Chapter 12 : Texting and Girly Giggles √

3.9K 277 3
                                    

Rayla P.O.V

**O săptămână mai târziu **

Am lovit la sfârșit creionul împotriva bărbiei mele, cu ochii intenşi la cartea mea de matematică. Telefonul meu bâzâie pe birou lângă mine și eu mă uit urât la el, iritată de distragere.

Aspectul s-a șters de pe fața mea o dată ce am văzut numele afișat pe ecran și repede încercând să deschid mesajul.

De la: Harry

Mergem în seara asta. Gata pentru a lua niște acte false? ;)

Mi-am muşcat buza, un obicei nervos, care a devenit tot mai frecvent în timpul acestui pariu cu Harry. Am tastat înapoi, verificând răspunsul meu de mai multe ori pentru a fii sigură că nu am făcut greşeli.

Pentru : Harry

Bine, la ce oră? Și cum vom lua actele de identitate falsă? O să fie iilegal, nu-i așa?

De la: Harry

Opt. Putem să le luăm de la un prieten de-al meu. Și nu rahat, desigur, va fi ilegal ca e ideea de ID-uri false-_-

Mă confrunt mental, tastând înapoi răspunsul meu, mâinile mele incepând să transpire.

Pentru : Harry

Sună bine. Ce fel de conexiuni ai? Și nu mă judeca!

De la: Harry

Ne vedem în seara asta. Mi-e teamă că informația este confidenţială. Și eu în totalitate te judec.

Am chicotit înainte de a-mi da o palmă peste gură. Ce dracu a fost asta? Mi-am cuprins telefonul meu în mână, trecând prin mai multe răspunsuri posibile. Gândeşte-te ca Harry, m-am decis.

Pentru : Harry

Ohhh uită-te la asta, Harry Styles foloseşte cuvinte mari ;)

De la: Harry

De când am ajuns ca Rayla Shroeder să mă tachineze? ;)

Pentru : Harry

Din moment ce tu ai început să fii un dobitoc pe nume Harry. Ne vedem în seara asta. : P

Mi-am aruncat telefonul meu pe pat și un mic zâmbet mi-a apărut pe faţă. Îndrăznesc să o spun? Harry Styles este de fapt ... fermecător.

-  -  -  -  -  -

Bună . Nu-mi vine să cred că Rayla a spus ca Harry este fermecător :O . Am promis mai demult că fac un double-update dar n-am putut aşa că astăzi am putut :* . Păreri despre acest capitol ?

                -Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum