Harry's POV
Mi-am șters mâinile de părțile laterale ale blugilor mei, încercând cu disperare să scap de sudoare de pe palmele mele. Priveam în gol la ușa de stejar închisă din fața mea, încercând să găsesc o urmă de curaj pentru a-mi duce mâna lină și să bat.
M-am simțit un pic hărțuit, cât timp am stat cu mașina pe stradă văzându-i părinții lui Ray intrând în mașină. Am vrut să vorbesc cu Ray în privat, fără părinţii ei, care m-au determinat sa beau cafea şi să mănânc un sandwich cât timp am aşteptat ca părinţii ei să plece.
Destul de uşor a fost atunci când i-am cerut ajutorul lui Claire şi ea mi-a spus că părinţii lui Ray pleacă în seara aceasta. Aceasta mi-a dat oportunitatea adică câteva ore pentru a încerca să vorbesc cu Ray.
Am luat o respiraţie profundă şi am bătut la uşă, imediat regretând de decizia luată. Am intrat în panică şi aproape m-am întors ca să plec, dar uşa se deschide, descoperind-o pe Ray surprinsă. Poartă un tricou gri şi o pereche de yoga negru, şi cu părul împletit.
Mi-am deschis gura ca să spun ceva, dar nici un sunt nu mi-a ieşit. Ea şi-a ridicat o sprânceană aşteptând, dar pot vedea cum ochii ei sclipesc, vrând să plângă. "Putem vorbi ?" Am intrebat-o, muşcându-mi buza de jos atât de tare încât mai avea un pic şi sângera.
Ea ezită o secundă înainte fără a spune ceva şi face un pas deoparte şi mă lasă să intru în casă. Închide uşa în linişte şi se intoarce, venind spre mine. Ea şi-a făcut curaj şi şi-a ridicat privirea, refuzând să rupă contactul vizual.
Am luat acest lucru ca fiin drăguţ şi mi-am reglat vocea. "Ray, ştiu că mă urăşti şi nu te condamn, dar trebuie să mă laşi să îţi explic."
Expresia ei este goală, ea continuând să se uite la mine. "Explică." A spus a încet, dând din cap.
"Ai crezut că am făcut acest lucru cu tine doar pentru a face sex cu tine, dar îţi jur că nu îi aşa ." Am început, vocea mea începând să se crape. Ray se uită la mine un pic convinsă, dar mi-a făcut semn să continuu. "Ştiu că am o reputaţie, dar te-ai uitat peste asta. Nu multă lume face asta . Eu sunt player, un afemeiat. Dar tu...tu eşti...perfectă. E-eu..." vocea părăsindu-mă încet.
M-am gândit înainte la ceeea ce vroiam să spun, dar mi-am amintit de zbor şi că am fost chiar în faţa ei. Spune adevărul.
"Îmi place de tine...mult. Mai mult decât ştii tu. Când am început acest pariu am crezut că eşti mai mult decât o fată bună care nu poate face un pic de nebunie . Dar cred că ce n-am văzut a fost fata aceea deşteaptă, perfectă, inteligentă, frumoasa aceea este Rayla Shroeder." Am chicotit, ducându-mi privirea în podea. "Şi eşti aceeaşi Rayla Shroeder care m-a lăsat fără suflare şi şi-a făcut drum către inima, ce clişeic a sunat. "
M-am uitat la ea aşteptând un fel de emoţie să apară pe faţa ei . Un zâmbet mic îi apare în colţul gurii . "Nu ştiam că eşti capabil să spui tot ce ai pe inimă aşa, Styles ."
"Oare, de asemenea, să menţionez sarcasmul ?"
Ea îşi lasă să îi scape un râs drăguţ şi o lacrimă alunecându-i din coltul ochiului. Mi-am deschis braţele în semn de îmbrăţişare, ea acceptând-o cu bucurie. Capul ei odihnindu-se pe pieptul meu, unde poate, probabil, să-mi asculte bătăile inimii, care practic mai au şi îmi s-ar din piept.
"Îmi pare rău. " Şopti, încercând să nu se uite la mine. Faţa ei este pătată cu lacrimi şi ochii îi sunt injectaţi, dar acel moment nu poate fi mai frumos de atât.
I-am ridicat bărbia cu un deget. "Pentru ce ?"
"Pentru că nu am încredere în tine ." A suspinat ea, tresărind uşor. "Şi pentru că ai aşteptat atât de mult după mine ca să faci acest lucru ."
"Să fac...?" Am întrebat-o, încă un pic confuză. Ea rânji înainte să îşi pună mâinile pe obrajii mei şi să mă sărute. Ochii mei s-au mărit, fiind în stare de şoc . Surprins de acţiunile ei . Mi-am revenit uşor şi i-am răspuns la sărut, ducându-mi mâinile în jurul taliei ei.
Sentimentul nimic pe lângă ce pot să exprim. Este ca şi cum timpul s-ar fi orpit şi suntem singurii oameni de pe planetă. Focuri de artifici par să explodeze în jurul nostru, luminând camera în diferite culori. Inima mai are un pic şi izbucneşte şi în stomac simt cum am milioane de fluturi în el.
Rayla îşi duce mâinile în jurul gâtului meu, limba mea, lingându-i buza de jos, cerându-i permisiunea- Ea şi-a despărţit buzele şi limba mea s-a întâlnit cu a ei, făcând un dans. Când în cele din urmă ne-am retras pentru a lua o gură de aer . Ray râjeşte ca o nebună, uitându-se la mine.
"Wow." A fost tot ce am putut spune, odihnindu-mi fruntea de a ei.
"Da, wow." Ray este de acord, chicotind în linişte.
"Nu ştiu despre tine." am zâmbit timid, ducându-i un fir de păr după ureche. "Dar mi-ar plăcea să fac asta mai des ." Mi-am apăsat buzele de ale ei, în tot acest timp simţind euforie.
- - - - - - - -
Nu-mi vine să cred. Harry a recunoscut însfârşit că o place. OMG . Şi ce sărut, leşin aici, rog pe cineva să cheme ambulanţa.
Sper că v-a plăcut acest capitol. Ne revedem în următorul capitol.
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
أدب الهواةCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...