P.O.V Rayla
**O saptamana mai tarziu **
Este o zii insorita, dar refuz sa ma bucur de vremea buna. In schimb, am tras jaluzelele, oprind ca lumina sa mai patrunda in camera mea. Vremea frumoasa era ca o insulta pentru mine dupa ce tocmai se intamplase cu Harry.
El nu m-a mai sunat, nici nu mi-a mai trimis mesaje de o saptamana, nici nu-mi raspundea atunci cand imi faceam curaj sa il sun. Da, o parte este vina, dar nu ma asteptam sa reactioneze in felul ala.
La urma urmei, este Yale. O sansa ca aceasta nu cade din cer. Am posibilitatea de a merge la una din scolile cele mai prestigioase din lume si nu exista nici un gand ca sa dau inapoi. Nici macar pentru Harry.
M-am ghemuit sub plapuma chiar daca este deja amiaza. In mod normal, as fi trezita deja de la 8, dar saptamana aceasta nu am facut nimic altceva decat sa stau sub plapuma, refuzand sa ies afara sau sa vorbesc cu parintii mei.
M-au intrebat de ce ma comport atat de ciudat, dar ei s-au grabit sa-mi creada minciuna. Ei nu suspecteaza nimic; de ce ar face-o ? Deoarece, conform lui Harry sunt o fata buna care face mereu ce i se spune.
Dar asta este ceva pentru a ma invinovati ?Imi place ca lucrurile sa fie previzibile si in ordine; Din pacate, Harry, a fost de fiecare data.
El este obraznic, impulsiv, brut, iresponsabil si fara indoiala baiatul cel mai extraodinar pe care l-am intalnit vreodata.
Am fost stresata de la inceputul verii, mestecandu-mi buzele de nevorzitate cand imi cantaream optiunile. Este o decizie mare, dar am fost sigura .Luna pe care ne-am petrecut-o impreuna, ca un cuplu, a fost scurta, dar a fost cea mai buna luna din viata mea. In cele din urma am decis sa finalizam pariul la care am fost de acord cu privire la toate aceste luni.
Din punct de vedere tehnic ar fi trebuit sa devin servitoarea lui, deoarece pariul nu a fost terminat la timp, dar niciunuia dintre noi nu-i parea sa-i pese de cand am devenit un cuplu.
"Rayla ?"Vocea mamei se aude de pe partea cealalta a usii. Am scapat un mormait si mi-am ingropat capul intre perne. Aud sunetul infudat al rotirii butonului usii si scartaitul balamelor.
Simt cu se misca salteaua si ma simt rece, mana osoasa a lui mama se afla pe spatele meu. Aceste este, probabil, menit sa fie un gest matern, dar ma simt sincer mai mult ca Grim Reaper care este gata sa rupa sufletul din corpul meu.
"Iubito, nu este ca si cum stai deja de dimineata in pat. Esti sigura ca te simti bine ?" Cuvintele mamei manifesta a ingrijorare, dar tonul ei este in mod fals dulce si matern.
De parca ti-ar pasa, am spus in gand, dand pernele la o parte pentru a o vedea pe mama.
"Ai cearcane sub ochi si parul tau arata ca un cuib de sobolani. Pentru numele lui Dumnezeu, Rayla. Chiar daca stai toata ziua in casa, ar trebui cel putin sa areti prezentabila." Cuvintele mamei nu au nici un efect, desi pe dinauntru vroiam sa-mi cer scuze. "Rayla, tu ma asculti ?" Mama m-a intrebat, aplecandu-se pe linia mea vizuala de a o vedea.
"Da." Am murmurat, oprindu-mi impulsul de a-mi da ochii peste cap.
"Sincer Rayla, ce se intampla cu tine in ultima vreme? Dar nu esti tu in ultima vreme. Adica, pana acuma ai fii avut deja bagajele pregatite pentru universitate. Ar trebui sa fii entuziasmata. O sa mergi la Yale ! E Ivy League, unul dintre cele mai bune. Vei fii prima din clasa si poate vei absolvi ca si validictorian." Spune, mereu viseaza cu ochii deschisi cand este vorba despre Yale. "Nu esti entuziasmata ?'
Am rupt." Nu chiar, nu. Si daca nu mai vreau sa fiu "insumi". " Am spus taios, arucand plapuma de pe mine si m-am ridicat din pat. "Poate Rayla este doar o persoana facuta ."
"Rayla, ce fel de prostii incoerente spui ?" Mamei i-a disparut zambetul si ofta exasperata, ducandu-ma la dulapul meu.
Am scos o pereche de pantaloni scurti jeans negri si un tricou, optand pentru a ma schimba in fata mamei care inca se uita la mine. M-am uitat in oglinda si am strambat din nas. Mama are dreptate, am cearcane si parul meu este un dezastru.
Am dat rapid peste cearcane dar nu m-am deranjat sa dau cu orice alt machiaj. Singura modalitate de a o rezolva rapid situatia parului meu este sa-l leg intr-un coc dezordonat. Am strambat la gandul cu privire la Harry caruia ii placea sa-mi spuna "catea de baza" dar nu am o alta alegere.
Am inchis ochii, gandurile cu Harry incepand sa-mi invadeze mintea. Uita de el, mintea ma certa, alugand amintirile care inca sunt dureroase despre parul lui maro si rasul lui contagios.
"Rayla !"
M-am invartit pentru a face fata cu mama, care a terminat in cele din urma sa tranganeasca. "Ai auzit macar un cuvant din ce am spus ?" Pufni.
"Nu" I-am spus sincer, sufland telefonul si l-am bagat in buzunarul de la spate. "Ma duc afara."
"Domnisoara-"
"N-ai vrut ca eu sa ies din casa ?" Am intrebat-o, ridicandu-mi o spranceana.
"Ei bine, da, dar-"
"Deci eu chiar nu vad problema . Ma intorc in cateva ore." Am iesit din camera mea, lasand-o pe mama stand pe patul meu cu o expresie controversanta. Am facut cum a spus ea, si la naiba, ma simt bine.
Am coborat scarili cu sosetele in picioare pana ce am ajuns in fata usii. Mi-am luat perechea de Vans si mi-am legat rapid sireturile. Am deschis usa, imediat regretand atunci cand ochii au intalnit lumina de afara.
Dupa ce ochii mei s-au obisnuit cu lumina am inceput sa merg pe trotuar. Toata lumea pare sa aiba o stare mult mai buna decat a mea, dar am sters grimasa suparata si furioasa si am continuat sa merg pe trotuar.
Dupa ce m-am plimbat o jumatate de ora in cele din urma m-am oprit intr-un parc. Am venit aici de multe ori cu tata cand eram mica. Imi amintesc cum ne filma in timp ce ne leganam pe balansoar si ma tinea incercand sa ne balanseze. Dupa ce ma jucam imi cumpara inghetata la unul dintre magazinele din apropiere. El mereu imi lua de capusi si mereu imi cumpara guma.
Diferenta dintre mama si tata este uimitoare, intr-adevar. Tata este cald si iubitor. El a fost mereu prezent la sedinte cu costumul lui negru scump .
Iar mama, pe de alta parte, este rece si te intimideaza. Expresia ei este mereu prezenta si cand ii intalnesti ochii simti cum ea iti stie toate secretele din minte . Ea nu are un os matern in corpul ei.
Mama ta danseaza in jurul tau ca o papusa nenorocita ! Cuvintele lui Harry suna in mintea mea.
Oricat de mult vreau sa spun ca a gresit si ca mama o face dar pentru a-mi face ce este mai bun pentru mine, sunt in conflict cu privire la posibilitatea ca se ingrijoreaza cu adevarat pentru mine. Sau daca ma gandesc cu adevarat daca dragostea ei este reala.
Poate ca i-am luat partea doar pentru ca este mama mea.
- - - - - - - -
Heii. Am revenit cu un nou capitol :) . Vreau sa va multumesc pentru cei 72k de cititori . Ma bucur ca va placea cartea pe care o traduc si este o problema in legatura cand am sa postez noul capitol. Eu am sa incep sa lucru de luni, si am sa lucru si in wekeend plus ca am si scoala si nu stiu cand o sa am timp sa postez noul capitol, dar sper sa nu va suparati.
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
Fiksi PenggemarCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...