Rayla P.O.V
M-am uitat la el fiind încă şocată, el stă rezemat de vestiarele de lângă mine. A rânjit, aranjându-şi mânecile de la haina din piele.
"Hei, iubito."Vocea lui aspră tărăngăne. El însuşi şi-a ridicat braţele apoi şi le-a băgat în jean.
"Ce faci aici?" L-am întrebat nedumerită. Din câte ştiu, Zayn nu frecventează această şcoală.
"Nu eşti fericită să mă vezi?"El a glumit, chicotind, ochii lui s-au abătut asupra feţei mele."Doar în vizită. Nu ştii unde este Harry?"
"Nu." Am răspuns repede, apăsându-mi buzele împreună.
Zayn dădu din cap încet şi privi spre hol. "Sunt sigur că e pe aici, pe undeva. Între timp." El sa uitat la mine cu un zâmbet fermecător ."Ce mai faci ?"
"Uhm, nu rău." Un zâmbet mic mi-a apărut pe faţă.
"Bine, bine. Mă întrebam dacă o să te văd din nou . Apropo, îmi pare rău pentru ce sa întâmplat la aceea petrecere . Într-adevăr ar fii trebuit să ştiu că eşti pe teritoriul lui Harry." Zayn căzu pe gânduri.
"Teritoriu?"
"Mhm, lui nu-i place să îi fure cineva obiectul."
"Obiectul ? Ultima dată când am verificat, nu eram un obiect."Am spus defensivă, dar Zayn îşi ridică mâinile.
"Nu cred că tu eşti un obiect. La Harry, pe de altă parte, chiar nu ştiu. "
"Sunt sigură că nu se gândeşte la mine ca la un obiect."L-am apărat cu răceală.
Zayn şi-a ridicat sprânceana şi dă din umeri."Nu fii atât de sigură de asta, Ray."
"Ce vrei să spui?"
"Ceea ce vreau să spun este că Harry nu e întotdeauna ceea ce el pare a fi."
"Vrei să-mi spui mai concret?"
"Într-un fel."
"Eşti într-adevăr vag."
"Ştiu că sunt." Zayn a spus neliniştit, frecându-şi ceafa.
"Nu mai bate în jurul cozii, Zayn."
"Ei bine, Harry nu e înger. Adică, ştii toate poveştile care circulă prin şcoală cu privire la toate fetele pe care le-a futut?"
"Da." Am înghiţit nodul care mi se formase în gât, încercând să nu-mi aduc aminte de Harry şi Lindsey Harrison . EW .
"Sun îngrijorat de faptul că el înearcă să fie de treabă doar ca să-ţi intre în pantaloni."
Mi-am ridicat sprâncenele şi mi-am pus mâna pe şold."Vorbeşti serios?"Mi-am bătut joc, dar am simţit o îndoială în spatele minţii mele. Ce se întâmplă dacă Zayn are dreptate? Dacă pur şi simplu mă joacă? Cu câte fete făcuse la fel?
Zayn privi fustrat, trecându-şi mâna prin părul său. "Vorbesc serios, Ray. L-am cunoscut pe Harry cu mult timp în urmă . A fost la petrecerea mea când şi-a pierdut virginitatea. Acesta , a fost, de asemnea la multe petreceri de ale mele unde le lua pe fete-"
"Destul !"L-am întrerupt, ridicându-mi mâinile în sus. Ochii mei sunt măriţi aşa cum am încercat să-mi îndepărtez gândurile . Ştiam de reputaţia lui Harry. Toată lumea o ştie. El este jucătorul şcolii, cel care joacă fetele pe un deget.
Desigur, el ar trebui să facă asta cu mine. Sunt una din puţinele fete care l-au respins de fiecare dată când ne făcea avansuri. Sunt o provocare.
Îmi simt cum lacrimile încep să curgă. N-am vrut să cred, dar totul are sens acum. Deci el a fost cel care mi-a închis alarma, şi sa comportat de parcă îmi era prieten. Pentru toate chestiile pe care le-a cred că a făcut un pariu cu unul dintre prietenii lui ca să ajungă în pantalonii mei până la sfârşitul anului - oh, Doamne.
"Oh, Doamne." Am repetat cu voce tare, după care mi-am acoperit gura cu mâinile.
"Ce?" Zayn a spus îngrijorat, punându-şi mâna pe braţul meu. Nici măcar n-am puterea de a vorbi. Ultima piesă a puzze-lui pentru al rezolva a căzut. Cum de nu-mi mi-am dat seama de acest lucru înainte?
Sarcina doisprezece, trebuie să fac sex.
Cu cine? Cu Harry, probabil, sa semnat pe el însuşi.
------------
Noo, buuuun . Amm revenit cu un nou capitol mai repede decât m-aş fii aşteptat.
Întrebare : De ce credeţi că sa băgat Zayn în relaţia dintre Harry şi Rayla ?
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
Fiksi PenggemarCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...