Chapter 11 : Victim selection √

4.4K 287 16
                                    

Rayla P.O.V

Timpul pentru mărturisire: am simțit de fapt un pic de emoție.

Mi-am șters zâmbetul care este târâtor pe fața mea și mi-am încruntat sprâncenele. "În nici un caz, Harry. Eu nu TP-ING casele oamenilor. Dacă suntem prinși? Asta e vandalism." Harry îşi dădu ochii peste cap și a aruncat rola de hârtie igienică pe bancheta din spate. "Doar urcă în mașină." "Ce se-" "Dacă într-adevăr nu vrei să TP casele la dracu 'în mașina mea în schimb," "Nu!" I-am spus repede, ceea ce l-a făcut pe Harry să chicotite. "Treci în mașină, prințesă."

-  -  -  -  -  -  -  -

Am recunoscut imediat casa exact când am ieşit din maşină. "Nu este casa lui Sarah Gibson?"

"Ba da," Harry zâmbi și a ieșit din mașină, trăgându-şi gluga pe cap și luând mai multe role de hârtie igienică. "Ești gata prințesă?"

"Nu îmi mai spune aşa," am mormăit, luând o rolă pentru mine și cu ochii pe casă cu atenție. "De ce TP casa lui Sarah?"

"M-am gândit că vei fi totul pentru ea. La urma urmei, nu te-a intimidat foarte mult în clasa a 8 a?

 Am ridicat o sprânceană si i-am studiat faţa cu tot cu glugă în întuneric. "De unde știi asta? Mai important, de ce-ți pasă?"

"N-am spus că-mi pasă, eu doar ...am observat, asta-i tot," Întunericul îi ascundea fața lui, dar se  clatină nervos şi vocea lui și modul în care el sa întors către mine am avut un sentiment că fața lui s-a înroșit . Am zâmbit un pic la gând, înainte de a mă da jos pe capotă și mă plimi pe la un copac.

Am aruncat rola de hârtie igienică printre ramuri până când copacul a fost acoperit. M-am întors și l-am observat pe Harry acoperind deja o mare parte a casei. "Frumos", am chicotit aruncând ultima bucată de hârtie igienică pe acoperiș.

El a chicotit apucându-mi mâna și trăgându-mă cu spatele la mașină în grabă. "Să mergem, înainte să ne vadă cineva." A pornit motorul, conducând pe stradă spre celălalt capăt al orașului.

M-am uitat în jos și mi-am dat seama că el încă mă ţine de mână și degetele sunt împletite. "Uh, Harry?"

"Da?"

"Poţi să-mi dai drumul acum."

"Oh ... bine," el a râs nervos și şi-a a luat mâna departe. Tăcerea a fost ciudat până când am ajuns  la o altă casă.

"A cui este casa aceasta?"

"Jason Gabriel. Știi, cel care a încercat mereu să te facă să te culci cu el anul trecut?"

"Hm. Îmi amintește c-am de tine", l-am tachinat, dar expresia lui era sumbră. "

 "Mereu am glumit când am spus că vreau să mă culc cu tine. El de fapt asta a făcut."

"Ouch. Chiar dacă nu s-a culcat cu mine, încă doare să ştiu că ai fost mereu, am glumit când ai spus că eşti hot."

"Ei bine ... asta am vrut să spun", a murmurat, oprind motorul. El mormăi ceva incoerent și m-am aplecat .

"Ce?"

"Nimic. Haide," a spus el categoric înainte de a lua mai multe role de hârtie igienică și benzi de hârtie albă arucând către casă. Pare că savurează în acțiunile sale, este o eliberare terapeutică de frustrările sale împotriva acestor oameni. Mi-am apăsat buzele împreunându-le și trebuie să lucrez la TP în curte, amintindu-mi de fiecare lucru vulgar și murdar care acest tip mi-a spus.

Până în momentul în care Harry m-a adus acasă este 1:30 și am terminat cu TP la șase case diferite. El sa oprit chiar în fața casei mele și am ieşit din mașină, ducându-mă spre el. "Trebuie să recunosc ... m-am distrat."

Un zâmbet a apărut pe fața lui Harry. "Mă bucur că ai făcut-o. Vezi cât de distractiv este să fii liberă?"

Am chicotit și m-am întors, începând să mă duc spre casă. Am luat câteva guri de aer înainte oprindu-mă și uitându-mă peste umărul meu. "Hei, Harry? Ai ales toate aceste case, deoarece aceştia sunt cei care m-au agresat? Cum mi-ai aminti pe toţi, cu atât mai puțin să nu acord nici o atenție?"

Harry îşi mușcă buzele și ezitat a spus. "Noapte bună, Rayla." În cele din urmă el murmură și ridică fereastra sus, mergând pe stradă și lăsându-mă afară în faţa casei mele, fără răspunsuri la întrebările mele.

-  -  -  -  -  -

Bună . Îmi pare rău că am postat târziu dar de 3 ori mi s-a şters şi a trebuit să reiau de la început .

          Deci...ce părere aveţi despre acest capitol ?

           -Cio .

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum