Rayla P.O.V
Harry se pozitiona intre picioarele mele. "Daca te doare prea tare, spune-mi doar si ma voi opri." A spus el linistit. Se apleaca si depune un sarut pe fruntea mea, alunecand incet.
La inceput am simtit doar ceva ciudat si strain acolo, dar cand el s-a impins o durere mistuitoare s-a rupt prin jumatatea inferioara a corpului meu. O lacrima a scapat si mi-am muscat buza .
Harry se impinse incet pana la capat, eliberandu-si respiratia. "Esti bine ?" M-a intrebat.
Mi-am lins buzele si am dat din cap. "Poti acum." am spus cu o voce bine. Ochii lui Harry ma privesc cu ingrijorare si a scoso. Mi-am muscat buza cand simteam la fiecare impingere un pic de durere, dar dupa cateva minute durerea a inceput sa nu mai fie.
Respiratia imi deveni neregulata si inegala ca a lui Harry. Am inceput sa scot scancene mici, urmand sa se transforme in gemete.
"Te iubesc." Mi-a soptit si ma saruta pasional.
"Si eu te iubesc ." murmur ducandu-mi mainile prin buclele sale transpirate. Mainile lui s-au mutat de la talie la solduri , apoi pana sub sani . El si-a luat buza intre dinti incepand sa se miste din ce in ce mai repede.
Am luat lejeria de pat in maini atunci cand am simtit o presiune ciudata ce se construia in stomacul meu. Mi-am arcuit spatele si am gemut cand am atins punctul culminant.
Este imposibil sa descriu in cuvinte ceea ce simt atunci cand sunt cu Harry . Ma simt mai mare atunci cand el a ajuns defapt mare.
Harry mai intra de cateva ori si se elibera in prezervativ. A expirat si sa prabusit langa mine, scufundanu-si fata in perna. "Wow." A spus el cu o voce ametita, impingandu-si buclele de pe fata. "Asta a fost...uimitor."
M-am bagat sub patura si bratele lui Harry s-au infasurat in jurul meu. "Cum te simti ?" El ma intreba, degetele lui frecandu-mi incet soldul.
Am zambit multumita si ma ghemuiesc la pieptul lui gol, simtind bataile inimii cu se domolesc. "Completa." Am spus simplu, intinzandu-mi gatul si sarutandu-l "Ma completezi."
Este adevarat. Ma simt ca si cum as fii ultima bucatica dintr-un puzzle care a petrecut atata timp in cautarea unui loc in care a apartinut, apoi in cele din urma si-a gasit locul, completand imaginea.
"Completa ?" Harry chicoti, tragandu-ma mai aproape de piept. "Nu am auzit niciodata una ca asta inainte. Dar cred ca nu este atat de putin."
"Ce vrei sa spui ?" L-am intrebat, ridicandu-mi capul putin.
"N-am mai...de fapt, stii...esti o fata care inseamna ceva cu adevarat pentru mine, sa fel de mult pe cat insemn eu pentru tine." "Cred ca ceea ce am incercat sa spun este ca si tu ma complectezi ."
Harry ofta si imi mangaie incet capul ."Mereu am simtit cum sexul este gol si casual. Dar acum, cu tine, ma simt intr-adevar ceva ce nu am mai simtit niciodata inainte. Mereu am simtit ca ceva lipsea."
"Cealalta jumatate a ta." am soptit, uitandu-ma in ochii lui verzi, care stralucesc cu dragoste.
El a dat din cap si zambeste stramb. "Si noroc pentru mine ca te-am gasit."
- - - - - -
Trei capitole intr-o zii, nu-mi vine sa cred. Vreau sa va spun ca au mai ramas 5 CAPITOLE din poveste.
-Cio.
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanficCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...