulgară, continui să îmi scot pantalonii. Am stat acolo în doar sutien si chiloţi, mă simt foarte inconfortabilă sub privirea lui Harry.

"Bine, dă-i drumul." I-am făcut semn să îşi scoată hainele de pe el, dar clătină din cap. "Toate hainele tale", a zâmbit plin de sine, ridicându-şi sprâncenele sprâncenele.

"Voi scoate sutienul și lenjeria de corp, atunci când mă duc în apă. Dar eu nu fac stripteas în fața ta," m-am încruntat, încrucișându-mi brațele la piept.

"Oh, haide, Rayla am vazut o multime de fete goale ! Nu e mare lucru"

"Da, asta nu înseamnă că îmi voi îmbunătăţi într-adevăr opinia mea despre tine," am tărăgănat în timp ce îmi țugui buzele.

Harry îşi dădu ochii peste cap."Nu mai bine ne-am scoate hainele împreună și am putea sta complet goli  împreună?"

Am ezitat, dar din privirea lui am avut vedea un sentiment pe care nu-l am de gând să dau nici un răspuns. Vrei să ratezi o aşa şansă din viaţa ta, Ray?Partea sălbatică din mintea mea m-a mustrat.Mi-am apăsat buzele într-o linie fermă și am dat din cap. 

Harry a rânjit înainte de a-şi trage tricoul de pe el și  blugii . Deși eu nu l-aş lăsa să mă audă că i-aş spune acest lucru, dar ar trebui să recunosc că Harry are un corp superb. Corpul său nu este prea musculos, dar tonifiat așa că am putut vedea pe abdomenul său două linii în formă de V.

Sa uitat la mine și am evitat repede ochii, roșind la faptul că am fost prinsă. El a chicotit la jena mea și a murmurat:"Ia o poză,  va dura mai mult."

Mi-am dat ochii peste cap și mi-am frecat brațele, pielea ca de găină apăru pe pielea mea palida.Acum, atât cât am stat doar în lenjerie, tremurând când  am simţit o briză trecând pe lângă mine. Harry se aplecă, greutatea lui fiind acuma pe un picior și cu brațele încrucișate pe piept, se uită la mine, așteptând."Doamnele primele."

Mi-am prins pe buza de jos, mâinile mele mergând în jos spre lenjeria mea. Am prins cu degetele în părțile laterale și încet l-am tras în jos, simţindu-mă extrem de expusă.Ei au alunecat în jos la picioarele mele și ochii lui Harry au călătorit către pieptul meu, unde a privit cum mâinile mele se duc la spate. Mâinile mele s-au luptat cu clema, dar în cele din urmă am reușit să-l deschid. Sutienul mi-a căzut la pământ lângă lenjeria mea, ceea ce l-a făcut pe Harry să îşi muște buza de jos, ochii lui analizându-mi corpul cu poftă.

"E rândul tău", am spus repede, încercând să îmi acopr corpul de ochii lui rătăcitori. El a chicotit ușor și şi-a tras boxeri jos dintr-o singură mișcare rapidă. Am rămas cu gura deschisă când m-am uitat către la zona lui intimă, dar repede mi-am ridicat ochii și m-am certat pentru comportamentul meu. Dar, oh, Dumnezeule este mare.

Nu te mai gândi la asta Ray! M-am certat. El e un dobitoc, îți amintești?

El ocazional se îndreptă spre lac ca și cum el nu este gol în public, permițând o tuse tare așa cum am făcut. El s-a întors și scutură părul afară, trimiţând picături de apă mici din jurul lui.

"Haide, Rayla! Sari!" M-am îndreptat către apă și mi-am dus un deget în apă, verificând temperatura apei. Acesta este foarte rece.

"Uh, nu fac as-"N-am putut să termin propoziția pentru că Harry m-a tras în apă și m-a apucat de braț, trăgându-mă după el. Am scos un țipăt înainte de-ami ține repede respirația pentru că am  înghițit un pic. M-am uitat în stânga mea pentru a-l vedea pe Harry că mă lasă de mână. Am înotat până la suprafață.

"Au fundul!" Am strigat, stropindu-l cu apă. Harry a chicotit si ma stropit înapoi "Ar trebui să te doară ! Şi tu ai făcut la fel. "Mi-am dat ochii peste cap și mi-am dat părul de pe faţă cu degetele .

"Hei, voi doi! Ieșiţi afară din lac imediat! Încălcaţi regula, nu aveţi voie să înotaţi acolo!" Harry și cu mine ne-am întors pentru a vedea un pădurar pe partea opusă a lacului, cu o expresie foarte supărată pe faţa lui. A început să facă drum spre noi,mergând în jurul lacului și am început să intru în panică. Părinții mei au de gând să mă omoare dacă află că am înotat goală într-un loc public

Dintr-o dată am simţit un braț înfășurat în jurul taliei mele și am țipat, simţind trasă prin apă. Mâinile i-au alunecat sub picioarele mele și Harry efectuase stilul de mireasă la mal, râzând că el a înotat.

"Știi că pot înota, corect?" L-am întrebat exact când am ajuns la mal.

"Da, dar nu de multe ori în viața voi fi capabil să efectuez Rayla Shroeder prin apă complet goală." el mi-a făcut cu ochiul, făcându-mă să-i plesnesc brațul.

"Hei! Oprește-te!" Pădurarul a ţipat, venind din jurul copacilor spre noi.

"La naiba! Haide!" Harry și cu mine am luat hainele și am fugit spre mașina lui, sărind și lăsândul pe pădurar în praf.

"A fost o nebunie!" Am țâșnit, băgându-mi degetele prin părul meu ud. Ne-am oprit la culoarea roșie a semaforului și Harry sa uitat la mine, dar zambetul lui a scăzut atunci când se uită în jos, la corpul meu.

"Ce?" Am ridicat o sprânceană si am urmat privirea lui. Sunt încă goală. Și așa este şi el.

"La dracu!" Am blestemat, hapsân mea tricoul și pantaloni scurţi și trăgându-i înainte ca cineva din afara să mă vadă goală.

"Awww mi-a plăcut să te văd destul de goală, Rayla," Harry zâmbi demonstrând una din calitățile  sale înainte de a-şi pune cămașa pe el și se concentrează din nou pe drum.

"Hm, Harry," Am înghiți în sec, încercând să nu mă uit în jos. "Nu ar trebui să te pui boxeri pe tine sau ceva?"

"De ce?" Harry rânji, punându-şi pe picioare și afișându-şi vechitura lui."Este destul o capodoperă, de ce ar trebui să-l acoperi?"

"Pentru ca astfel îţi distrag atenţia ... n-nu este în modul în care crezi, dar eu-uh ... tu chiar nu vezi că oamen conduc în timp ce tu eşti gol, și-", am început pentru a obține un zâmbet obraznic din partea lui Harry și am realizat ceea ce am spus.

"Nu este nevoie să te explici, iubito. Stiu ca iti place ceea ce vezi. Vrei să mă ajuți? Văzându-te goală a fost un pic mai ... distragându-mi atentia," gura lui Harry s-a format într-un zâmbet strâmb în timp ce eu făceam într-un dezgust.

"Nu e nici un fel îți dau un handjob."

"De fapt aveam speranța că m-ai suge, dar vei face handjob-"

"EW!" Am ţipat,  acoperindu-mi urechile.

"Nu există nici un fel de iad dacă îmi atinge chestia aia! Eu nu sunt sigur cât de multe fete au trecut prin asta!" Harry a explodat în râs, facandu-mă să sar.

"Oh, Doamne, Rayla! Nu pot să cred că de fapt, doar ai spus asta!" Harry șuieră, cu ochii în faţă râzând atât de greu. "Nu pot spera pentru tine, după toate cele întâmplate!" 


-  -  -  -  -  -  -  -

Heii . Îmi pare rău dacă am greşeli gramaticale sau nu înţelegeţi ceva dar m-am grăbit să traduc acest capitol şi nu am mai apucat să-l traduc dar am sa îl editez mâine. Cine vrea dedicaţie să scrie  într-un comentariu .

                                -Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum