Chapter 5: Reasons Why √

5.2K 319 44
                                    

*Următoarea luni dimineaţa*

Nu am primit mai mult decât un "bună", de la Harry de când am ieşit de pe holul de la detenţie, se uita numai la mine cu zâmbet pervers şi am ştiut că se pregătea pentru a doua săptămână de la pariul nostru.

"Ştii, tu eşti într-adevăr nebună după el ." prietena mea, Claire, murmură în timp ce ne îndreptam spre dulapurile noastre . Ea la privit pe Harry cu teamă după care el se uită la mine şi ca de fiecare dată îmi zâmbeşte.

"Ce vrei să spui că eu sunt înebunită după el ? Eu nu sunt înebunită după el." Am încercat să mă apăr , dar ştiu că are dreptate. Sunt înebunită după el, dar nu e ca şi cum aş avea de gând să-l l-as pe Harry Styles să facă mişto de mine . "Promit că mă voi proteja, am să-i arăt că eu nu sunt o goody-doi-pantofi."

"De când îţi pasă de ce crede el despre tine?" Claire şi-a ridicat sprânceana şi m-am întors înroşindu-mă.

"Din moment ce el a început să îmi spună aşa pentru că mă deranja. Am de gând să-i arăt că sunt o persoană distractivă, atunci el nu mă va mai deranja ."Am rezumat, dar eram sigură că, Claire ar putea spune că sunt o exploataţie de informaţie.

"Mai este ceva nu-i aşa?" Claire a întrebat sceptică, dar pur şi simplu am trântit uşa de la dulap închizând-o şi am ignorat întrebarea ei.

"Haide, trebuie să ajungem la oră."

Harry"s P.O.V

"Aşa, lasă-mă să înţeleg, ai făcut un pariu cu Rayla, că ea nu poate să ducă până la capăt cele 12 sarcini pe care le-ai configurat."

"Exact."Am privit spre cel mai bun prieten al meu Louis care îşi lua cartea pentru oră . "Sper că nu o să spu-i nimănui de chestia asta, dacă nu, ştii ce se va întâmpla ." L-am avertizat, dar el pur şi simplu ridică din mâini şi a împins uşa de la dulap.

"Şi, de ce anume faci asta? " El a ridicat o sprânceană uitându-se la mine dar eu am aruncat o privire pe hol unde Rayla stă la dulapul ei . Prietena ei, Claire m-a privit în ochi cu teamă.

"Pentru că ştiu că nu va putea să finalizeze lista la timp , sigur o să ajungă numai până la sarcina cu numărul cinci. Şi apoi." am zâmbit larg " Îmi va fii servitoare timp de o lună ."

"Eşti sigur că ăsta este singurul motiv?"

"Ce vrei să spui?" M-am încruntat către Louis, făcându-l să dea din cap şi să chicotească.

"Să nu crezi că am uitat de pasiunea ta  pentru ea din clasa a şasea."

"Eu nu am avut o pasiune pentru ea." Am mârâit , vocea scăzându-mi aşa că nimeni de pe hol nu a putut auzi.

"Sigur că nu, Haz" Louis a rânjit şi am început să mergem spre clasă împreună cu Drama. 

"Sincer, nu te cred amice."El a zâmbit şiret." Arată destul de bine, dacă mă întrebi pe mine."

-  -  -  -  -

Heii . Se pare că am revenit cu un nou capitol mai repede decât m-aş fii aşteptat. În fine . Vreau să vă mulţumesc pentru cele 269 de vizualizări. Mda 69 perverselor :> :))) .

Cine vrea DEDICAŢIE să scrie într-un comentariu.Îmi pare rău dacă sunt greşeli dar nu am apucat să-l corectez

                                  - Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum