Chapter 6 : Week Two √

5.1K 335 32
                                    

Rayla"s P.O.V

**Vineri noaptea**

"Eu chiar mă întreb uneori de ce fac asta."Am murmurat pentru mine în timp ce mă plimbam cu Harry prin parcul gol.

"Să facem acest lucru rapid, este aproape ora stingerii." M-am uitat la ceas. 8:30. Am la dispoziţie o jumătate de oră, după care trebuie să ajung acasă .

"Tu realizezi că ai de gând să dai spargerea la ora stingerii după următoarele sarcini oricum. S-ar putea la fel de bine folosi pentru aceasta corect?" Harry sa oprit chiar în mijlocul parcului de joacă şi a pus punga cu artificii jos.

Eu mă uit nervoasă la el cum îşi scoate din pantaloni o brichetă şi o aprinde făcând să strălucească straniu faţa lui rânjind. "Eşti pregătită?"

"Nu." Am răspuns sinceră uitându-mă la pachetul cu artificii . În Holmes Chapel nu am văzut într-adevăr atât de multă acţiune ca acuma, astfel încât chiar şi setarea pentru artificii ar trebui să îi punem pe poliţişti să investigheze . Şi sinceră să fiu, chiar nu aş vrea să fiu arestată.

"Păcat." Harry stinge bricheta şi s-a întors înspre mine. Am ţipat şi am prins-o, ţinând-o strâns la piept.

"Aprinde-l."Harry a indicat spre fitilul focurilor de artificii și ochii mei s-au mărit.

"E-eu?Tu vrei ca eu să le aprind?"

"Da." Harry se lasă pe spate sprijindu-se de un copac și a rânjit, încrucișându-și brațele la piept. "Daca nu o faci înseamnă că eşti o goody-doi"

"Eu nu sunt o goody-doi-pantofi!" Am pufnit, luând bricheta înapoi și dând foc la fitilul,mă uitam de mai aproape la focurile de artificii.

"Haide,să mergem de aici. Nu cred că vrei să stai aici până ce ajunge poliția," Harry m-a avertizat, mă trăgîndu-mă de braț.

Nu am protestat aşa că am început să mergem departe, mergând prin tufișuri și urmând apoi drumul înapoi pe stradă. Am țipat când am auzit focurile de artificii începând să sare în spatele nostru, făcându-se în are diferite forme luminoase de culori diferite.

"Oh, Doamne, ce naiba, Ray?" Harry râse că l-am apucat de braț,mi-am săpat unghiile mele în bicepsii lui.

"M-am speriat," am pufnit, încruntându-mă către el, care a încercat din greu să nu râdă.

Am fost atât de agitată încât n-am observat remarcarea lui că mi-a spus Ray dar nici nu m-am deranjat să îl corectez.

Sunetul sirenelor din josul străzii mi-a atras atenția încât eu şi Harry ne-am mărit ochii.

"Rahat !" M-am panicat, hapsând mâna lui Harry și trăgându-l în tufișuri.

"În tufișuri, serios?" Harry m-a întrebat, împingând ramurile mici la o parte pentru a ne face loc pentru corpurilor noastre.

"A fost primul loc ascuns pe care l-am văzut, acum taci," am şuierat, păstrându-mi atenția pe ofițerii de poliție care au înconjurat zona, cu lanternele lor și examinând focurile de artificii.

"Doar o grămadă de adolescenți stupizi," unul dintre ofițerii poliției a murmurat.

"Nici un semn de ei, ei, probabil, au fugit."

Am luat o respirație profundă, uitând suntem într-un tufiș. Un arbust cu flori.Oh, Doamne, am spus în gând. Nasul meu a început să mă mănânce si ochii mei au devenit roşii. Am putut simți cum pieptul meu începe să crească în sus și în jos, pregătindu-mă să strănut. Ochii lui Harry au crescut și mi-a prins repede nasul la fel cum am fost pe punctul de a lăsa să iasă un strănut la care ne-ar fi prins.

"Mulțumesc," am murmurat, frecându-mi nasul și menținând capul în jos.

"Nici o problemă," Harry mormăi, îmbrățișându-şi genunchii la piept, el urmărind ofițerii de poliție.

"Nu e nimic aici, să mergem," unul dintre ei mormăi înainte trecând pe lângă noi, ceea ce am făcut  să îmi ţin respiraţia.

Au trecut chiar pe lângă noi, sunete de usi de maşină deschizându-se și închizându-se s-a auzit și au plecat, lăsând parcul liniștit din nou.

"Isuse," am murmurat, tărându-mă afară din tufiș și ştergându-mi praful de pe hainele mele."Asta a fost aproape."

"Nu mai spune," Harry râse, scuturându-și capul și rearajândul. El a chicotit luând o ramură rătăcită din părul meu.

"Dar, de fapt, ai făcut destul de bine pentru prima dată. Știi, cu excepția când ai sărit în sus ca arsa" 

"Mi-a speriat, bine?" Mă încrunt, încrucișându-mi brațele la piept.

"Bine, bine, cum spui tu," Harry începu să râdă pe cheltuiala mea, ceea ce mă face să mă înroşesc.

"Taci. Trebuie să mă duci acasă acum," Am spus strângându-mi buzele mele, mergând complet serioasă.

"Chiar trebuie să te relaxezi," Harry a spus în timp ce  mergeam pe trotuar.

"Ar fi mult mai distractiv așa."

"Sunt liberă ! Sunt o persoană distractivă!" Am protestat, începând să sune un pic a disperare."Eu nu sunt atât de strâmtă, sunt?"

Harry izbucni în râs. " N-nu știu, dragă. Chiar dacă mi-ar plăcea să, ştiu că eşti singură şi că te simți bine," Harry a reușit să spune printre hohote. M-am uitat la confuză către el înainte de a-mi da seama ce am spus. 

"Oh, Doamne! "L-am lovit brațul și m-am bosumflat." Oricine trebuie să fie dirty cu tine? "

"Babe, nu trebuie să fii pentru oricine. Ești așa de nevinovată," Harry pufni, trecându-și degetele prin buclele sale.

"Ei bine, acestă nevinovăție ar putea lua sfârşi săptămâna viitoare," Harry zâmbi diabolic când am ajuns la casa mea.

"Ce vrei să spui? Care este urmatorul lucru pe listă?" L-am întrebat bănuitoare, punându-mi mâinile pe șolduri.

"slab-scufundări într-un lac," Harry zâmbi,şi se uita la reacția mea. Am ridicat o sprânceană.

"Ce fel de slab-scufundări?" L-am întrebat, cu adevărat confuză.

"...Să înoţi goală."Mi-a făcut cu ochiul drept apoi transmiţându-mi un pupic apoi sa întors și a plecat înapoi spe stradă.

-  -  -  -  -  -  - -  -  -  -

Heii . Ce părere aveţi despre acest capiol ? . Cine vrea dedicaţie să scrie într-un comentariu .

            - Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum