A/N: Asta este prima dată când traduc ceva +18 :)) . Sper să înţelegeţi :)).
Rayla P.O.V
Mi-am tras blugii jos incomodă, din cauza că se uită la mine."Ai putea să te uiţi în altă parte?"Mi-am dat jos blugii oprindui la jumătatea coapselor.
"Este vreo diferenţă? Oricum am de gând să te văd şi fără pantaloni. "
Mi-am muşcat buza şi mi-am dat jos pantalonii, luând intenţionat timpul ca să-mi dau jos pantalonii .
"Acum, ai acei nouăsprezece ani." Harry spune sarcastic, îndreptându-şi din nou atenţia spre televizor.
"Oh mai taci."I-am spus din nou, încrucişându-mi braţele la piept. N-am vrut cu adevărat să se uite înapoi la eccranul pe care arată eleva stând în genunchi şi mângâie o pulă, care este o modalitate mai bună pentru a-ţi da drumul mai repede.
În schimb mi-am concentrat atenţia pe Harry.
Mare greşeală.
Ochii mei s-au mărit, când i-am zărit pantalonii deschişi şi are lungimea sa în mâna lui. "Harry !"Am ţipat, acoperindu-mi ochii.
"Ce?"
"Pune acel lucru înapoi în pantaloni."
"Pentru informaţia ta, acest lucru are şi el sentimente şi chiar acum te bucuri de excitarea lui."
"Pentru numele lui Dumnezeu !"
"Ray, uită-te la ecran. În caz contrar, ai pierdut pariul."
Asta ma făcut să tac. Mi-am apăsat buzele împreunându-le şi mă uit la ecran, mental dezbat care lucru este mai rău la care să mă uit : la prietenul lui Harry sau la o şcolăriţă care îi oferă capul. Am stabilit pentru elevă şi am oftat incomodă.
Gemete veneau de lângă mine şi mi-am închis ochii, încercând să nu gem de fustrare. Acest lucru este atât de ciudat ! M-am concentrat din nou pe televizor pentru a o vedea pe eleva care este acum pe biroul profesorului cu curul mare în aer, profesorul face nişte lucruri pe care nu aş dori să le descriu.
Am simţit căldură acolo jos, un sentiment pe care nu aş vrea să-l simt chiar acum. Nu cu Harry lângă mine. Mă agit când am început să simt excitarea care se acumulează şi devine mai proeminentă. Ochii mei s-au mărit când am realizat că nu mai port pantalonii. El poate vedea prin chiloţii mei. Mi-am încrucişat picioarele dar Harry doar a chicotit lângă mine.
"Prea târziu, am văzut deja."
M-am uitat la el prin viziunea mea periferică. El zâmbi, cu ochii fixaţi pe picioarele mele.
"Descrucişează-ţi picioarele." El a spus, încă uitându-se la picioarele mele.
"Nu."
"Nu, Ray. Cum altfel ai de gând să te calmezi?"
"Nu am nevoie să mă calmez."
"Te rog, aş putea să-ţi văd umezeala de la distanţă. Face parte din pariu, haide."
Mi-am muşcat buza şi mi-am desfăcut picioarele, deyvăluindui umezeala de pe chiloţii mei care a devenit mai inchisă.
"Acum."Vocea lui Harry este redusă la şoaptă."Bagă-ţi mâna în chiloţi şi freacă-te."
Am ridicat o sprânceană, dar am ascultat, băgându-mi mâna în chiloţii mei şi încep să frec, nu destul de sigură de ce făceam.
"Aici," Harry sa apropiat şi ma luat de mână. Am început să protestez când el a închis pentru confortul meu, dar el mi-a ghidat mâna mai aproape spre sfârşit buricului meu şi am atins un loc care mi-a trimis dintr-o dată furnicături prin tot corpul,
"Ohh." Am gemut, odihnindu-mi degetull pe acel loc şi făcând cercuri rapide.
"Acolo te duci."Harry şi-a retras mâna şi a rânjit, revenind la propia lui plăcere de sine. Ochii mei s-au fixat pe ecran şi am păstrat frecarea în timp ce mă uit la sex, care are loc pe biroul din clasă. Este un pic prost si pervers, dar într-un fel stârnind.
Am gemut tare când un nod în stomac mi sa format şi am început să simt o presiune care tot creşte.
"Du-ţi mâna în jos."Harry gemu, pompându-şi lungimea sa mai repede."Şi bagă-ţi un deget ."
Am urmat imediat instrucţiunile sale, degetele alunecându-mi mai în jos, până când am simţit o gaură mică şi adâncă. Mi-am băgat degetul. Am simţit ceva străin şi ciudat şi doare un pic. După ce am trecut peste durere, am început să gem, pompând degetul afară şi înauntru.
Camera este pină de gemetele noastre şi gemetele de staruri porno de la televizor, un strat subţire de sudoare mi-a acoperit fruntea şi mi-am muşcat buza.
"Oh doamne, eu-." N-am terminat de vorbit căci deodată mintea mi-a explodat de euforie. Mi-am dat capul pe spate şi am gemut tare, văzând punctul alb ce dansează în faţa mea.
Harry a gemut tare alături de mine dându-şi drumul pe vârful lui apărând un lichid alb . Ew.
Mi-am încreţit nasul o dată ce mi-am dat seama că mâinile mele sunt murdare cu ceea ce am presupus."Am de gând să mă spăl pe mâini."Am râs dur, se ridică la fel cum sa terminat şi filmul şi profesorul s-a terminat în gura ei.
M-am ţinut de pereţi până acolo, picioarele mele nu prea mai funcţionează în mod corespunzător, după eliberarea mea. Am luat-o la goană până la baie. Ăsta este cel maii bun şi probabil momentul cel mai incomod din viaţa mea. M-am uitat în oglindă pentru a-mi vedea obrajii roşii şi ochii mei s-au închis, pupilele mele fiind foarte dilatate. M-am spălat pe mâini şi m-am stropit cu apă rece pe faţă. Tot corpul încă îmi este excitat, uşor şubredă şi nervoasă.
Am respirat adânc şi m-am întors înapoi în dormitorul lui Harry. Stătea pe pat, aruncându-şi un prosop de hârtie în gunoi. Pantalonii lui sunt din nou pus pe el, mulţumesc lui Dumnezeu. Se întoarse şi se uită la mine cu un zâmbet obraznic atunci când am intrat în cameră." Hei, prinţesă. Te-ai putut bucura de tine?"
Mi-am simţit cum obrajii îmi i-au foc din nou şi nu m-am obosit să răspund aşa că m-am aşezat lângă el pe pat. Harry a chicotit uşor şi şi-a trecut degetele prin buclele sale. "Nu pot să cred că de fapt ai reuşit să fii o adoleşcentă normală şi să te masturbezi pentru prima dată.
"Taci."Am mormăit, dar este un secret şi sa bucurat că m-am expus la toate astea. A trebuit să recunosc, este destul de speriat.
"Deşi sunt mai emoţionat pentru săptămâna viitoare."El a râs şi sa ridicat de pe pat.
"Care este următoarea sarcină?Sincer opreşte-te să urmăreşti pista" Am pufnit, culegându-mi scuzele mele slabe pentru cuticule.
Harry zâmbi şiret şi a bătut din palme."Sper că eşti gata să areţi sexy. O să seducem poliţişti."
-------------------------
Heii. Am revenit cu un nou capitol . Sper să vă placă. A-ţi văzut "Steal My Girl" ? OMFG îi aşa de afghdj . Nu am cuvinte cum să descriu videoclipul .
ÎNTREBAREA ZILEI : Ce părere ai despre videoclip ?
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanficCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...