Rayla P.O.V
Genunchiul lui Harry a deschis ușa de la dormitor. Întreaga casă este tăcută; Gemma și Anne, probabil, deja au adormit.
Harry a aprins luminile și l-am urmat în camera lui fără tragere de inimă, ochii mei imediat repezindu-se în jur spre noile împrejurimi.Camera lui este surprinzător de curat pentru un tip, cu doar câteva cămăși sunt aruncate ici-colo. Pereții sunt de un albastru deschis și foi de vehement pentru pat cu o pată de culoare albă.
Harry şi-a dat tricoul jos, dezvăluind spatele tonifiat. Am înghițit în sec la vedere și mă uit în altă parte, auzindu-l cum îşi dă blugii jos.
"Poti sa te uiti acum", a chicotit, părând amuzat. Ochii mei încet s-au îndreptat spre el. El şi.a aruncat blugii înlocuind cu o pereche de trening. Ei sunt aruncat aşezaţi mai jos de şolduri, dezvăluind cele două linii care formează V-ul. În mână ținea un tricoul albastru închis. "Aici", a murmurat, oferindu-mi tricoul lui. "Poți să dormi în el."
Am dat din cap timid,făcându-i semn ca el să se întoarcă în timp ce m-am schimbat. El şi-a dat ochii peste cap și a zâmbit, încet întorcându-se astfel încât stă cu spatele către mine încă o dată. Mi-am dat jos repede topul și jambiere şi le-am înlocuit cu tricoul lui. Tivul a ajuns chiar sub fesă m. Am împăturit hainele mele într-o grămadă și le-am aşezat pe podea, lângă geanta mea. "Poți să te întorci acum", am spus încet.
Harry se întoarse și ochii lui au zăbovit pe picioarele mele expuse. "Wow, poţi face chiar și pe șobolani să moare, areţi bine cu tricoul meu."
Mi-am simțit cum obrajii cum încep să se înroşească de la compliment lui. Mi-am muşcat buza și mi-am ascuns fața în spatele unei perdele, nu vreau să mă vadă cum roșesc.Cred că l-am auzit pe Harry cum râde în liniște pentru el, dar sunt prea jenată ca să mă uit la el.
Am auzit un foșnet și în cele din urmă mă uită la el. El este întors, ridicând câteva pături. "Intră".
M-am strecurat ezitant în patul lui și mi-am odihnit capul pe una dintre perne. Harry se întoarse la o lampă mică de lângă masa lui înainte de a trece prin cameră și stinge luminea. Lumina estompată și umbra figurii lui Harry se vede pe perete.
Harry vine lângă mine, trăgând în sus păturile până când acestea sunt sub bărbia mea. "Confortabil?" murmură el, întorcându-se spre mine. Am dat din cap, zâmbind. "Bine," Harry zâmbi și sa dus spre partea lui, stingând întrerupătorul lămpii.În cameră este întuneric complet. Harry sa foit puţin prin pat.
Este tăcere și liniște în cameră, dar am simtit că sunt strivită de un cop. Este pur și simplu inconfortabil fiind în patul unui băiat, chiar dacă nu făceam nimic. Dar acest lucru este Harry Styles. Cât de multe fete au trecut chiar prin acest pat, făcând mult mai multe lucruri murdare decât am făcut noi? Ew, nu, e dezgustător. Nu te mai gândi, m-am certat, scuturându-mi capul. Dacă este un număr exact de cât de multe curve au dormimt pe această parte, probabil, aș vrea să mă etichetez ca bio-periculos și du-te în carantină.
M-am ridicat și m-am întoarse la fel de ușor cât să fiu sigură că nu s-ar trezi Harry. Nu contează în ce fel m-am culcat, fie că este partea mea, pe spate sau cu fața în jos, nu stau confortabil. Am încercat să număr oi, dar sunt sigură că oile au adormit înaintea mea.
Am oftat și m-am ridicat așezându-mă în şezut. Ochii mei văd întuneric acum, dar pot să îl văd pe Harry. Buzele lui s-unt despărțite usor si pot auzi cum sforăie uşor. Arăta ca un copil mic când doarme în pătuț lui. Am zambit, tentând să îi ating obrazul, doar că ar fi cu adevărat înfiorător și el s-ar putea speria un pic dacă l-aş trezit si mangâindul.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanficCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...