Chapter 15: Week six √

4.4K 263 16
                                    

Rayla P.O.V

"Știi," Harry zâmbi, încercând să îşi înăbușe râsul când m-am urcat în mașina lui."Eu serios nu cred că vei face acest lucru din pariu."

Am ieşit afară de pe fereastra dormitorului meu și am aterizat pe pământ cu o bufnitură tare."Ce te-a făcut să crezi asta?" M-am încruntat, frecându-mi șoldul stâng, unde am aterizat. Sper să nu apare mâine vreo vânătaie.

"Faptul că ești un bună"

"Ești un nemernic!" Am râs și i-am lovit brațul, facandu-l să rânjească.

"Și ea chiar înjură. Sunt mândru de tine, de fapt începi să înveţi cum să fi un adoleşcent normal."

Mi-am dat ochii peste cap și am chicotit, privind casele în timp ce Harry conduce ."Deci ...te duci la o petrecere, nu-i aşa?"

"Da. Îmi place distracţia ," Harry tuși tare înainte de a ajunge alături de el, deținând o sticlă mare de vodcă. "Te voi fute atât de tare in seara asta, prințesă."

-    -    -    -    -  

"Ei bine, acest lucru arată ca o distracție", am spus sarcastică, am păşit ca un copil care a trecut pe peluza din faţă cu o ceașcă solo roșu în mână.

"Da, acest lucru este în cazul în care distracția există," Harry oftă fericit că el a condus drumul spre casă. Pot auzi bass-ul uriaș de muzică de la câțiva metri distanță, dar în interiorul casei este mai ceva ca o ureche-hemoragică.

Corpurile transpirate, dansând pe ritmul muzicii. Am fost mai puțin decât impresionată de zdrențe minuscule de îmbrăcăminte care acoperă foarte puţin din corpurile fetelor. Eu, pe de altă parte, sunt îmbrăcată într-o o pereche de blugi skinny de culoare închisă și un top verde cu flori.

"Arăți foarte bine, apropo," Harry murmură în urechea mea.

"C-ce?"

"Arăți bine. Mult mai frumoasă decât oricare dintre ele," el arătă spre o grămadă de fete în rochii ușuratice dasând pe băieți.

"Hm, mulțumesc?" Am râs nervoasă, uitându-mă la blugii lui skinny și tricoul său alb.

"Arăți foarte frumos, de asemenea."

"Mulțumesc, iubire", a chicotit, ma condus mai departe prin casă până când am ajuns în bucătărie.

"A cui este petrecerea asta, oricum?" L-am întrebat, strâmbându-mi nasul când am trecut pe lângă o fată a cărei sâni sunt  practic, fara bretele, aproape văzându-se .

"Louis", "Harry a spus, fluturând la câțiva oameni din întreaga cameră."Vrei ceva de băut?"

"Totul e alcoolic, ştii ," am arătat, doar ca să-i amintesc întregul motivul pentru care sunt aici. Să mă îmbete. "Dă-mi niște vodcă," mi-am presat buzele împreună, când m-am uitat la Harry cum umple un pahar de culoare roșie cu lichid clar.

"Vrei un screwdriver?"

"Un ce?"

"Un screwdriver," el a râs, hapsând sucul de portocale. "Nu știi ce este, nu-i așa? Nu îţi face griji, iubito. O să o fac pentru tine. Sunt sigur o să-ți placă."

"Cum poţi fi sigur că nu ai de gând să renunţi să nu pui vre-un drog acolo sau ceva?" Am râs, încercând să ignor faptul că mi-a făcut să îmi bate inima când mi-a spus iubito.

"Poți fi sigură că nu voi pune," Harry îşi dădu ochii peste cap, dându-mi băutura mixtă. Am luat o înghițitură și îl retrag, încreţindu-mi nasul în sus și lipindu-mi limba.

"Acest lucru are un gust ciudat. Îmi arde gâtul. Dar ăsta e alcoolul, nu-i așa?" Harry doar sa uitat la mine cu o expresie amuzată.

"Este de fapt ridicol cât de inocentă esti. Într-adevăr spui că nu ai mai băut niciodată alcool înainte?"

"Poate că," am murmurat, un pic jenată.

"Hei, nu este nevoie să îţi fie rusine, exista o primă dată pentru fiecare, nu?" Harry m-a asigurat, dând din cap spre băutura din mâna mea. Am luat o înghițitură, apoi alta, senzația alcoolului trecând prin corpul meu. Am început să mă simt mai relaxată și fericită.

"Harry! Mate!" Ne-am intors când am auzit o voce foarte familiară. Ochi căprui ai lui Zayn străluceau când sa apropiat de noi.

"Cât timp a trecut de atunci? O săptămână întreagă?" El a meditat, oferindui Harry o palmă pe spate."Și mă bucur să îţi văd prietena," Zayn a zâmbit timid, ma luat de mână şi şi-a presat buzele de ea.

"Mă bucur să te văd din nou ...?"

"Rayla," i-am răspuns, făcândul pe Harry să se uite la mine având o expresie enervată.

"Ei bine, Rayla, vrei să dansezi?" Mi-am muşcat buza, înainte de a da din cap, permițându-i lui Zayn  să mă duc ies afară din mulțimea gigantică de corpuri transpirate. Mâinile lui au alunecat pe talia mea, trăgându-mă mai aproape de el. Am început să dansăm pe ritmul muzicii, presându-mă chiar împotriva lui. M-am simțit un pic ciudat pentru că dansez cu acesta, așa cum nu am mai făcut asta până acum.Aceasta este prima petrecere la care m-am dus acolo unde este dansuri laşcive și alcool.

Degetele lui Zayn se duc în sus și în jos pe corpul meu, facandu-mă să tremur. El a chicotit în liniște și i-am simțit nasul ducându-se în scobitura gâtului meu."Ești atât de minunată", a murmurat în ureche,lăsând un sărut pe lobul urechii mele . Am simțit un fior plăcut alergând prin corpul meu, la noua senzaţie. S-ar putea fi de ajuns completă, pierdută în acest moment pentru că simt  ochii duri a lui Harry uitându-se către noi. Zayn ma presat mai aproape de fața lui și a gemut când mi-am mutat șoldurile . Ochii mei au crescut un pic, surprinsă. I-am făcut un fel de plăcere?

El a plantat săruturi moi, de-a lungul maxilarului meu înainte de a suge un loc chiar sub urechea mea. Un geamăt mic a scăpat din gura mea, mă surprinde și l-am făcut să chicotite. Dintr-o dată o mână m-a apucat de mână și ma tras mai în față, departe de Zayn.

"Scuză-mă, am nevoie doar de Rayla pentru un minut," Harry aproape mormăi, trăgându-mă afară, în curtea din spate.

"Ți-ai ieșit din minți?!" Harry a strigat, uimind cuplul care erau doar la câțiva metri distanță de noi. S-au întors în interiorul casei, lăsându-ne singuri în curte.

"Ce? A fost doar un dans!"Am protestat. "De ce îți pasă așa de mult?"

---------------------------------------

Heii . Am revenit cu un nou capitol :) .

Ce credeţi că Harry este gelos pe Zayn pentru că a dansat cu Rayla? . Vă aştept părerile .

                   -Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum