Rayla P.O.V
In momentul in care am ajuns acasa era sapte seara. Intru in casa, vazand-o pe mama rosie la fata, cu o expresie furioasa in timp ce tatal meu sta linistit in fotolui.
"Aici esti !" Mama isi arunca mainile in aer. "Te-am cautat in tot orasul, mai aveam putin si sunam la politie !"
Mi-am ocolit parintii si am intrat direct in camera mea. Aud cum mama urca pe scari. M-am saturat de antichitatile ei nu numai pana a doua zi, ci pentru o viata intreaga.
Am inchis usa in urma mea si am incuiato rapid. Batai la usa este tot ce am auzit in urmatoarele 15 minute in cele din urma ceda si pleca. Am respirat adanc si m-am dat jos din pat . Cred ca am atipit sau ceva de genul, pentru ca atunci cand bataile nu s-au mai auzit mi-am deschis ochii si am realizat ca a trecut aproape o ora .
"Ray ?" Vocea tatei se aude de pe partea cealalta a usii. "Iubito, te rog, deschide usa."
"Nu si daca mama e acolo ." am spus cu incapatanare, incruntandu-ma profund.
"Sunt doar eu ." Ma asigurat el. Am ezitat un minut inainte de a-mi scoate picioarele de sub plapuma. M-am apropiat cu teama si am deschis-o. Usa se deschide incet, dezvaluindu-l pe tata. El este sigur, asa cum a spus el. "Vrei sa vorbim despre asta ?" El m-a intrebat, zambindu-mi cu simpatie.
Am ridicat si m-am intors ducandu-ma catre pat, tata venind dupa mine. Stam in tacere pentru o vreme, amandoi nestiind ce sa spunem. "M-am dus in parc azi ." Am spus incet.
El a zambit incet. "Parcul in care mereu te duceam acolo ?"
"Da. M-am asezat pe leagan si am inceput sa ma avant. "Am spus incet.
Tata chicoti. "Ca in vremurile bune." El a oftat si expresia lui deveni serioasa. "Cat timp crezi ca o vei putea evita pe mama ta ?"
"Atata timp cat pot." Am murmurat.
Tata isi tuguie buzele si isi trosni degetele. "Aveai vreodata de gand sa-mi spui despre Harry ?"
Imi ridic capul in semn de uimire. "Cum-"
"Nu ai fost niciodata o buna mincinoasa." Tata medita, zambind cu buna stiinta. "Te cunosc mai bine decat crezi, iubito, esti ca o copie de-a mea."
Am oftat si mi-am muscat buza. "Deci, banuiesc ca stii despre calatoria mea la Claire ?"
"Vrei sa spui despre excursia la Claire care nu a fost intr-adevar o excursie la Claire ? Am stiut din momentul in care mi-ai spus. Dar nici nu am de gand sa te intreb unde ai fost. " El chicoti, dand din cap.
"Eu nu am de gand sa-i spun. Oricum deja ma uraste destul de mult." Am murmurat cu amaruciune, trecandu-mi bratele la piept.
"Mama ta nu te uraste, draga." Tata sustinu, prizandu-mi bratul usor. "Stiu ca este distanta, uneori, dar ea intr-adevar nu stie cum sa arate cat de mult te iubeste."
"Corect, pentru ca incearca sa-mi controleze fiecare aspect al vietii mele asta inseamna iubire."
"Este doar protectie." Tata murmura incet. "Tu esti singura noastra fiica, Ray . Mama ta si-ar iesi din minti, daca te-ar pierde vreodata."
"Dar asta nu inseamna ca trebuie sa-mi ia viata de la mine." Am spus din nou.
Tata isi presa buzele impreuna intr-o linie. Arata ca un parinte care intr-adevar nu vrea sa aibe o discutie despre albine si pasari cu copilul lui, dar am un sentiment ca ceea ce face el este pe cale sa spuna ca nu are nimic de-a face cu sexul. "Stii cum ii sa nu ai o bunica din partea mamei tale ?"
"Da, nu a murit inainte sa ma nasc ?"
"Nu, ea e inca in viata . Batrana acum, imi imaginez. Dar inca in viata ."
Ma uit la el fiind in stare de soc. "De ce m-ati mintit in legatura cu asta atunci ? Tu nu ar trebui sa-mi spui ca am o alta bunica ? Ce este asa rau despre ea ?"
Tatal meu se misca fiind incomod. "Ea si mama ta....intr-adevar nu s-au preau inteles. Mama ta este un pic rebela, aparent."
"Glumesti, nu ?" Am spus categoric, gata pentru a numii prostii.
"Nu glumesc. Pana in momentul in care am intalnit-o ea avea parul curat, dupa care si-a vopsit parul in negru, avand piercing-uri si avea un obicei urat de a fuma."
"Nu poti fii serios." Am spus, tremurandu-mi capul. "Vrei sa-mi spui ca acea femeie care poarta fuste de afaceri, are parul blond stiind-o ca fiind mama mea a fost fata rea ?"
"Eu nu trag de piciorul tau, Ray. Ideea este ca, mama ei nu a fost niciodata acolo pentru ea. Ea se uita la ea sub control, neavand de gand sa o ajute . Cand a facut 18 ani a parasit casa si s-a mutat intr-un apartament mic. Lucra pentru un salariu minim la Tesco si apoi un an mai tarziu a ramas insarcinata cu prietenul ei, si s-a despartit de ea in minutul in care a aflat ca va avea un copil. A trebuit sa avorteze. "
Un milion de ganduri se plimba prin mintea mea, ceea ce-mi face imposibil pentru a confirma ceva coerent. "Ar fi trebuit sa am un frate ?" In cele din urma am murmurat.
"Ai fii putut avea, a vrut sa-l pastreze. Dar pur si simplu nu avea bani pentru a sprijini doua persoane. Deci, vezi, Ray, mama ta doar incearca sa te protejeze. Nu avea cine sa o indrume si sa aibe grija de el. Ii este frica ca daca nu va tine un ochi pentru tine vei sfarsi adanc si sa faci aceleasi greseli ca ea. Stiu ca poate fii aroganta uneori si pare in cazul tau nu te iubeste dar chiar o face chiar daca nu o arata ." Tata imi saruta fruntea incet. "Mama ta sta in camera de zi, chiar acum, poti sa te duci sa o vezi atunci cand esti gata ."
"Trebuie ?"
"Trebuie sa terminam cu asta. Eu nu am de gand sa traiesc cu doua femei care refuza sa vorbeasca una cu cealalta pentru inca doua saptamani."
Mi-am lins buzele crapate is oftez."Bine, da-mi un minut."
Tata dadu din cap si pleca din camera, inchizand usa in urma lui. Am luat o gura mare, incepand sa simt ca ma intep ochii. Concluziile le aveam de acum o ora cand am fost in parc, dar acum cum a venit tata si mi-a spus povestea mamei, s-au taiat. Nu sunt sigura daca ma simt rau pentru ei sau ii blestem pentru tot ce a facut.
"Toata lumea are motivile lor." A spus tata. Dar sunt motivile adevarate ale mamei sau pretinde sa fie ? Si daca da, de ce nu mi-a spus niciodata despre trecutul ei ?
- - - - - - - -
Heii .Am revenit cu un nou capitol. Astazi este vineri 13, cine este superstitios ? Si cine a ascultat tot albumul MadeInTheA.M ? Eu acuma l-am ascultat tot in timp ce traduceam si este asa afghjkd . Si vreau sa va anunt ca au mai ramas 10 capitole si se termina cartea.
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
Fiksi PenggemarCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...