Chapter 65: As The Years Go By

2.8K 204 18
                                    

Anul 1

Am fost din nou pentru o saptamana, bucurandu-ma de scurtul timp pe care l-am petrecut cu Harry inainte de am intoarce in America . Harry a refuzat sa imi spuna unde mergem cand a fost ziua noastra, si chiar am mers departe pentru ca am fost legata tot drumul.

El m-a ajutat sa ies din masina si m-a condus prin ceea ce am putut ghici este o casa, atunci cand am atins cu tocurile parchetul. "La multi ani !" Spune Harry cu o voce profunda, trimitandu-mi fiori pe sina spinarii si luandu-si mainile de pe ochi.

Ochii mi-au calatorit peste curtea lui, acuma transformata in propiul nostru mic restaurant privat cu lumini in jurul copacilor intre doi copaci fiind asezata o masa cu doua scaune si trandafir. "Harry" Am respirat, intorcandu-ma catre el. Nici nu trebuie sa spuna mai mult.

Harry isi infasura mainile in jurul taliei mele si ma tras aproape. "Te iubesc, iubito !"


Anul 2

"Priveste."Harry disparu din cadru si s-a intors cu o pisica in brate.

"Oh Doamne !" Am tipat. Este un lucru bun ca colegul meu de camera a plecat in camera de zi pentru a studia altfel as fi avut un sntiment si s-ar fi suparat pe mine pentru ca am facut mult zgomot. "E adorabil !"

"Nu este el ?" Harry ranji, mangaind capul pisoiului. "O sa il poti vedea atunci cand vii in vizita in cateva saptamani."

Mi-am impreunat mainile la piept si zambesc nebuneste "De abia astept sa te vad din nou." Am murmurat, incercand sa nu plang. Am vrut sa ii ating fata dar din pacate el este doar o imagine pe ecran si este la miile distanta.

Harry zambi si imi flutura un sarut ." Nu mai am rabdare sa te vad, baby."


Anul 3

"Harry !" Am tipat si am sprintat prin terminalul aeroportului. Harry asteapta acolo impreuna cu parintii mei si fratele meu, dar de indata ce ma vazut a inceput sa alerge catre mine, de asemenea.

Am renuntat la bagaje si am sarit in bratele lui si mi-am infasurat picioarele in jurul taliei lui. Ne invarteam in timp ce imi pupa toata fata . Nu-mi pasa daca am facut vreo scena sau nu, totul parea   sa dispara pana cand am ramas doar eu si cu Harry.

Harry isi ingropa fata in parul meu si imi sopti. "Ma bucur ca te-ai intors, baby ."


Anul 4 

Eu si cu Harry ne indepartam de petrecerea zgomotoasa si am iesit pe terasa la soare. Mama lui Harry a dat o petrecere pentru a sarbatori ca trupa lui a semnat pentru prima data cu casa de discuri. Louis si Claire au chicotit toata noaptea .

Ma uit sus la cer si zambesc la stele care sclipesc ca diamantele. Imi amintesc noaptea in care eu si cu Harry am urcat pe acoperis si mi-a cantat un cantec. Ma uit la baiatul de langa mine. El nu mai este un baiat, asa cum nici eu nu mai sunt o fata.

I-am plasat un sarut pe obraz si a zambit, randul sau apasandu-si buzele peste ale mele. "Te iubesc, stii asta ?" Murmura el, apasandu-si fruntea peste a mea.

Rad si zambesc cu sinceritate. "Da, stiu. Dar tu stii ca te iubesc ?"

"Da, stiu." El chicoti, sarutandu-ma din nou . El imi tine mainile mici in ale lui, si le duce catre buzele lui si le saruta. Imi saruta fiecare deget inainte de ale trage catre piept. Pot simti inima batandu-mi, aceasta mai are un pic si iese din mine. Inainte de a putea sa il intreb de ce imi ascunde suvita dupa ureche ."Iti amintesti cand te-am luat la petrecerea lui Louis ?"

"Te referi la cea care in care m-am imbatat ?" L-am intrebat . "Si unde am dansat cu Zayn ?" Nu am putut sa nu il tachinez.

La randul lui isi rostogoleste ochii, incercand sa isi ascunda zambetul. "Si cand te-am intrebat care este numele tau , tu ai spus ca te cheama Rayla Styles ?" M-am retras si simt cum incep sa ma innrosesc, dar Harry imi prinde barbia cu degetul mare si isi inclina capul. "Ei bine, vreau sa se intample acest lucru."

Mainile mi-au zburat catre gura si Harry s-a pus in genunchi si a ridicat o cutie mica, de culoare rosie . "Rayla Shroeder, esti fara indoiala, una dintre cele mai uimitoare, ingrijite fete minunate pe care am avut vreodata placerea  de a te intalni. Am trecut prin 12 provocari nebune cu tine si acum... acum vreau sa merg restul vietii cu tine . Te mariti cu mine ?"

Printre lacrimi am reusit sa dau din cap si imi intind mana, Harry punandu-mi inelul . Diamantele sclipesc pe degetul meu, ceea ce ma face sa curga mai multe lacrimi de fericire . Mi-am infasurat bratele in jurul gatului lui, de indata ce sa ridicat.

El scoate un ras usurat. "Te iubesc atat de mult, Rayla Styles ." 


- SFARSIT -


Vreau sa multumesc tuturor cei care au citit cartea, fara voi nu as fi reusit sa ajung pana aici. Stiu ca nu am mai tradus chiar ultimele capitole, dar nu am avut timp, scoala si lucru nu fac o combinatie buna .  Sper sa ne revedem si in cealalta carte pe care o traduc, este "Schizophrenic", este foarte interesanta, va astept acolo. Si va multumesc din nou ca ati citit aceasta carte :) .


          -Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum