Rayla P.O.V
Claire a plecat în urmă cu câteva ore, lăsându-mă să stau cu mâinile în sân pe patul meu după care am defilat prin Tumblr. All Time Low se aude la radio în timp ce eu mănânc chipsuri şi dau reblogger la câteva fotografii .
Telefonul meu bâzâie din cealaltă parte a camerei, unde stă la încărcare, făcându-mă să gem. M-am dat jos din pat încet şi m-am târât până acolo, oftând şi m-am aplecat până la nivelul prizei care este ataşat de perete. L-am deblocat, văzând că am primit un mesaj nou.
De la: Harry
Hei, vrei să vii diseară?
Mi-am ridicat sprânceana şi am tastat repede.
Pentru: Harry
Nu ar trebui să aşteptăm până săptămâna viitoare ca să facem sarcina zece?
Telefonul meu bâzâie după un minut.
Defapt nu face parte din pariu. Vreau doar să merg afară.
M-ă simt chiar confuză la oferta lui. Singurele ore pe care le-am pentrecut afară sunt atuncea când trebuia să fac sarcinile.
Pentru: Harry
Uhm...bine
De la: Harry
Se răceşte. O să te iau la ora 6 ?
Pentru: Harry
Bine
Mi-am pus telefonul la loc încrutându-mă. Această ieşire o să fie interesantă.
Mi-am luat o pereche de jambiere, un top cu Of Mice & Men, astfel încât să mă simt confortabilă.M-am acoperit cu haina mea subţire de culoare verde. Acum, partea cea mai grea, pantofii.
Toate perechile mele de pantofi sunt aşezate pe raftul drept chiar de lângă uşă şi din păcate aşa mi-au făcut părinţii. De obicei, sunt deşteaptă şi îmi aleg o pereche de pantofi din camera mea astfel încât mă pot strecură prin geam. Dar acum n-am nici timp şi mama este în bucătărie toată dupamiaza în cazul în care aş putea lua pantofii fărăr să mă vadă.
Am tras aer în piept şi am ieşit din cameră pe hol. Şosetele mele nu fac zgomot cât timp păşesc pe covorul moale care este spre camera de zi. Nu este o imagine clară a ușii și a pantofilor, unde părinții mei stau, deci nu există nici o modalitate de a ieși de aici cu excepția cazului în care nu mă văd.
Ambii părinți s-au așezat pe canapea, nasul tatălui meu este îngropat în ziar și ochii mamei mele fixaţi pe știrile de la televizor, am pășit în liniște și pe furiș așa cum am putut, dar când am ajuns la raftul cu pantofi vocea tatălui meu s-a auzit dintr-o dată . "Unde te duci?"
Am scâncit și încet şi mă întorc ca să-i confrunt. Atenția lor este numai pe mine acum, activitățile anterioare le-au lăsat baltă. "Um, mă duc afară," i-am răspuns, ridicând perechea mea neagră Vans din mâinile mele.
"Cum de nu ne-ai spus mai devreme?" Mama mi-a spus iritată, făcându-mă să îmi muşc buza.
"Tocmai acum am fost invitată."
"Cine te invită în ultimul moment, fără nici un avertisment?" Mama mea clătină din cap dezaprobator.
"Adoleşcenţii din ziua de astăzi. Nici o favoare comună."
"Um ... da. Deci, la revedere", am spus dur după care m-am încălţat cu papucii.
"Niciodată nu ne-ai spus unde te duci," tata se uită în sus, făcându-mă să tresar.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanfictionCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...