Rayla P.O.V
** Miercuri noaptea **
Mi-am muşcat buza nervoasă că mi-am rupt fermoarul de la haină. Am verificat ora de pe telefonul meu. 09:00. Părinţii mei cred că au adormit, dar nu poate fi mai departe de adevăr.
A apărut un roz pal pe fereastră, făcându-mă să sar înainte spre punctul de pe fereastră. Un alt obiect mi-a lovit geamul şi am aruncat o privire rapidă spre ea. De ce este portocaliu ca o stâncă? Am deschis fereastra doar pentru a avea o pietricică care zbura în camera mea şi care a ajuns pe podea.
Mi-am încruntat sprâncenele şi m-am uitat mai atentă şi mi-am dat seama că această pietricică este albastră. O bomboană albastră.
Serios Harry? Skittles? M-am uitat pe fereastră pentru a-l vedea pe Harry zâmbind către mine demonstrând calităţile sale. "Skittles?" Am ridicat din sprânceană şi el ridică din umeri.
"Nu am găsit pietre aşa că a trebuit să improvizez."
"Corect," am oftat, băgându-mi capul complet pe fereastră pentru a vedea cât este până jos. Rahat. Am înghiţit în sec traversându-mi mâinile pe mânecile jachetei. "Cum ai de gând ca eu să cobor jos?"
"Sari".
"Eşti nebun?" Am şuierat, încruntându-mă la Harry care îşi dădu ochii peste cap.
"Te voi prinde."
"Nu vreau să am o contuzie în seara asta, Harry," L-am certat, uitându-mă prin jur căutând un alt mod de a coborâ jos. Dintr-o dată am auzit un zgomot, freamăt, sub mine iar eu mi-am coborât capul pe fereastră din nou pentru a-l vedea pe Harry mergând pe partea inferioară a casei unde acoperişul este accesibil şi nu este alpinism pentru a ajunge la fereastra mea.
"Ce naiba faci?!" Şoptesc-strig când el a ajuns la mine.
"Te ajut să cobori jos, ce altceva aş putea face?" Mi-am dat ochii peste cap, dar mi-am simţit obrajii înroșindu-se.
"Ray?" Lumina de pe hol, vizavi de camera mea s-a aprins şi am putut auzi vocea tatălui meu.
"Rahat!" Am scârţâit, încercând să închid fereastra.
"Ce?! Nu poţi să mă laşi aici, e frig şi n-am putere să cad",Harry a spus frenetic, agăţându-se de pervazul ferestrei pentru draga sa viaţă.
"Doar ... doar-Oh, pentru numele lui Dumnezeu!" Am murmurat, trăgându-l în camera mea şi împingându-l pe podea.
"Ascunde-te sub pat şi nu scoate nici un sunet." Mi-am dat jos jacheta de pe mine şi l-am pus sub pat exact când tatăl meu a deschis uşa.
"Ray, eşti bine? Am crezut că am auzit un zgomot," Tatăl meu a spus suspect, scanând camera.
"Nu, nu este nimic aici," am minţit, mușcându-mi buza.
"Eşti sigură?" Tatăl meu și-a ridicat sprânceana, mergând spre mine. Mi-am ţinut respiraţia când el a mers la fereastră şi se uită afară. Am avut posibilitatea de a mă uita repede la marginea patului, doar pentru a-i găsi mâna lui Harry, care iese de sub pat.
Ochii mei s-au mărit când am realizat ceea ce el vrea să atingă: telefonul lui, care a căzut din buzunar, atunci când el a venit.
"Aş fi putut să jur că am auzit ceva," tatăl meu murmură, întorcându-se.
"Uh, nop! Nu este nevoie să îţi faci griji, tată!" Am ieşit repede din pat, asigurându-mă că nu i-a văzut mâna lui Harry. El a lăsat un mic chiţăit înainte ca mâna lui să se retragă sub pat. I-am dat subtil telefonul spre el.
"Probabil doar nişte adolescenţi gălăgioşi care au trecut pe aici, ştii? Au plecat acum," Am zâmbit dulce şi l-am sărutat pe tatăl meu pe obraz.
"Noapte bună!"
"Ray, de ce porţi haine obişnuite?" Tatăl meu m-a întrebat calm, cu ochii pe mine şi tricoul meu .
"Acestea nu sunt hainele mele obişnuite," am râs, încercând să-mi acopăr nervozitatea."Acestea sunt vechi."
"Huh," tatăl meu a dat din cap, dându-mi un sărut pe frunte, înainte de a merge spre patul meu.
"Noapte bună". Am zâmbit inocent şi tatăl meu mormăi.
"Noapte bună. Dar dacă m-ai aud un alt zgomot ciudat ..." era o notă de avertizare în tonul tatălui meu după care a plecat din camera, închizând uşa în urmă lui.
"Isuse," Harry şopti, ieşind de sub pat. "Cred că mi-ai rupt mâna."
"Eu nu sunt aşa de grea," mi-am dat ochii peste cap, luându-mi jacheta înapoi pe mine şi ducându-mă către fereastră. "Apropo, tu faci că un şoricel atunci când ţipi."
"Ba nu am făcut!"
"Ba da," am rânjit, simţind un sentiment ciudat de satisfacţie văzând expresia lui enervată.
"Cum spui tu," Harry murmură, probabil, dându-şi seama că nu putea să câştige. "Am putea face o glumă cu privire la greutatea ta, dar nu o voi face."
"De ce nu?"
"Pentru că eşti mică", a spus el ocazional, el urcând pe fereastră şi m-a ajutat o dată să îmi pun picioare pe acoperiş.
"Chiar şi pentru tine?" Am replicat, zâmbind, el se încruntă.
"Da, Rayla. Am limite."
"Niciodată nu aş fi ghicit cu modul în care tratezi fetele."
Harry a oftat începând încet să meragă pe acoperiş deţinând în mine un echilibru aşa cum a făcut."Tu câştigi o atitudine într-adevăr, nu-i aşa?"
"Am învăţat de la cei mai buni," I-am imitându-i rânjetul şi i-am dat drumul la mâna lui.
El a sărit în jos uşor odată ce am ajuns la partea de jos, dar am simţit cum stomacul meu face un pic de viraj.
"Ce mai aştepţi?" şopti el, uitându-se la mine.
"Eu nu pot să sar," am şoptit, ţinând în braţe marginea acoperişului.
"Sari," a şoptit el, ţinând braţele deschise. "Promit că nu te voi lasă să cazi."
"Promiţi?" L-am privit cu suspiciune.
"Da," a oftat exasperat şi îşi îndoi genunchii un pic. Aici nu merge nimic. Mi-am închis ochii şi am sărit de pe acoperiş.Am simţit că se încadrează pentru o perioadă scurtă de timp, înainte de a simţit două braţe puternice sub corpul meu. Mi-am deschis ochii şi i-am văzut ochii verzi lui Harry, în ciuda întunericului şi a rânjetul lui "Ţi-am spus că nu te las să cazi."
"Tu ai făcut-o, nu-i aşa?"Văzându-i satisfacţia după ce el mă pus din nou pe picioare. El m-a prins, după toate. A fost corect. "Deci, unde mergem acum?"
Rânjetul lui Harry să transformat într-un zâmbet malefic ducându-ne spre maşina lui, care este parcată chiar peste drum. El a scotocit prin spate, înainte să scoată o rolă cu hârtie igienică. "Eşti gata să TP-ING casele oamenilor?"
- - - -
Heii . Îmi pare rău dacă am întârziat cu next-ul, dar am să încerc să fac astăzi un double-update :) . Ce părere aveţi despre acest capitol ? Dacă va plăcut daţi un votşi un comment . Cine vrea dedicaţie să scrie într-un comentariu :) .
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanficCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...