Ray P.O.V
Dupa 1 an
Privesc in gol pe fereastra, urmarind masinile. Zapada este mare, incetinind masinile la fel si pe a noastra. Mergand de-a lungul pe autostrada Homles Chapel.
Liam, un prieten de-al meu de la Yale, care vrea sa isi viziteze familia, precum a fost cu mine in America, s-a oferit sa ma duca la casa mea inainte de a merge Wolverhampton.
Incepe sa ma doara capul la gandul ca s-ar putea ca mama sa spuna ca am lasat-o pentru un baiat. E prietenul tau ? Ce face el aici ? Doreste sa bea ceai ?
Nu, Liam nu fost mai mult decat un prieten pentru mine. Ne-am intalnit in septembrie, anul trecut, pe holul scolii, ciocnindu-ne si cartile au cazut din mainile noastre, imprastiindu-se pe podea. Cand ne-am luat cartile reciproc am realizat ca citim aceasi carte. Acesta a fost unul dintre cele mai branzoase filme romantice, minus romantic.
"Esti incantata ca vei fii acasa ?" Liam ma intreaba.
M-am uitat la el o clipa inainte de a-i raspunde. "Da, cred ca da. Voi fii foarte pentru ca imi voi revedea parintii ." Sunt fericita ca imi voi petrece cateva zile in camera mea veche. Eu si cu Claire am vorbit pe skype saptamana trecuta si mi-a spus ca si-ar fi dorit sa fie si ea in Holmes Chapel pentru cateva zile. Dar altceva mi se tot repeta in cap este intrebarea ei, ceea ce imi face stomacul sa se intoarca.
***
"O sa il vezi pe Harry ?" Ma intreaba, luandu-si buza intre dinti.
"Nu stiu." Am oftat, curatandu-mi unghiile, asa ca nu trebuie sa ii vad fata. Chiar daca ea este doar o imagine, o pot simti practic.
"Ray, ar trebui sa il vezi. Este un an de cand nu ai mai vorbit cu el."
"Exista un motiv pentru care nu am mai vorbit cu el timp de un an." Am cedat, facand-o sa isi ridice sprancenele. Mi-am inchis ochii si mi-am coborat vocea. "Din pacate, este s-sunt un pic pe muchie in legatura cu calatoria asta. Mama, probabil va spune la toata lumea ca ma voi intoarce acasa pentru cateva zile, ceea ce inseamna ca oamenii vor spune mai departe si el nu a mai auzit de mine si va stii despre vizita mea."
Claire ma studiaza cu o privire contemplativa inainte de a vorbi linistita."Vorbeste cu el."
***
Imi frec mainile incercand sa le incalzesc. Sunt reci si umede dintr-o combinatie de vreme si nervozitatea mea.
N-am putut sa nu ma intreb ce crede toata lumea despre mine. Nu m-am schimbat mult in ultimul an, doar am un pic mai multe tatuaje si fata mea arata mai batrana un pic. Yalle a facut asta din mine, provocandu-ma la mai multe nopti albe si la consumul nesfarsit de cofeina.
Fata mi-a devenit mai lunga si mai subtire. Am inceput sa ma machiez si cea mai mare parte din garderoba mea acuma consta haine mai profesioniste. Arat ca un adult.
Liam a intrat in parcarea din fata casei . Casa lui Harry nu este departea de a mea, dureaza cinci minute de mers, iar gandul ca el este aproape de mine, mi se face rau. Incet am iesit din masina, uitandu-ma la luminile care stralucesc de-a lungul marginnii acoperisului. In ciuda vremii si a sentimentelor bune care urmau sa fie infundate in mine, nu pot sa imi opresc nevorzitatea, care se afla prin vene.
Liam a iesit si el din masina si a deschis porbagajul.El mi-a apucat bagajul, facandu-ma sa protestez. "Este in regula." A spus, ranjind. "Te voi conduce pana in fata usii." Am stiut ca ii incapatanat , indiferent de ce ii spun asa ca l-am lasat sa imi duca valiza.
Valiza este foarte grea dar el a facut sa para ca el duce o perna. Cand am incercat sa obtin geanta de pe carusel la aeroport era sa fiu aproape trasa pe podea si sa fiu tarata impreuna cu ea.
O coroana atarna pe usa si pot vedea vatra care este aprinsa la fereastra. Am batut de trei ori, mainile tremurandu-mi. A fost nevoie doar de cateva secunde ca usa sa fie deschisa si sa o dezvaluie pe mama care poarta un sort cu Mos Craciun.
"Copilul meu !" Ea tipa, tragandu-ma intr-o imbratisare, strivindu-mi oasele.
Am suierat, incercand sa respir in timp ce ea ma imbratiseaza . "Bine, mama, si tu mi-ai lipsit mie, dar nu pot sa respir. " am reusit sa spun.
M-a lasat in cele din urma si mi-a prin umarul inca tintuindu-ma in fata ei. "Mi-ai lipsit atat de mult, Ray." Mama a spus, obrajii findu-i roz.
Am zambit si am sarutat-o pe frunte. "Este bine sa fiu acasa, mama. Mi-a fost foarte dor de voi."
Atentia mamei se intoarce catre Liam care inca imi tine bagajele in mana. "Cine este el ?" A intrebat curioasa, analizandu-l pe Liam. El a pus bagajele pe sol, iar acum si-a bagat mainile in buzunar.
"El este un prieten bun de-al meu de la Yale, Liam ." L-am prezentat,observand ca mama imi aruca o privire. Am ridicat o spranceana, provocand-o, aproape indraznind sa o intreb de Harry. "Imi pare bine sa te cunosc, Liam , ai vrea sa bei ceai ?" Ea s-a oferit dupa ce ia scuturat mana.
"Asta suna minunat doamna Shroeder, dar trebuie sa ma intorc la drum. Trebuie sa fiu in Wolverhampton." A spsus politicos Liam, zambind cu caldura. "Ne vedem inapoi la Yale, Ray. Sarbatori Fericite !" El si-a fluturat mana si a intrat in masina si a plecat.
Mama a inchis usa dupa el, in tot acest timp dandu-mi acelasi aspect. "Ce ?" Am intrebat-o.
"E dragut." A spus ea la intamplare.
"Si ?"
"Asta e, e dragut ." Ea a ridicat din umeri, netezindu-si sortul. Mi-am ingustat ochii la ea cu suspiciune . "Oricum, am facut prajituri." A spus ea, schimband subiectul.
"De cand gatesti ?" Am intrebat-o socata .
"Am decis sa ii dau un timp dupa ce ai plecat si am ajuns sa gatesc destul de bine." A spus ea cu mandrie. Ochii ei negri imi mai arunca inca o privire si dupa o privire melancolica. "Esti frumoasa, dragut-o. Ai crescut." Ea mi-a atins fata si am zambit. "Ai inceput sa areti ca o femeie de afaceri smechera."
Am pus haina in cuier ."Sunt prea tanara pentru a fi o femeie de afaceri."
"Nu vei mai fi o data ce vei termina facultatea." Mama canta in timp ce se indreapta catre bucatarie. O urmaresc, rindicandu-mi sprancenele fiind surprinsa .Femeia pe care am imbratisat-o anul trecut la aeroport purta costum si se adresa cu Rayla. Aceasta femeie poarta sort cu Mos Craciun si mi-a spus Ray.
Ciudat.
Am fost pe cale sa o urmaresc, cand o bataie in usa s-a auzit si m-a facut sa ma rotesc 180 de grade . Am traversat camera, tocurile sunand pe podea . Am deschis usa si imediat am regretat o data ce am vazut cine sta in picioare pe veranda.
"A trecut ceva timp printesa ."
CITEȘTI
Bring It, Bitch ➳ Harry Styles -Română
FanfictionCupe de budincă furate,filtrând cu ofițeri de poliție, un sac plin de buruieni și o excursie la Las Vegas toate acestea pentru un pariu. OFFICIAL SOUNDTRACK : http://8tracks.com/blissonwattpad/bring-it-bitch-soundtrack © Copyright 2014 sempiternal_b...