Chapter 4: Detention, Snack Raids and Big Butts √

6.8K 339 31
                                    

Rayls's P.O.V

"Nu pot să cred că am fost dearcord cu acest lucru" Am murmurat, încrucişându-mi braţele şi lipindu-mi din nou spatele de scaun în sala de detenţie . Este prima dată când ajung aici şi să sperăm că şi ultima .

"Acuma, nu mai poţi da înapoi" Harry a spus rânjind, picioarele lui sunt încrucişate pe bancă şi cu mâinile la ceafă.

"Dă-ţi picioarele jos de pe bancă, Harry" A spus profesoara care este responsabilă să steie cu noi astăzi, doamna Collins la certat când a intrat în clasă. Ea este o femeie învârstă, mereu morocănoasă şi nu-i place de nici un elev, nici măcar de mine.

"Bine, elevilor . Sunt sigură că amândoi ştim de ce sunteţi aici, şi mă aştept ca tu să nu faci aceiaşi greşeală. Trebuie să staţi până la 16, nu vorbiţi, nu vă ridicaţi, nu părăsiţi sala. A-ţi înţeles?" Noi am dat din cap şi doamna Collonis a căutat ceva dintr-un sertar şi sa ridicat de la catedră şi a plecat din clasă, închizând uşa în urma ei.

"Eşti gata?" Harry a zâmbit iar eu m-am uitat urât la el.

"Ssst."

"Ce?" Harry se uită la mine, confuz.

"Nu avem voie să vorbim." Am şuierat, punându-mă dreaptă în locul meu. Harry a râs şi şi-a lovit fruntea cu palma. "Serios, Ray?"

"Rayla." Am spus, încrutându-mă."Ce-i aşa de amuzant?"

"Aceasta este o regulă , ce, ţi-e frică să o încalci? Iubito avem multe de planificat într-o oră."

"Ce? Dar suntem la detenţie, ce altceva am putea planifica?" Am ridicat o sprânceană, nu-mi place deloc această situaţie.

"Oh, da, foarte multe.Haide." El s-a ridicat şi s-a îndreptat spre biroul doamnei Collins, ajugând la acelaşi sertar, înainte deschizând-ul şi tragând ceva. El a închis sertarul şi s-a îndreptat spre uşă , deschizând-o încet.

"Ce naiba faci!?" Am şuierat, încă nu am îndrăznit să mă ridic de pe scaunul meu.

"Plecăm. Nu vii cu mine?"

"Nu! Suntem la detenţie, noi trebuie să rămânem aici."

"Ai fost în mod clar că nu înainte de detenţie. Întotdeauna plec, oricum profesoara nu ne verifică." Harry spune, acum deschizând uşa complet."Ei bine!? Haide."

"În niciun caz." Am pufnit, încrucişându-mi braţele şi încrutându-mă încet. Harry a rânjit către mine şi a strigat cu o voce de cântăreţ. " Goody-doi-pantofi."

"Asta nu va merge Harry." Am spus printre dinţii încleştaţi, dar am simţit cum ochiul meu drept începe să se enerveze pentru că aşa am eu un tic.

"Goody.Doi.Pantofi." Rânjetul lui Harry mărindu-se şi mai mult aşa că mi-am strâns buzele într-o linie şi m-am ridicat repede de pe scaun şi am pornit rapid spre uşă.

"Jur pe Dumnezeu, Styles, dacă o să avem mari probleme pentru că am plecat o să am de gând să nu mai vezi ziua de mâine." Am mârâit, făcându-l pe el să chicote după care a închis uşa şi ne-am dus pe hol spre cancelarie.

"Ce facem, oricum? "Am întrebat, făcând rapid o întoarcere de 360 ​​de grade,ca să mă asigur că nimeni nu este în urma noastră.

"Am de gând să fac mizerie în camera lui Collins," Harry rânji rău după care sa oprit înafara cancelariei, uitându-se în ambele sensuri înainte de a lua un set de chei din buzunar și a deschis ușa camerei care a fost încuiată.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum