Rayla P.O.V
Mi-am adus cărţile aproape de piept, încercând să o ascult pe Claire care tot prălăvrăgeşte despre recentul ei iubit în timp ce eu îl caut pe Harry. El a refuzat să-mi arate tatuajul de pe încheietura mâinii lui, tot weekend-ul şi l-am bătut la cap cu chestia asta.
Faţa mea sa luminat odată ce i-am zărit buclele . El vine din uşa din faţă a şcolii cu Louis, i-au apărut gropiţele odată ce i-a spus Louis ceva lui Harry.
"Ray? Eşti-, oh văd ." Claire zâmbi cu bună ştiinţă, urmându-mi privirea."Deci a-ţi făcut acel lucru?"
"Nu."M-am înroşit, uitându-mă repede în altă parte. "Eu nu sunt sigură dacă suntem numai prieteni..."
"Ray !" Harry mă strigă, croidu-şi drum către mine. Ochii mei s-au mărit când mi-am dat seama că toţi de pe hol se uită la mine apoi la Harry, probabil încercând să-şi dea seama ce fel de cascadorie facem. Desigur, Rayla Shroeder n-ar fii prietenă cu cineva ca Harry Styles. "Hei, Claire te superi dacă o i-au pe Ray pentru o secundă?" Harry a întrebat-o dulce, ceea ce a făcut-o pe Claire să facă schimbi de zâmbete vicleene cu Louis.
"Deloc, oricum ar trebui să aveţi mai mult timp împreună . De fapt, eu şi cu Louis mergem împreună la ora următoare. Vrei să vii cu mine?"Ochii ei au ajuns pe Louis, acesta zâmbind .
"Desigur. Sunt de acord, ar trebui să îi lăsăm singuri pe porumbei." A chicotit şi a plecat cu Claire înainte ca unul dintre noi să apuce să spună ceva. Faţa mea, probabil, este toată roşie şi chiar şi vârfurilor urechilor lui Harry au o nuanţă roşiatică.
După ce am trecut peste jena mea mi-am amintit de tatuajul pe care trebuia să îl văd acum câteva zile în urmă. "Pot să văd tatuajul ?" L-am întrebat, făcându-l să râdă.
"De ce eşti aşa de insistentă?"
"Sunt curioasă."
"În mod clar." Pufni, ridicându-şi mâneca de pe încheietură . Cuvintele sunt scrise cu litere mari şi precizate: I CAN'T CHANGE
"Ce-i asta?" L-am întrebat în linişte, luându-mi ochii de pe ei şi mi-am aţintit privirea spre ochii lui.
Colţul guri îi tresări uşor, înainte de a răspunde." Înseamnă că nu am de gând să mă schimb pentru oricine. Acesta sunt eu, cu defecte şi toate, i-al sau pleacă."
"Oh." Am spus încet, eliberându-i încheietura mâinii.
El şi-a lăsat mâna jos dar nici măcar nu se uită la mine."Cum stai cu vindecarea?"
"E bine.Totuşi, am senzaţia că mă mănâcă ca dracu."
"Asta e absolut normal. Nu te va mai mânca după un timp."
Am dat din cap şi mi-am scărpinat ceafa incomodă şi am evitat privirea lui Harry, nu sunt foarte sigură ce ar trebui să spun. Nu a fost până când am auzit un chicotit profund aşa că m-am uitat în sus, imediat având senzaţia că am să cad de pe picioare, când i-am zărit zâmbetul copilăros de pe faţă şi perechea lui de gropiţe.
"Eşti atât de amuzantă când eşti incomodă. Este atât de ciudat, de fapt drăguţ." A meditat, ochii verzi clipindui.
"E-este?" Mi-am muşcat buza inferioară fiind de neacord cu toate. Eu găsesc la mine asta fiind...ei bine, ciudat.
"Da." A spus el cu sinceritate, ducându-mi o şuviţă de păr după ureche . Am simţit din nou cum mă înroşesc din nou şi mi-am lăsat repeded privirea în jos.
"Harry !"
Amândoi ne uităm înspre hol şi imediat îşi ţugui buzele în dezgust. Un nor de parfum se simţi atunci când Lindsey Harrison a.k.a păpuşa barbie în realitate, şi-a făcut drum spre noi.
Ea este solidă de cinci metri şi şase centimetri de târfă şi curvă, şi eu o pun uşor. Pielea ei este bronzată, probabil, din moment ce ea a ajuns din vacanţa de lux din Bahamas cu părinţii ei de chirurg plastic.
Buza ei sa încârlionţat (n-am ştiut cum să traduc aici,dar sper că întelegeţi) uşor atunci când sa uitat la mine , apoi şi-a pus zâmbetul înapoi pe faţă uitându-se la Harry şi punându-i mâna pe piept. "Mi-ai lipsit iubitule." a zâmbit fermecător, oferindui lui Harry o privire care ar fii făcut ca orice băiat să se aplece şi să îi sărute picioarele.
Dar Harry pur şi simplu i-a luat mâna de pe pieptul lui."Bună Lindsey. Deja înapoi?"
"Da, vacanţa mea a fost divină, ar trebui să îi întrebi pe părinţii mei dacă poţi veni cu noi data viitoare,poate putem să împărţim aceiaşi cameră de hotel." ea îşi muşcă buza şi şi-a împins un deget în pieptul lui Harry, făcându-mă să râd un pic.
Sunt destul de sigură că după ce Harry sa culcat cu ea cu ceva timp în urmă, dar ea în mod clar că nu înţelege că nu o mai vrea, o dată ce Harry sa despărţit de o fată, rareori sa întors la acea fată.
"Mulţumesc, dar nu îmi place să călătoresc." Harry a spus categoric, făcând-o pe Lindsey să se bosumfle un pic.
Ochii ei s-au îndreptat spre mine şi a ridicat o sprânceană."Nu eşti Rayla Shroeder?"
"Ba da." Am spus, încrucişându-mi braţele la piept.
"Singura fată care probabil mai este încă virgină în şcoală?"Lindsey chicoti, dar mi-am lăsat faţa neutră şi am răspuns calmă." Mai bine să fii o minorosiţă decât o curvă."
Ochii ei s-au mărit un pic de la ceea ce am spus înainte de se încrunta, înţelegând la ce m-am referit. "Aş spune că cineva e doar amară. Oricum este timpul să mergem în clasă. Mă conduci până la clasă unde fac mate, Harry?"Lindsey zâmbi bolnvăcios de dulce şi îşi flutura genele.
Mi-am dat ochii peste cap şi sa întors aşteptândul, ceea ce la făcut pe Harry să sforie.
"Nu, mulţumesc, mă îndrept cu Ray spre ştiinţă."
Lui Lindsey îi scăzu zâmbetul ca un peşte mort. "Bine." Ea a spus , ducându-se în partea opusă.
Harry clătină din cap şi îşi dădu ochii peste cap."Miroase ca o adoleşcentă acum."Mi-am încreţit nasul de la mirosul puternic de vanilie şi bezele zăbovit în aer.
"Ştiu, e dezgutător." Harry îşi ţuguie buzele şi tuşeşte uşor."Îmi place cum miroşi, miroşi mult mai bine ."
"Am un miros?" Am râs dură, un zâmbet apărând pe faţa mea.
"Da....nu trebuie să fie înfiorător, dar e foarte frumos ori de câte ori prind un damf. Este ca şi un chihlimbar cu folri sălbatice."
"Asta-i specific."Am râs înclinându-mi capul."Dar destul de bine."
"Vezi, eu îmi ştiu mirosurile, fat-o." Am zâmbit obraznic, rezemându-mă de dulap."Serios, mă bucur că nu miroşi ca ea. Uneori cred că acel nor de parfum care este în jurul ei într-o zi mă va face să o sugrum sau să îi fac ceva."
Am chicotit şi am clătinat din cap,"Fii sincer cu mine, te-ai culcat cu ea?"
"Ce te face să crezi în mod automat că am făcut sex cu ea?Adică am făcut-o , dar de ce te-ai asuma?"
Mi-am ridicat sprânceana, aproape provocându-l." Tu eşti tu şi vaginul ei a fost mult mai folosit decât Googlelul aşa că..."
Harry începu să râdă şi aproape se prăbuşi, câştigând aproape toată atenţia de pe hol . "Tu-tu oh, Doamne."Harry şuieră , strângându-se de stomacul său. El şi-a şters lacrimile după care răsuflă."Înveţi bine, tânără lăcustă. Înveţi bine."
-------------
Heii. Nou capitol . Îmi pare rău dacă găsiţi greşeli.
ÎNTREBAREA ZILEI : Ce părere aveţi despre Lindsey? .
Ne vedem în capitolul următor .
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanfictionCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...