Rayla P.O.V
Harry a deschis gura doar pentru a o închide-o câteva secunde mai târziu.
"Nici un răspuns, nu-i aşa?"Mi-am încrucișat brațele la piept.
"Ai de gând sā joci mereu acest joc, Styles? Eviți problema și speri că vei merge departe?"
"Ei bine, eu"
"Nu, Harry. Pentru că ghici ce? Nu va merge departe. Găsește-mā când te simți ca și cum mi-ai spus adevărul," am pufnit, mergând înapoi în casă și direct la Zayn, care stă în picioare la masa cu băuturi.
"Hei, tu," el a zâmbit, punându-şi un brat în jurul taliei mele o dată ce m-am apropiat. "Ce a vrut creţul ?"
"El a vrut doar să mă întrebe ceva. Nu este important,"mi-am strâns buzele, uitându-mā la ușa din spate. Îl pot vedea pe Harry încă în picioare, acolo, trecându-și degetele prin buclele sale groase în semn de frustrare.
"Dacă spui tu, iubito. Vrei ceva de băut?"
"Sigur," Am dat din cap, simţindu-mā un pic dezamăgitā de faptul că nu simt același tip de sentiment ciudat în stomacul meu pentru Zayn. Pur și simplu nu este chiar la fel ca atunci când Harry mi-a spus iubire.
Zayn a turnat un lichid maroniu într-un pahar , ceea ce am putea presupune doar cā este bere și mi-a dat-o . Am luat o înghițitură și mai i-au încā un pic. Gustul de drojdie este un pic neplăcut, dar mā bucur de sentimentul pe care alcoolul mi-l produce, curgându-mi prin vene.
"Noi încā nu am terminat de dansat," Zayn a spus viclean, ma luat de mânā şi ma condus înapoi pe ringul de dans, bāutura ţinând-o încă în mânā. Încă o dată, el ma presat de pieptul lui împotriva mea, dar de data aceasta cu mai mult alcool în mine, întunecând judecata mea și îmi dā un impuls de încredere, nu am nevoie de mâini pentru a-mi ghida șoldurile. M-am frecat de penisul lui care este deja întārit, el gemând .
"Doamne, ești atât de sexi," el își mușcă buza, mâinile lui care călătoresc în continuare pe corpul meu.
Am bãut restul din băutură, simţind încā senzația de arsură în gât . Simțeam dej cum îmi pierd echilibr dar ma prins și sunt în mod mai fericitā decât în mod normal. Una dintre mâinile lui Zayn se odihneşte chiar sub pieptul meu , iar celălaltā este periculos de aproape de coapsele mele. Sunt sigurā că oamenii nu ar aprecia având în vedere sexul ilicit chiar acolo, în mijlocul ringului de dans, dar toată lumea este, probabil, nici prea beat sau nici prea trezi pentru a observa. Buzele lui Zayn au mers pe lângă gâtul meu din nou și a început sā îl sugā, creând o muşcātură. Am gemut, întorcându-mi capul spre el. Înainte de a putea procesa mai nimic, buzele lui erau peste a mele, limba lui invadându-mi gura și luptā pentru dominare. Zayn sărutā bine, fără îndoială, dar nu l-am putut ajuta, dar în mintea mea apar întrebāri cum s-ar simţi buzele lui Harry peste ale mele. Sesiunea de makeout a devenit destul de încălzitā, până când am rupt și am aruncat o privire spre ușa din spate din nou. Nu-l văd pe Harry stând în picioare acolo, poate că el a plecat în timp ce am fost un pic preocupatā cu Zayn. Zayn a continuat sā mā sārute, presând săruturi cu gura căscată de-a lungul maxilarului meu.
"Vrei să te i-au pe sus, iubito?" El murmură în urechea mea, trăgându-mā înapoi și uitându-se la mine seducător. În starea mea de beţie nu am mai știu ce să fac, dar am reușit ceea ce am putut sā fac, probabil, un semn slab și sā trec prin mulțime spre scări. Dintr-o dată o mână mare s-a înfășurat în jurul încheieturii mâinii mele, smulgându-mi mâna din strânsoarea lui Zayn.
"Nuh uh, destul băiete. Nu mergi nicăieri cu fata mea," Harry mârâi, împingându-mă în spatele lui ca și cum ar fi făcut ca atunci când ne-am întâlnit pentru prima datā cu Zayn . Zayn a râs neîncrezător.
"Fata ta? Ultima dată când am verificat, ea îţi este doar o prietenā. Și nu părea" fata ta"pentru cā nu avea nici o problemă cu mine când ea a vrut să te culci cu ea," Zayn sa aplecat și rânji fără rușine.
"... Greu." Harry se uită absolut furios la el ajungând în fața lui Zayn.
"De mai pui un singur deget pe ea vreodată eşti ca şi mort, înțelegi? Știu o mulțime de oameni care nu te plac, Malik, și ar fi mai mult decât dispuşi să bată rahatul din tine, dacă le-aş spune. Ne-am înțeles? " Zayn își țuguie buzele și îşi miji ochii.
"Crystal." El sa întors și a plecat, dispărând în mulțimea de petrecăreţi. Harry se întoarse şi se uitā la mine iar ochii lui s-au mărit de uimire.
"Ești complet beatā, nu-i așa?"
"Nu", am spus neclară, corpul meu balasându-se.
"Oh, într-adevăr? Care e numele tău complet?"
"Rayla ... Styles," am izbucnit în chicoteli și Harry a oftat.
"Acesta este un gând frumos", murmură pentru sine. "Dar nu acesta este răspunsul corect. Tu ești beatā. Haide, te duc eu sus."
"Dar Zaynie a sssspusss sā nu permit să ... să mă ia de lângā el," am spus neclară, râzând la propria mea tulburare de vorbire.
"Zaynie?" Harry clătină din cap și oftă.
"Eu nu am chiar de gând să întreb. Și nu te duc sus să fac sex cu tine, am de gând să am grijă de tine și sā te pun în pat."
"Aweee un mod de a obține sā facem sus, Styles ?" am chicotit, țipând când Harry ma ridicat și ma dus în sus pe scări în stil de mireasă.
"Știi când am spus cā am de gând sā te fut in seara asta nu am vrut sā fac asta. Cât de mult a trebuit să bei oricum?" Harry ma întrebat, se uitā la mine cu atenție, deoarece am lovit indexul cu bărbia mea.
"Doar ... foarte mult." Am ajuns în partea de sus a scărilor și Harry a deschis o ușă de la dreapta. Se aude un țipăt și m-am uitat în sus, strigând şi eu când am văzut un cuplu gol în mijlocul patului.
"Hopa, îmi pare rău," Harry a râs, închizând ușa și merge mai departe.
"Sper că folosiţi protecție!" Chiar dacă sunt beatā și nu aş putea spune chiar sunt în stare să ridic mâna și sa o pun pe pieptul lui Harry.
"Nu e nevoie să te faci de râs mai mult decât te-ai fācut deja," M-am certat cu asprime, dar Harry clătină doar din cap și mi-a zâmbit.
"Chiar și atunci când ești beatā încă eşti aceeași veche grijulie Rayla."
----------------------------
Heii. Am postat un capitol mai repede decât m-aş fi aşteptat . Anyway, am un mic anunţ, mâine mama ia concediu şi o sā plec la ţara timp de o sāptāmânā, douā sau poate toata luna, iar eu n-am mega iar varāmea nu mā lasā sā stau pe calculator, dar noroc cu mama cā are 666 de mega, hihihi , doar cā am sā postez mai rar .
Mi se pare mie sau Rayla începe sā-i placā de Harry ?
Aştept pārerile voastre .
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanficCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...