Chapter 3: Week One √

6.5K 361 20
                                    

"Amintește-mi din nou de ce sunt aici?" Am căscat şi am luat un loc la o masă la Starbucks

Harry stătea vizavi de mine, cu un un zâmbet pe faţă, probabil savurează faptul că el ma deranjat să  mă trezesc la ora aceasta. El a fost toată săptămâna secretos, nu-mi spune nimic despre pariul nostru. Și, la fel de mult ma făcut să vreau să-mi arunc prăjiturile, i-am dat numărul meu de telefon, după care, aseară m-a sunat şi mi-a spus să ne întâlnim la Starbucks, la 7:30 dimineața, sâmbătă.

"Pentru a vedea în cele din urmă lista mea cu sarcini pe care le-am gândit pentru pariul nostru .Există douăsprezece, în total,. Unul în fiecare săptămână", a pus o foaie de hârtie pe masă și am luat-o, maxilarul meu încet încleştându-se .

"Să i-au ID-uri false?!"

"Păstrează restu lectură," Harry a zâmbit si mi-am putut simți falca, practic  lovindu-se de podea.

"Du-te la Vegas, şi fă sex?! Tu glumeşti ?! Cum naiba să merg cu un avion spre Vegas, nu trebuie să fie legal? "

"Asta e pentru ID-urile false," Harry a luat lista înapoi și şi-o îndesă în buzunar.

"Putem să facem primul şi-l putem să-l facem luni. La ora de detenție." Am înghițit în sec. 

Nu am avut niciodată probleme, cu atât mai puțin să ajunng să fiu trimisă la detenție. Mi-au revenit nervii și mi-am încleştat maxilarul, privindu-l pe Harry."Bine."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

** Luni dimineata **

"Ești gata?" Vocea răgușită a lui Harry se auzi venind lângă mine și am gemut, amintindu-mi de prima sarcină de pe lista lui.

"Niciodată n-am fost mai pregătită decât acuma" Profesorul a intrat în clasă cu un aspect de domn și şi-a a început lecția.

"Psst. Rayla." Mi-am întors capul pentru a-l vedea pe Harry zâmbind laşciv către mine.

"Ce?" Am șoptit din nou, iritată.

"Care este răspunsul la întrebarea numărului 3 b?"

"Eu nu îţi spun!" Am şuierat.

"Rayla, Harry. Este vreo problemă aici?" Vocea groasă a profesorului se aude și mi-am întors capul în față, realizând că se uită încruntat la noi.

"Uh, nu domnule," am înghiți în sec, simţind ochii tuturor pe noi.

"Mă așteptam la mai mult de la tine, Rayla. Harry, nu atât de mult. Amândoi aveți detenție după școală, iar eu sper că acest lucru vă va învăța să acorda-ţi o atenție mai bine în clasă, mai degrabă decât să flirtezi cu altul." Probabil faţa mea, acuma, este toată roşie în timp ce Harry se lasă pe spate pe scaun, cu un rânjet de rahat pe faţă. Am auzit câteva chicoteli prin clasă, dar altfel, toată lumea râde suprimat. Telefonul meu vibrează în buzunarul meu, făcându-mă să sar un pic.

L-am ignorat, determinându-mă să nu primimesc şi mai multă detenție, dar mi-a vibrat din nou așa că l-am scos afară și mă uit la ecran.

De la: Harry

Șă ştii că detenţia începe la  08:25 a.m

Flirtul, nu-i asa? N-am să cred că ar fi un flirt 08:25 a.m

Dar, apoi, din nou, eu nu am crezut că vei fi una să fie de acord să facă sex cu cineva la 08:26 am

Mi-am dat ochii peste cap în dezgust și am citit restul mesajelor pe care mi le-a trimis.

Doar dacă este pentru mine la 08:26 a.m

Împingându-te la zid 08:26 a.m

Punându-mă peste tine şi îmi simţi erecţia care îmi este întărită 08:26 a.m

Făcându-te să ai orgasm 08:27 a.m

Aproape că am țipat, simt cum mă înnroşesc de la cuvintele lui. Mă uit urât la el precis,îmi închid telefonul și-l îndes înapoi în buzunar.

" Sunt noțiunile de bază obeşcene  și te deranjează, dragă?" Harry a șopti, încă păstrând ochii în față.

"Niciodată în cele mai îndrăznețe visuri ale tale," am sopit inapoi aspru, încrucișându-mi brațele și concentrându-mă din nou pe lecți.

-  -  -  -  -  -

Heii ! . Îmi pare rău că am întârziat cu acest capitol dar am să încerc să postez cât mai repede . Cine vrea DEDICAŢIE să scrie într-un comentariu

                                         - Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum