Rayla P.O.V
Respiraţia a început să-mi devină mai grea atunci când Harry a început să îmi descheie rochia şi sărutându-mi buzele încet în acelaşi timp. A început să îmi tragă de la poale rochia, încet începând să-l tragă jos.
Mintea ţipa la mine ca să fac ceva şi pentru prima dată din ultimele luni, am ascultat-o. Mi-am ridicat mâinile punându-mi pe pieptul lui Harry, respingându-l şi imediat s-a rupt sărutul, lăsându-l uimit şi confuz. "Ray?"
Mi-am ridicat rochia, punândumi-o din nou pe mine şi m-am îndreptat spre bagaj, începând să îl umplu .
"Ray, ce naiba faci ?" Harry mă întreabă nedumerit.
"Plec ." Am spus.
"Ce ? Dar tu-"
"Harry ." Am oftat, ciupindu-mi podul nasului înainte de a continua să împachetez. "Aceasta a fost o mare greşeală."
"O-ok, dar poate putem uita că asta nu sa întâmplat niciodată-"
"Nu ! Nu, doar că "Am strigat, băgându-mi degetele prin părul meu ciufulit. "Totul. Acest pariu care ne-a adus aici, ascultând şi făcând fiecare cuvânt pe care l-ai spus...totul a fost o mare greşeală."
Expresia lui Harry este un amestec între durere, furie şi confuzie. "Regreţi ?"
"Fiecare lucru ." Am spus printre dinţii încleştaţi simţind cum lacrimile ies la suprafaţă. M-am dus în baie şi mi-am luat tot ce este al meu. M-am dus înapoi în cameră, văzându-l pe Harry în picioare în faţa bagajelor mele cu mâinile la piept.
"Nu poţi pleca, Ray ." A spus el cu fermitate, oferindu-mi o privire provocatoare. â
"Uite că pot ."I-am spus tăios, spre surprinderea sună mai mult faţă de cum spunea mama.
"Nu ştiu ce te-a făcut să crezi că asta este o mare greşeală, dar-"
"Tu nu ştii ?" Am ţipat, arucându-mi braţele în aer. "Am făcut lucruri pe care nu am crezut că le voi face şi nici nu aş fi vrut să le fac în primul rând. Dacă aş fi ştiut că aşa se va întâmpla cu mine, mi-aş fi tăiat venele cu mult timp în urmă !" Am dat drumul la cuuvinte fără a le putea controla.
Ochii lui Harry s-au mărit şi se uită la mine . "Glumeşti ? Ray, aş muta şi munţii pentru tine ! Am făcut acest lucru pentru tine ! Te-am scos din carapacea ta. Dacă nu aş fi stat acasă cu tine şi nu ai face nimic cu viaţa ta socială şi îngrijorându-mă dacă vei intra dracului la Ivy League !" Vocea lui a devenit ascuţită cu fiecare cuvânt pe care la rostit.
Multe dintre ele sunt adevărate, dar cuvintele lui spuse parcă ar fi ca un cuţit. El mi-a insultat aproape obsesia cu Ivy League, asta doar a perforat rana. Mi-am strâns palme în pumni şi mi-am încleştat maxilarul.
"De ce eu, Harry ? De ce eşti atent cu mine acum ? E cumva vreo glumă proastă pentru mine ? 'Hei, hai să o facem pe Ray să creadă că semnifică ceva pentru băiatul de care ii place din clasa a şasea, şi să facem o gramadă de rahaturi, nebunii apoi să îi luăm viriginitatea în nenorocitul oraş Las Vegas ! 'Eşti un om bolnav, Harry Styles ! " Am ţipat la fiecare cuvânt, strângându-mi pumnii atât de tare încât unghiile mele au de gând să îmi străpungă în carne .
Propiile mele cuvinte pe care le-am spus cu asprime m-au surprins. Niciodată nu am ţipat sau am vorbit obraznic, şi niciodată nu am înjurat atât de mult.
Ochii lui Harry îmi arată că îi rănit şi că îi în şoc. Gura lui se deschide şi se închide, ca la un peşte, negăsindu-şi cuvintele pentru a spune ceva. "Asta este ce crezi tu despre mine ?" Mă întreabă el liniştit, cu o voce ce sună a respingere. Tăcerea mea pare a fi de ajuns pentru el. "N-am vrut să te simţi aşa ." A murmurat, a spus cu ochii fixaţi pe podea.
Este linişte pentru un minut, nici unul dintre noi nu face zgomot. M-am plimbat în jurul lui Harry şi am preluat bagajele, punând resturile lucrurilor şi închizându-l . M-am îndreptat spre uşă, lacrimile curgându-mi deja pe faţă. M-am întors să îl mai văd încă o dată pe Harry, el stă tot acolo nemişcând.
"Ar fi trebui să ştiu ." Am vorbit cu o voce amară. Harry sa uitat la mine şi a ridicat o spranceană. "Că tu în tot acest timp m-ai urmărit ca să îmi iei ce ai vrut . Zayn avea dreptate. M-ai vrut doar ca pe o jucărie sexuală, pentru sex. "
N-am mai aşteptat ca el să mai răspundă şi mi-am luat bagajele punându-le pe hol şi am închis uşa în urma mea. Am mers repede spre lift, în cazul în care Harry are de gând să iasă din cameră şi să vină după mine, aştept cu nerăbdare liftul.
Am putut auzi cum uşa unei uşi se deschide şi se închide la fel de repede, apoi auzind paşi care vin spre lift şi uşile liftului se deschid. Am ţâşnit înăuntru şi apăs pe parter înainte ca uşile să se închidă în mod repetat.
Ultimul lucru pe care l-am auzit în faţa uşilor închise a fost Harry cu o voce sugrumată strigând "Ray !"
Am închis ochii şi mi-am strâns buzele, dorind în tăcere să nu mai curgă vreo lacrimă. În cele din urmă se deschid uşile, dezvăluind holul Posh . N-am pierdut din timp şi mi-am făcut loc printre oameni şi am părăsit hotelul.
Sunt o mulţime de taxiuri în faţa hotelului, aşteptând ca oamenii să plece. M-am apropiat de un taxiu din capăt unde şoferul stătea afară, ţinând între degete o ţigară.
"Scuzaţi-mă. "Am murmurat în linişte, prinzând atenţie. "Puteţi să mă duceţi până la aeroport ? "
Taximetristul se uită la mine de jos în sus după care îşi aruncă ţigara din mână şi călcând pe ea. "Sigur, scumpo. Îţi voi pune bagajele în portbagaj ."
"Mulţumesc. " Am oftat, dându-i cele două valize, şi urcându-mă pe bancheta din spate. Îmi pot vedea faţa din oglinda retrovizoare. Arăt ca o epavă. Machiajul meu este împrăştiat pe faţă din cauză de la plâns, în conformitate obrajii îmi sunt negrii iar ochii roşii . Buza de jos îmi este roşie din cauză că am tras cu dinţii de ea ca să îmi ţin în frâu lacrimile.
Şoferul urcă în maşină, pe scaunul din faţă şi a început să conducă. "Te simţi bine acolo, dragă ?" El ma întrebat, se uită la mine cu o expresie concentrată în oglinda retrovizoare.
"Sunt bine ." Am spus cu o voce răguşită, uitându-mă nostalgică pe geam la luminile strălucitoare ale cazinourilor şi a hotelurilor.
Sunt îngrijorată de faptul că el doar sa comportat cu mine frumos, doar ca să încearcă să îmi ia virginiatea.
Mintea mea spunându-mi acelaşi lucru ca Zayn , spunându-mi că Harry nu este nimic dar are probleme. Urmează-ţi inima, spun ei. În măsura în care pot spune, ascultânu-mi inima şi a avea încredere în Harry nu a ajuns nicăieri, cu excepţia acestui taxi din Vegas, şi nimic înafară de o fată cu o faţă înlăcrimată.
- - - - - - - - - -
Heii. Nu-mi vine să cred că nu am mai tradus de 2 luni. Nu ştiu ce sa întâmplat cu mine, parcă nu mai puteam să traduc, şcoala e devină, sunt sigură :)). Însfârşit vacanţă. Cele care a-ţi dat examenul, ce note a-ţi luat? Ce? Sunt curioasă şi eu :)) . Aaa, da , vreau să vă mulţumesc pentru 54.1k de cititori, 3,2k de voturi şi 309 de comentarii . Nu-mi vine să cred.
Vreau părerile voastre. Ştiu că sunt rea, dar cu părerea ta îmi dă starea de a traduce. Ne vedem în capitolul următor.
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanficCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...