Chapter 26 : The Truth Hurts √

3.7K 234 10
                                    

Rayla P.O.V

"Deci, v-aţi uitat la filme porno împreună?"Ochii lui Claire sunt la fel de mari ca farfuriile când i-am povestit ce sa întâmplat ieri. Ne-am aşezat pe patul meu, confrântându-ne să ne punem picioarele reciproce încrucişate.

"Da." M-am înroşit, muşcându-mi buza. Nu i-am spus despre partea în care Harry a învăţat să mă ating, pentru că era mult prea ciudat să spun.

"Asta a fost ca şi cum... ciudat sau ceva? Adică, nu e ca şi cum voi sunteţi deja foarte apropiaţi sau aşa ceva..."

"A fost ciudat." Am recunoscut, jucându-mă cu marginea de la cuvertură de pe patul meu."Dar am trecut peste asta. Acum mai am doar 3 sarcini şi am câştigat."

"Nu-mi vine să cred că ai făcut defapt toate aceste lucruri. Nu eşti total tu ."Claire remarcă, rodându-şi unghiile. 

"Ştiu dar.... dar îmi place asta. Mă simt diferită, ca o marcă nouă"

"Marcă nouă?"

"Da. Mă simt ca o Rayla total nouă, una care nu se teme de provocări."

"Cred că unul din ele este acest pariu."

"Ăsta nu mai e sensul creşterii."Am recunoscut, zâmbind. "Cred că mi-am găsit un prieten din Harry."

"Un prieten? Tu încă nu-l vezi, aşai?" Vocea lui Claire este un pic condeşcentă, clătinând din cap."El, evident, te place mai mult decât o prietenă."

Am fost tăcută pentru un moment după care mi-am despărţit buzele ."Ştiu." Am spus încet.

"Ştii? Atunci cum poţi să negi toate acele momente pe care ţi le-am spus?"

"Pentru că nu vreau să creadă. Ştiu că mă place mai mult decât o prietenă, acea parte ne-a adus împreună, atunci când m-a luat de la Zayn şi ma pus în pat. Dar vreau să fiu prietenă cu el. Mă simt că dacă vreau să stau cu el aduce doar dramă şi zidul pe care îl poartă în jurul lui şi nu vreau nimic din toate astea să se ataşeze de mine."

"Zid şi dramă? Vrei să spui că Lindsey Harrison dorinţa de ai scoate ochii şi unghile ei roz ?"

"Da, şi-şi doar faptul că el sa culcat cu atât de multe fete. Nu ştiu, mereu mă întreb cum ar fii dacă aş fii una din fetele acelea pe care el doar se culcă cu ele şi după pleacă."

"Acesta este un motiv de îngrijorare destul de mare să ştii." a spus Claire neliniştită, rodâdu-şi unghiile ."Dar el te place în mod clar."

Am clătinat din cap."Poate să mă placă el are tot ce vrea. Dar eu încă mai cred că ar fii cel mai bine dacă am rămâne prieteni,"

"Eşti sigură? Adică, voi faceţi un adevărat cuplu drăguţ.  Chiar şi Louis crede asta."

"Suntem prieteni." Am insistat, ţinând tâmpitul de telefon . Am apăsat pe butonul de pornire şi ecranul sa aprins, făcându-mă să zâmbesc . Pe ecran apare o poză cu mine şi cu Harry, este un selfie făcut acum câteva săptămâni. Poza este cu mine zâmbind şi Harry în fundal care deţine o rolă cu hârtie igenică şi cu un zâmbet malefic pe faţa lui.

M-am uitat în sus luându-mi privirea de pe telefon pentru a o vedea pe Claire care mă stiudia.

"Ce?"

"Nimic,"

"Te uiţi ciudat la mine."

"Zâmbeşti la poza ta cu Harry."

"Şi?"

"Ţi-am spus că nu este nimic."

Mi-am strâns buzele după care mi-am reîntors privirea spre ecran."Harry şi cu mine suntem doar prieteni." am repetat dar sună mai mult ca să mă conving, decât să îi spun lui Claire.

Asta e tot ce e pentru mine Harry, nu? Desigur, el ma văzut goală şi ne-am uitat la filme porno împreună (o amintire care mă va traumatiza toată viaţa), dar prietenii ar putea face tot ceea ce îşi doresc şi suntem încă prieteni, nu? Sentimentele pe care le-am avut pentru Harry sunt pe cale amabilă. Eu nu l-am urât pentru că ma folosit, de fapt,  eu defapt, într-adevăr l-am plăcut.

El mi-a arătat că poate, probabil, nu a arătat la multă lume asta. El poate fii grijuliu . Ar putea fi de asemnea dulce şi atent. Dar el este vulgar uneori, dar poate că este aşa numai cu mine fiind, să zic? Încuiată. Poate că Harry avuese dreptate. Poate că sunt o încuiată şi o Goody-doi-pantofi .

Dar m-am trezit la realitate . Am vrut să-i mulţumesc lui Harry , îi voi fii mereu recunăscătoare.

"Harry şi cu mine suntem doar prieteni," am spus din nou cu mai multă fermitate în acelaşi timp. "Sincer, nu mi-l imaginez de a mă place în alt mod."

--------------

Hellooooo. Am revenit cu double-update. Nu-mi vine să cred . Nu mă pot săruta de melodia, şi când am tradus am tot ascultat melodia. 

Astazi am m-ai pus intrebarea zilei asa ca nu va voi mai intreba astazi :))). Dar astept parerile voastre despre acest capitol .
 

                        -Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum