Pleoapele mele au început să se închidă în ultimele minute ale filmului care au apărut pe ecran.
"Dormi?" Harry a chicotit și ma ținut aproape. Mi-am apăsat buzele împreună, corpul meu fiind înțepenit. Acest lucru este în mod evident mai ciudat pentru mine decât este pentru Harry. M-am tras departe ușor, adică să mă ridic de pe canapea și din strânsoarea lui de fier, dar un sunet mic de protest a venit din buzele lui întredeschise ușor și m-a tras înapoi în jos. "Stai peste noapte", a murmurat, iriși lui verzi disparând, închizându-şi ochii.
Mi-am muşcat buza, contemplând la oferta lui. Era aproape unsprezece, părinții mei probabil au adormit. Ei nici măcar nu m-au observat că am plecat. Dar ce se întâmplă dacă tatăl meu mă așteaptă ? Aş intra într-un rahat când am să intru în casă dimineața. "Nu știu ..."
"Te rog?" Harry îşi deschise ochii și işi dă buza de jos în jos (face o faţă de căţel inocent mai pe scurt ). Fața lui cățeluș nu este foarte emoționantă, nici convingătoare, dar este foarte adorabil. Am zâmbit și i-am ciufulit buclele, făcându-l să îşi scuture capul . "Hei! Nu te pui cu buclele!"
Am râs, lipindu-mi de mână din nou și încurcându-i părul după care am terminat doar mângâindul .
"Hey!" El se feri, încercând să scape. "Asta e, ai cerut-o." El zâmbi și îmi apucă brațele, țintuindu-le în jos pe canapea. El îmi ține încheieturile împreună într-o mână și cu cealaltă a început să îmi gâdile stomacul.
Am chicotit și am încercat să mă protejez. "Harry! Harry, nu!" Am încercat să nu strig prea tare, fiind sigură că Gemma și Anne au adormit. Am lovit cu mâinile de la distanță, dar el a insistat, râzând împreună cu mine, degetele lui împungându-mi abdomenul "Renunț! Îmi pare rău!" Şuier, întorcându-mă într-o poziție fatală într-o ultimă încercare de a-l face să se oprească.
Harry s-a retras în cele din urmă mâinile și sa așezat în înapoi, încercând să-şi revină de la râs. "Asta se întâmplă!" El a spus jucăuş.
"Cred că tocmai am primit un antrenament complet de râs atât de greu."
"Abdomenul tău este chiar mai greu decât al meu," Harry pufni, mă mai bagă încă o dată pentru o bună măsură. Am tras brusc și mă uit urât la el, făcându-l să chicotească. "Te iubeeeesc", a înșirat pe vocale, zâmbind obraznic.
"Nu cred că sentimentele sunt reciproce", am rânjit. El a renuntat imediat la zâmbetul lui și a început să se bosumfle.
"Asta nu e foarte frumos." Am să-l ţin pentru puțină vreme aşa pentru că mai am un pic şi râd.
"Bine, bine, şi eu te iubeeesc de asemenea," L-am mimat. Un zâmbet sa strecurat pe fața lui și ochii lui străluceau cu ceva inexplicabil. Aproape ca și în cazul în care el este îcântat.
"Ray? "
"Hmmm?"
"Ai avut vreodată un prieten?"
"Uh ... nu ... de ce mă întrebi?"
"Mă întrebam", a spus el ocazional, punându-şi mâinile pe genunchi. Ne-am așezat în tăcere timp de câteva secunde înainte ca el să pună mai multe întrebări. "Este doar pentru că nu te-a întrebat un tip sau a facut pur si simplu ceva şi de aceea l-ai respins?"
Mi-am ridicat sprânceana. "Credeam că doar m-ai întrebat pentru că nu ai avut nici un motiv."
"Am mințit."
"Ei bine, cel puțin ești sincer acum. Bine. Ei bine, m-au întrebat înainte, dar fraierii care doreau doar pentru a intra în pantalonii mei, tu fiind unul dintre ei:" M-am oprit și mă uită la el văzându-i expresia lui era un amestec ciudat de durere ușoară și amuzament.
"Nu doar doresc să intru în pantalonii tăi."
I-am dat o privire. "Hai, fii sincer."
O scurtă privire de panică a fost pe fata lui înainte de a reapărea calmul. "Ei bine, eu spun, ai un piept frumos, dar eu nu sunt indecent". Mi-am dat ochii peste cap la primul său comentariu și a încercat să nu las să-mi vadă obrajii mei să care începeau să se înroşească. "Chiar crezi că sunt un afemeiat?"
"Da credeam, în trecut, "am zambit uşor, văzându-i durerea de pe fața lui care nu mai era chiar aşa vizibilă." Într-un fel acest comportament te-a schimbat ", am râs neîndemânatică și mi-am frecat ceafa.
Stomacul meu a început să facă vârtejuri când ne-am uitat unul la celalalt. Aerul a început să se simtă ca și cum nu ar mai exista și a devenit greu de respirat. Harry a început să se aplece în jos, ochii lui nu îi părăsesc pe a mei.Am stat acolo, înghețată, nu destul de sigură de ceea ce ar trebui fac sau cum să răspund. Buzele noastre mai aveau doar un centimetru şi se atingeau. Mai aproape ...
"Nu-um Har-oh, îmi pare rău, Îmi pare ..." Harry se desprinde, buzele moi abia atingându-le pe ale mele. Închizându-şi ochii și oftă încet, trăgându-se înapoi iar Gemma stătea la ușă, mușcându-şi buza și se uită extrem de inconfortabilă. "Hei, Gem," Harry a spus, dar vocea lui a avut loc o urmă de dezamăgire.
Ochii Gemmei au licărit spre noi, tăcerea aflându-se asupra camerei. "Am venit aici ca să vă spun că mama și cu mine mergem la culcare și ... da."
"Bine, "Harry a spus la fel de ciudat ca ea. Am stat acolo pe canapea, complet mută şi faţa mea, probabil, arată ca o roşie.
"Voi doar ... uh, da. Noapte bună!" Gemma a dispărut la fel de repede ca şi cum a apărut, închizând ușa în urma ei. Am putut auzi pașii ei grăbiți pe coridor, până când am auzit o altă ușă închizându-se, probabil este dormitorului ei.
"Vrei patul meu? Voi lua eu canapeaua," Harry a spus vioi.
"Prostii. Voi lua eu canapeaua."
"Nu există nici o cale ca să te las să dormi pe canapea," Harry a spus cu fermitate.
"Nu există nici un fel pat, dacă ai de gând să dormi pe canapea."
"Bine, atunci:. Amândoi dorm în patul meu." Zâmbet obraznic a lui Harry este suficient pentru a-mi face ca inima mea să bată tare. În ce m-am băgat?
----------------------
Heiii. Am revenit cu un nou capitol :) . Cât de aproape au fost şi m-ai aveau un pic şi se sărutau. Pfff, şi a intrat Gemma peste ei .
Întrebarea zilei : Ce credeţi că s-ar fii întâmplat dacă Gemma n-ar fii apărut la uşă ? (După ce s-ar fii sărutat? )
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanfictionCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...