Chapter 45: Blank

2.7K 192 5
                                    

Harry P.O.V

Dimineaţa a venit prea repede pentru mine. Ochii mi s-au deschis încet şi am lăsat să îmi scape printre buze un geamăt de fustrare. Orbeşte îmi caut telefonul, care este aşezat pe noptieră, acolo stând de azi noapte.

I-am trimis lui Ray zeci de mesaje, întrebând-o dacă este bine, dar am ajuns la nici un răspuns.

Mi-am frecat mâinile pe faţă înainte să trag plapuma de pe mine şi m-am indreptat spre baie ca să îmi fac rutina. La şcoală va fii mult mai ciudat astăzi, dar am de gând să o găsesc pe Ray şi să îi explic totul, pentru ea. Îi spun că am aşteptat în tot acest timp. Am luat o respiraţie profundă pentru a-mi calma nervii.

Dacă ea mă va asculta.

Grijile îmi sunt ţinute în cap, luând fiecare buăţică de optimist pe care o am. Mi-am târât picioarele pe trotuar ca şi cum aş întârzia sosirea mea la şcoală. Dar nici un fel de noroc, am ajuns în acelaşi timp, ca de obicei.

Louis m-a întâmpinat la dulapul meu şi a început să îmi pună întrebări despre călătorie, dar abia dacă l-am ascultat. Dar în sunt concentrat pe un cap cu bucle negre şi ochi albaştri pe hol. Buzele ei se mişcă în mod constant, ea vorbeşte în grabă.

Am privit cum îşi muşcă buza şi se uită la Claire îngrijorată. Buclele ei "zburând" înainte şi înapoi ca o perdea în vânt în timp ce ea se uită prin împrejur. Ochii ei în cele din urmă s-au întâlnit cu ai mei şi s-au mărit. Ea mi-a evitat privirea, ceea ce mi-a făcut ca inima să mi se prăbuşească în stomac.

"Harry? Prietene? Eşti bine ?" Louis m-a întrebat scuturându-mă uşor de umăr, încercând să mă aducă înapoi la realitate.

"Sunt bine. " Am murmurat, strâmbându-mă. Louis şi-a ridicat o sprânceană, dar nu a mai comentat nimic. Sunetul clopoţelului se aude pe hol şi Louis ma privit cu o privire liniştitoare.

" Ne vedem în a doua perioadă." A spus el, înainte să plece pe hol şi să dispară într-una din clase. Am oftat şi am dus degetele spre păr, dându-le pe spate. Ray este nicărieri, de când am văzut-o, locul unde stau acum este gol . Dar ştiam ce este doar o chestiune de câteva minute până când am să o revăd din nou.

M-am dus în clasa de ştiinţă, încercând să nu mă holbez la fata care stă cu capul în jos pe birou. Mi-am luat locul meu din spate, privind-o pe Claire cum mormăie încet. Răspunsurile ei erau mici ca un semn dând cu capul sau un murmur în linişte.

Analizând fieacare trăsătură unică a profilului ei când se întoarse să se uite la Claire, fiecare fir de păr din părul ei care se reflectă la soare, buclele ei negre, de fiecare dată degetele ei delicate trec prin părul ei .

"Dl. Styles. " Am fost rupt din tranşă şi m-am uitat la profesoară cu o expresie surprinsă.

"Da, d-nă Wilkes ?"

"În loc să visezi cu ochii deschişi, ar trebui să fii atent. Acum, te superi dacă îmi răspunzi la întrebarea mea ?"

Mi-am îghiţit nodul din gât când am văzut-o pe Ray că se uită peste umăr la mine. Mi-a devenit greu să respir aşa că m-am uitat la faţa ei . Nu are nici o expresie. Nici dragoste, nici furie. Doar...gol. Am luat o respiraţie profundă şi am dat din cap.

"Poţi să îmi explici ce este o legătură covalentă ?" Doamna Wilkes a ridica o sprânceană, se uită la mine aşteptând.

"Este, uh, atunci când doi atomi împărţesc electroni?"

"Bun ." Doamna Wilkes continuă, alegând diferiţi copii din clasă pentru a răspunde la diferite întrebări . Cu colţul ochilui m-am uitat la Ray, întorcându-se din nou la mine, dar am refuzat ca ochii să ni se întâlnească. Este prea dureros ca ea să se uite la mine aşa.

După o oră de istovit în clasă în cele din urmă sa terminat ora şi elevii au început să se împacheteze. Mi-am băgat totul în geantă şi m-am dus spre banca lui Ray. "Ray-" am început să spun, dar ea ma oprit cu o privire iritată.

"E Rayla."

"Ce ?" Am respirat, necrezându-mi urechile .

"Doar prietenii îmi spun Ray." Se uita la mine cu o privire ascuţită, dar am vazut şi un pic de tristeţe în ochii ei.

Am simţit ca şi cum inima mi-a fost smulsă din piept . Ea şi-a presat buzele împreună şi a iesit repede din clasă, lăsându-mă în picioare acolo, simţindu-mă gol şi pierdut.

- - - - - -

Se pare că am venit cu un nou capitol mult mai repede .Sper să vă placă acest capitol. ☺

-Cio.

Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum