Chapter 51 : May I Have This Dance?

2.5K 174 5
                                    


Rayla P.O.V

Zambetul nebun de pe fata mea refuza sa se estompeze atunci cand Harry m-a condus la masa noastra. El a tras scaunul pentru mine inainte sa se relaxeze. Claire statea vizavi de noi , rosind cand Louis i-a atins mana si i-a spus ca este frumoasa.

"Deci de cand s-a intamplat..." Gestoniaza catre cei doi. "asta?"

"Acum cateva saptamani." Claire zambi si se agita un pic sub privirea mea.

"Si nu mi-ai spus?" Gestiona ca un nebun, ceea ce m-a facut sa rad.

"Scuze, dar stiam ca vei reactiona asa daca ti-as fi spus."Oricat de mult as vrea sa neg, am dreptate.

Avem mancarea noastra si ne-am asezat pe locuri, bucurandu-ne de o conversatie amuzanta si energica. Rade tinandu-se de masa asa cum vorbim. Cred ca noi radem cel mai tare . Am obervat ca Harry se tot uita la mine din cand in cand, trimitandu-mi zambete inainte de a se uita din nou la mancare.

Muzica incepu sa suna mai tare in boxe si multimea de studenti incepu sa se grabeasca spre ringul de dans. Ii urmaresc, chicotind. Melodii de club se aude in boxe.

Luminile multicolore intermitente sunt asezate deasupra noastra si multimea sarind in sus si in jos in jurul meu.

Ma simt atat de vie cand sar in sus odata cu multimea, tinand-o pe Claire de mana si dansand ca niste idioate. In cele din urma a trebuit sa luam o pauza, chicotind ne-am dus catre masa noastra.

"Oh Doamne, nu cred ca te-am mai vazut vreodata dansand atat de mult." Claire rade, aclamand din maini.

"Asta a fost o nebunie."Sunt de acord, incercand sa imi refac parul, o parte buna din el cazand. Am luat paharul cu apa de pe masa si am luat o inghititura. "Deci, tu si cu Louis. Ce se intampla cu voi?"

Claire se intoarse fata fiindu-i toata rosie."Uhm...ne vedem."

"Intr-adevar?"

"Da." A zambit, uitandu-ma la Louis care sare in sus si in jos cu colegii lui . "In aceea zi, dupa scoala, atunci cand tu si Harry a-ti disparut impreuna, el ma intrebat daca vreau sa iesim impreuna, pentru ca nici unul dintre colegii nostri nu erau acolo...Si asa am ajuns sa fim impreuna."

"O adevarata poveste de dragoste."Am tachinat-o, dar pur si simplu Claire si-a dus mainile sub barbie si a zambit dulce.

"Deci, ce se intampla intre tine si Harry?"

A fost randul meu sa ma inrosesc."Suntem bine."

"Cred ca sunteti mai mult decat bine, eu nu-i pot mentiona numele lui fara ca tu sa zambesti ca o proasta cand il auzi."Claire pufni, dar expresia ei este de numai fericire." Acum, asta este o adevarata poveste de dragoste."

Mi-am muscat buza, in interior fiind fericita."Inca nu i-ai spus, asa-i?"Claire si-a retras zambetul si isi schimba fata din fericire in ingrijorare.

"Nu, si am de gand sa ramana asa...pentru o vreme mai indelungata, cel putin."

"Este alegerea ta, serios."Claire ofta, ridicandu-se de pe scaun. Dj-ul a pus de la muzica energica  la una lenta. Louis deja a pornit catre ea cu un zambet timid."Doar nu-l lasa prea mult, bine?"Ea a zambit, dupa care si-a strecurat mana sub bratul lui Louis.

Caut prin multimea de oameni pe Harry, dar din nou, el nu este de gasit. M-am mirat cand am auzit un chicot gutural venit din spatele meu.

"Cauti pe cineva, iubire?"

M-am invaratit, vazandu-l pe Harry stand cu mainile impreunate la spate si cu zambet obraznic pe fata."Cum naiba te poti strecura pe langa mine?"Am murmurat.

Harry pufni si imi saruta obrazul. "Imi pare rau sa iti spun babe, dar nu esti atenta. Uite cat timp ti-a luat sa realizezi ca te iubesc."

M-am tras inapoi, privindu-l cu ochii mari."Ce?"

"Eu...erm...ce?"

Am ridicat o spranceana, uitandu-ma cum coltul buzei ii zvacneste nervos. Arata ca si cum ar vrea sa fi disparut asa ca am decis sa-l las si am pufnit. "Corect."

El a ras incet si se inclina, isi intinde mainile si se uita la mine."Pot avea acest dans?"

Mi-am mijit ochii jucacus si  am zambit luandu-i mana."Desigur."

El m-a condus spre ringul de dans unmde deja sunt cupluri care danseaza pe melodia lenta.Mi-am infasurat mainile in spatele gatului lui Harry adica ceafa iar el si-a pus mainile pe talia mea. Am inceput sa ne leganam inainte si inapoi, nerupand contactul vizual.

"Arati foarte frumoasa."Harry m-a complimentat, ceea ce m-a facut sa ma inrosesc.

"Ai mai spus asta."

"Tu esti acea frumoasa." A zambit, ducandu-mi un fir de par dupa ureche.

Mi-am odihnit capul pe pieptul lui, ascultandu-i ritmul inimii. 

Am incercat sa ma inalt cat sa ajung pana la urechea lui."Deci ai de gand sa-mi spui ce ai spus mai devreme?"

Harry se uita un pic ca un cerb in farfurie, cand l-m tras inapoi. El si-a dus o mana pe fata mea si simt cum fiecare afectiune pe care o am pentru el mi-a intrat direct in inima.

Se uita in jos si chicoti nervos."Te iubesc."

Am stat tacuta, doar uitandu-ma la el. Ochii lui uitandu-se cu ingrijorare, coltii buzelor lui scazand. Am scos un chicot mic, ducandu-mi mainile de la ceafa pe fata lui."Tu chiar ma iubesti?"

"Da." Spune solemn, uitandu-se drept in ochii mei.

Am zambit vag si am plasat un sarut moale pe buzele lui. "Si eu te iubesc."


Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum