Chapter 7: Week Three √

4.9K 319 17
                                    

Rayla P.O.V

" Sâmbăta următoare"

Nu am avut nimic cu adevărat ce să fac Sâmbăta.

Asta a fost, până când Harry a apărut la uşa.

"Uhm, bună. Şi tu eşti?" Am auzit vocea curioasă a mamei mele de pe hol. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurţi şi un top şi acum m-am aşezat pe prima treaptă a scării aşteptând ca persoana de la uşă să răspundă.

"Bună, dumneavoastră trebuie să fiţi doamna Shroeder.Sunt Harry, prietenul lui Ray."Aproape am ţipat auzind cuvintele lui, dorind nimic mai mult decât ca mama să îi trântească uşa în faţa lui. Dar ştiu că nu se va întâmpla

"Oh, nu ştiam că Ray aşteaptă pe cineva . Intră ! Ray ! Un băiat pe nume Harry este aici pentru tine !" Am blestemat şi încet am coborât scările privind către un Harry obosit.

"Bună, Ray." Zâmbetul obraznic obişnuit a apărut pe faţa lui Harry, strângându-şi buza inferioară între dinţi în timp ce se uita la picioarele mele expuse.

"Hei Harry." Mi-am muşcat limba, încercând să nu-l cert pentru că mi-a spus porecla. Mama s-a dat la o parte, privindu-ne curioasă.

"Deci, ce faceţi voi do azi?" întreabă ea cu nonşalanţă, dar în vocea ei s-a putut auzi că este curioasă.

"Mergem la o plimbare." Hary zâmbi frumos având într-o mână un coş de picnic. "Şi un picnic."

"Oh, cât de dulce." Mama gânguri, făcându-mă la rândul meu să mă înroşesc."Ei bine copii, să vă distraţi, dar asiguraţi-vă că ajungenţi înainte cină."

Am ieşit din casă şi Harry mormăi "Mă întorc înainte de cină." câţi ani ea crede că avem, zece?

"Ai mintea unui copil de zece ani."Am subliniat, spunând batjocorită.

"Oricum goody-goody. Eşi gata pentru sarcina a treaia?"

M-am cutremurat amintindu-mi ce a spus Harry vinerea trecută . "Scufundă-te goală într-un lac.Oh, băiete."

"Va fi distractiv, haide !" El a râs, hapsându-mi mâna şi trăgându-mă spre un Range Rover .Nu creadeam că un tip ca Harry are o maşină scumpă. El a mers spre scaunul şoferului şi sa urcat, lăsându-mă să mă pun pe un scaun .

"Frumoasă ţinută apropo." A privit spre pieptul meu şi picioarele mele, corpul meu este un pic mai expus decât mi-aş fi imaginat eu.

"Cum spui tu, pervesule."Am pus mâna pe faţa lui şi l-am împins uşor. "Acum hai să mergem . Cu cât mai repede, cu atât mai bine."

Harry pur și simplu a râs și a gonit în josul străzii, făcându-mă prind marginea scaunului meu. A condus în jos călare aproximativ de două ori la fel de repede

"Conduci peste limita de viteză," am observat în liniște, făcând-ul pe Harry sā îşi ridice spranceana.

"Iubito, mereu conduc cu 180 km\oră."

"Asta, e peste limita acceleraţiei."

"De zece kilometri," Harry pufneşte, crescând viteza și răcnește pe drum rural.

Nota pentru sine, nu mai intra într-o maşină cu Harry vreodată.

În cele din urmă am ajuns la un lac liniștit. Nici o persoanā nu este aici, locul perfect ca să mā dezbrac și să sar în lac. Am ieşit din maşina lui Harry și am așteptat ca el să apuce coșul cu picnicul de pe bancheta din spate.

"Să facem acest lucru," Harry zâmbi cu o pereche de ochelari de soare puşi pe nas.

Am oftat și am pornit în ​​jos pe deal cu el. "Deci, ce este în coș?" L-am întrebat, așezându-se pe pătură el a pus afară.

"Brekkie. Mănâncă," el a pus într-o farfurie clătite proaspete pe pătură, precum și un sirop de afine.

"Aici", el mi-a dat o sticlă de Sunny-D și a luat una pentru el, desfăcând capacul și tornând în pahare.

"Mulțumesc, Harry", am spus încet, uimită de cât de mult i-a luat să facă toate astea. Poate că nu este un tip rău, după toate cele întâmplate.

"Nici o problemă", a rânjit. "S-ar putea să fac la fel de bine şi micul dejun, deoarece voi avea privilegiul de a te vedea ce goală mai târziu."

Se pare că ne-am reîntors la vechiul şi acelaşi Harry. Mi-am dat ochii peste cap și am început să mănânc din clătitele mele, încercând să nu gem la cât de bune sunt. Am mâncat în tăcere, făcând schimb de priviri ciudate fiecare acum și apoi.

"Bine," Harry a bătut din palme și se ridică. "Să mergem la lac."

"Dar  încă nu au trecut cele treizeci de minute," am protestat, încercând să găsesc ceva pentru a bloca inevitabilul.

"Ce?" Harry a ridicat o sprânceană.

"Ar trebui să așteptăm cel puțin o jumătate de oră după ce mănâncăm înainte de a putea merge la înot," i-am explicat încet, ca și cum vorbeam cu un copil mic.

"Bine, nu este nevoie să fii condescendentă," Harry îşi dădu ochii peste cap și a revenit pe pătură.

"Deci, ce vom face într-o jumătate de oră, atunci?"

"Uh ..."

"Despre ce să vorbim?" el a sugerat,trăgându-şi picioarele și  mâinile în poală.

"Vorbim?" L-am întrebat suspicioasă. Știind Harry,că acest lucru ar fi murdar și incomod foarte repede.

"Da, vorbim. Cum e viața ta?" întreabă el, se uita la mine cu ochii mari și un zâmbet viclean.

"Hm, bine?"

"Bine. Cum e viata ta sexuala?"

"Harry!" Am dat înspre brațul lui și a căzut pe spate într-un râs isteric.

"Dumnezeul meu!" Am pufnit, încrucișându-mi brațele mele și încruntându-mă.

"Da? Dumnezeul tău, la dispoziția dumneavoastră", a chicotit, făcându-mă să îi lovesc din nou brațul.

"Nu-l refuza, iubito. Ți-ar plăcea să fiu o parte din viata ta sexuala", a rânjit."Nici pe mine nu m-ar deranja să te am în a mea."

"Ei bine, pe mine m-ai deranja!" Am scuipat, uitându-mă la el.

"Vrei acum? Deci tu nu crezi despre penisul meu mare al naibii de bine în-" Mi-am acoperit urechile  și am lăsat să iasă un țipăt de dezgust, ceea ce la făcut pe Harry să cadă într-o altă formă de râs.

"Ei bine, cel puțin știm că urechile tale sunt virgine. Noi încă nu știm dacă acolo, mai sunt," el a subliniat spe picioarele mele și mi-am țuguie buzele mele.

"Ești dezgustător," am scuipat, încrețindu-mi nasul.

"Dar tu mă iubești", a răspândit brațele și a zâmbit, arătându-şi dinții albi.

"Haide, cred că putem merge în apă acum," s-a ridicat de pe pătură și şi-a frecat blugii.

"Um, nu crezi că ar trebui să mai așteptăm un pic mai mult?" L-am întrebat nervoasă, muşcându-mi buzele.

"Babe", Harry se aplecă în jos și ranjind. "Știu ce faci. Deci, dacă doreşti să fii servitoarea mea personală pentru o lună, îţi sugerez să te dezbraci și să sari în lac."

-  -  -  -  -  -

Heii . Am revenit cu un nou capitol . Sper că va plăcut . 

Like, Share and Coment .

                -Cio

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum