Chapter 59: Finish What We Started

2.2K 128 4
                                    

Ray P.O.V

Imi aplec capul pe umarul lui Harry in timp ce ne uitam la TV, nebagand in seama ceea ce se spune sincer, sunt mai mult concetrata pe respiratia moale a lui Harry si caldura bratului lui, care este dupa umarul meu. "Chiar imi place aceste momente." Am spus brusc, ridicandu-mi capul si ma uit la el.

Harry zambi. "Ce vrei sa spui ?"

"Cum ar fii, atunci cand suntem doar noi doi. Nimeni altcineva, nici o distragere, doar...noi."

Harry chicoti si ma tras mai aproape. "Imi plac prea mult aceste momente." Am fredonat in timp ce buzele lui moi se aseaza pe fruntea mea. "O sa-mi fie dor de tine." A soptit, vocea lui rupandu-se usor.

Ma incrunt si ma trag, colturile buzelor mele coborand in jos. "Putem sta inca doua zile impreuna." Am spus, dar am auzit un sovait mic.

Ochii lui Harry sunt sticlosi dar el le tine in frau si ofteaza. "Stiu, dar nu pot ajuta, dar gandeste-te ce departe vei fii." 

El a adus vorba despre asta de cateva ori in ultimele doua saptamani si am pastrat linistea cat timp suntem impreuna. Dar zilele se misca atat de repede incat imi este greu pentru Harry sa accepte ca am sa fiu la mii de kilometrii departe de el.

Am zambit trista si l-am sarutat prudent pe obraz. "Stiu ca va fi greu. Dar ne vom vedea, nu ?"

"Bine." Harry raspunde, dar el nu suna prea convins. "Eu doar...Imi va fii teama ca vei gasi pe altcineva."

"Ce vrei sa spui ?" L-am intrebat, trecandu-mi bratele la piept.

"Nu vreau sa spuns inselaciune, vreau sa spun... ca s-ar putea sa gasesti pe cineva mai bun decat mine. "

Mi-am strans buzele si ma uit in poala mea. "Harry, eu nu voi fii capabila sa te uit si sa ma mut asa. Am trecut prin prea multe impreuna . Furand budinca, inotand goala, mergand gay pentru politisti, sa nu mai vorbim despre excursia de la Las Vegas..."Am spus, amintindu-mi de iesirea brusca din hotel.

"Da, am trecut prin multe, nu-i asa ?"Rade el incet, clatinand din cap. "Si nu am mers gay pentru acel politist. Imi pare rau sa-ti spun iubire, dar penisul nu este treaba mea ."

"Da, da stiu."Am murmurat, muscandu-mi buza. "Harry? "

"Da ?"

"Poate....putem termina ce am inceput?"

"Ce vrei sa spui ?"

"Poate putem termina ceea ce am inceput....in Vegas?"

Harry se ridica drept si se uita la mine cu ochi mari ."Vrei sa spui ca vrei...sti tu ?"

Mi-am dat ochii peste cap si am ras dur. "Da."

"Esti sigura ? Vreau sa spun...este virginitatea ta si-"

"Harry." L-am taiat, Uitandu-ma drept in ochii lui. "Sunt sigura. Nu am fost niciodata mai sigura de atat."

El a dat din cap incet, fiind uimit. Mi-am aruncat piciorul peste poala lui si m-am suit calare pe el, capturandu-l. Mainile mele i-au prins obrajii lui si mi-am apasat usor buzele peste ale lui . Buzele ii sunt crapate si roz de la linsul constat, dar pentru mine este familiar.

Harry si-a recapatatul calmul si si-a infasurat mainije in jurul meu, apasandu-ma aproape de pieptul lui. "Dormitor ?" El mormaie peste buzele mele. Am dat din cap usor in timp ce stau cu picioarele in jurul taliei lui. Am lovit cativa pereti in timp ce ne indreptam catre camera, facandu-ne sa chicotim, dar in cele din urma am ajuns la dormitorul lui.

Harry ma lasa usor pe plapuma de un albastru inchis si se aseaza peste mine, capturandu-mi buzele intr-un alt sarut. Mainile lui aluneca sub tricoul meu, mangaindu-mi fiecare parte a corpului, ceea ce-mi face sa am fiori. 

M-am ridicat usor si mi-am dat tricoul peste cap, expunandu-mi corpul. Harry se uita la mine pentru o secunda si imi da blugii jos de pe mine. M-am intins in fata lui in sutien si chiloti, expunandu-ma si goala.

Ochii lui verzi tracteaza pe fiecare centimetru din corpul meu stralucind cu adoratie si veneratie. "Esti atat de frumoasa." Sopti el.

Simt cum imi ard obrajii si chicotesc dur. M-am ridicat si i-am tras tivul tricoului lui Harry, semn sa si-l dea jos. Mi-am muscat buza cand si-a dezvalui corpul tonifiat. El a inceput sa-si dea blugii jos si ranji cand ma vazu ca ma holbez la el. "Te-as intreba daca iti place ceea ce vezi, dar pot sa spun ca-ti place."

Mi-am dat ochii peste cap jucaus, incercand sa ignor faptul ca obrajii imi ard din nou. Degetele lui Harry imi ating oasele si se agata de chilotii mei. El se uita la mine cerandu-mi permisiunea, tragand incet pe picioarele mele subtiri. M-am arcuit inapoi inainte de a-mi da jos sutienul.

Harry isi da jos boxerii, expunandu-si lungimea sa. Simt cum respiratie devine scurta si inima incepe sa-mi sara din piept . Harry ajunge la sertarul de langa noptiera si scoate un prezervativ. El l-a rupt si si l-a pus. "Esti sigura ?"

"Da. "


-          -            -         -          -

Heiii. Am revenit cu un nou capitol mult mai repede decat m-as fii asteptat. M-am gandit ca sa nu va las sa mai asteptati atata pentru ca mai sunt doar 6 CAPITOLE si cum lucru nu prea am timp sa le traduc . Dupa ce am se termin aceasta carte am sa axez pe cealalta carte care se numeste "Schizophrenic" puteti sa o cititi, si nu, nu Harry este cel care are probleme cu capul ci o fata iar Harry incearca sa o ajute. Cititi si veti afla voi mai multe .

         -Cio.


Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum